Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Hmmmm dit is dus duidelijk wel een geval van vooroordelen en discriminatie.
Omdat ze een pet(of hoofdddoek) dragen???Daar iemand op afrekenen, RAAR HOOR.
Deze mentaliteit heb ik het dus over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dan gaan jou ramen er ook uit want wij discrimineren niet.
Het heeft niks met discriminatie te maken.
afz. een tokkie
Ach dat jij geen leuke jeugd heb gehad kan ik niks aan doen, en vind het ook raar dat jij niet snapt dat dat spelende kinderen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?
Nou niet echt. Hij had ook de kant van de Turken kunnen kiezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en jij springt weer gelijk aan de kant van de moslims in het verhaal. hoe verrassend.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?
Kan jij niet 1 pagina af zonder je ziekelijke obsessie met Wilders te laten zien? Christus zeg..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:
http://europakiest.nos.nl/uitslag
De PVV is met 21,4% de grootste partij in Zwijndrecht.
CDA 19%
SGP 15%
VVD 11%
PVDA 10%
nuff said
Het speelde in zoetermeer, dacht ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:
http://europakiest.nos.nl/uitslag
De PVV is met 21,4% de grootste partij in Zwijndrecht.
CDA 19%
SGP 15%
VVD 11%
PVDA 10%
nuff said
Je hebt gelijk, damnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou niet echt. Hij had ook de kant van de Turken kunnen kiezen.
Ik heb nooit tokkie of flodder gezegd hoor. Mijn jeugd was prima, dankje. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Ach dat jij geen leuke jeugd heb gehad kan ik niks aan doen, en vind het ook raar dat jij niet snapt dat dat spelende kinderen zijn.
afz. een tokkie of was ik nou een flodder heheheher
Well, thats nice Mr. CBS.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef Meh7 het volgende:
In Zoetermeer (regio 2727) woonden op 30 september 2007 5595 mensen, waarvan 835 niet-westerse allochtonen (14.9%).
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef MrData het volgende:
[..]
Kan jij niet 1 pagina af zonder je ziekelijke obsessie met Wilders te laten zien? Christus zeg..
Gewoon twee grieten die aan een liaan zwaaien. Meer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb je dan meer bronnen misschien, waarop we een mening kunnen vormen? Of is dit de bijdrage.
Je opoe, nou goed. In een topic over een burenruzie (en elk ander topic) om de 3 posts Wilders en de PVV erbij slepen zonder reden. Of eigenlijk is die reden me wel duidelijk..quote:Wie ben jij nou weer?
Meh poept er van schrik een paar statistieken uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Well, thats nice Mr. CBS.
Heb je teveel redbull op ofzo?
Dat kind in dat roze shirt hierboven. Dat lijkt er niet echt van te genieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Py het volgende:
[..]
Gewoon twee grieten die aan een liaan zwaaien. Meer niet.![]()
"Zou je misschien uit kunnen leggen waarom jullie elkaar altijd in het water gooien"
Ik zie jou nooit reageren in NWS eigenlijk. Woon jij ook in die straat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef MrData het volgende:
Je opoe, nou goed. In een topic over een burenruzie (en elk ander topic) om de 3 posts Wilders en de PVV erbij slepen zonder reden. Of eigenlijk is die reden me wel duidelijk..
Groepsdruk denk ik, doen om erbij te horen. "Leuk voor op youtube" heeft de rest vast gedacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kind in dat roze shirt hierboven. Dat lijkt er niet echt van te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |