Dat zijn wel 2 vliegen in 1 klap dan ja! Goed dat je bent gegaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mn permanent vastzittende trapezium/schouderbovenkantspier... wordt erger van beeldschermwerk en zingen met mijn koormap...knoei er al jaren mee en nu toh amar eens naar de fysio.
huisarts zei al dat ik ws. moet gaan zwemmen ermee... meteen een goeie reen om dat echt op te gaan pakken.
dan houdt kwakveense over:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt ook een pizza zonder tomatensaus!
Bijvoorbeeld:
PIZZA VERDE PICCANTINA
Tomaat, kaas, ui, kappertjes, champignons, pikante salami en gorgonzola op een groene bodem
Prima dat je dat aanpaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mn permanent vastzittende trapezium/schouderbovenkantspier... wordt erger van beeldschermwerk en zingen met mijn koormap...knoei er al jaren mee en nu toh amar eens naar de fysio.
huisarts zei al dat ik ws. moet gaan zwemmen ermee... meteen een goeie reen om dat echt op te gaan pakken.
omg het water loopt me gewoon in de mondquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prima dat je dat aanpakt
Pizza met aardappel en knoflook is ook heeeeerlijk, PF! Mijn recent discovery: Pizzabodem beleggen met flinterdunne plakjes courgette, daarover lekker gecarameliseerde uitjesUit de oven bestrooien met wat verse tijmblaadjes en schilfers parmezaan
Maar je weet niet of die groene bodem rauw isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dan houdt kwakveense over:
PIZZA VERDE PICCANTINA
Tomaat, kaas, ui, kappertjes, champignons, pikante salami en gorgonzola op een groene bodemofwel een broodje salami met ui uit de oven....hahahaa...
Dan echt zo'n superdunne bodem, en lekker op de hoogste stand in de ovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
omg het water loopt me gewoon in de mond
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan echt zo'n superdunne bodem, en lekker op de hoogste stand in de ovenEn een glas witte rode wijn erbij!
Mijnes gaat niet meetellen, gok ik zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarbij kan ik mezelf nog voorhouden dat het gezond eten isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, CF, die met courgette en uitjes wil ik binnenkort wel eens proberen! Klinkt erg lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, ik heb niet eens zin in pizza, maar ik heb dan ook net 2 stukken vlaai op.
Whehe, heb jij ergens een lijst met al die plaatjes ofzo?quote:
Nee hoor, google is my friendquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, heb jij ergens een lijst met al die plaatjes ofzo?
Ik eerst ook niet, maar als je zelf de link in de adresbalk zet doet hij het wel.quote:
Je bespaart veel (loze) kcal als je ruim voldoende vloeistof gebruikt voor je deeg en het laaang laat rijzen; het is dan mooi zacht en je kunt echt flinterdunne bodems makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n pizza-liefhebber (itt en tot groot verdriet van de meneer), meestal vind ik het niet lekker genoeg voor het aantal calorieën dat je binnenkrijgt... Maar courgette is één van mijn favo groentes, dus dat lijkt me wel wat!
Ik geef je hier allemaal slanke tips, beebquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik adoreer pizza. Helaas.
Voel me alleen altijd onzettend vadsig als ik zo'n ding op heb
ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef SiTu het volgende:
Ik vind pizza meestal te zout en te vet. Maar ik maak hem dan ook nooit zelf, lijkt me niet dat dat gaat lukken in de oven hier.
Schoonzusje is soort van geslaagd. Nu al voor een atheneumdiploma en na de herkansing misschien voor een gymnasiumdiploma
Oh, die ijsjes zijn zooooo lekker. Vooral de twix ijsjes, eiks!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
Iemand heeft mars ijsjes verstopt in de gezamenlijke vriezerAchter de groente
![]()
![]()
Die zijn heul niet van jou. Afblijven dame!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
Iemand heeft mars ijsjes verstopt in de gezamenlijke vriezerAchter de groente
![]()
![]()
Ja dag. Mijn bapao en satésaus is ook opgegetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Die zijn heul niet van jou. Afblijven dame!
Voor 4 bodems: 500 gram bloem, eetlepel zout, twee eetlepels olijfolie erdoor en goed 'doorwrijven', dan een zakje gist erbij, lauwwarm water (of lauwe melk! geeft een vollere smaak). Ik schat tussen de 350 en 400 ml? Doorkneden. Het moet een zacht deeg zijn, absoluut niet taai, een beetje plakkerig is evt niet erg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
CF, wat is jouw recept voor pizzabodems dan? En hoe lang is laaang?
All is fair in love and war. En het is oorlog om te overlevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Phaidra het volgende:
@PF: "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"
Uit de ouden doosch
dit is m'n eerste bril! Ik voel me langzamerhand oud worden!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Thanks CF! Ik denk dat ik van het weekend eens pizza eet.
Nynke, katers en buikpijn zijn nooit fijn (wat een rijmelarij). Met brillen heb ik doorgaans weinig moeite.
Daar zou ik pisnijdig van wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dag. Mijn bapao en satésaus is ook opgegeten!
Ik heb gehoord dat hij een hele sterke lichaamsgeur heeftquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef P.F het volgende:
O! En de nieuwe buurjongen (sinds een maand?!) is thuis. Zijn raam staat namelijk open.
Maar hij komt nooit naar buiten en hij doet niet open als ik aanklop!!
!
Blijkbaar niet in positieve zin!?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een hele sterke lichaamsgeur heeft
Dat is niet zo erg, maar je komt je toch wel voorstellenOf eten koken? Of......
Ik mag hem nu al niet!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in positieve zin!?![]()
En je hebt er contactgestoorden bij hoor, including me.
Misschien istie verlegen en issie allergisch voor deodorant! En zeep! Da's dan best zieligquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij schijnt zo erg te stinken dat je het ruikt van enkele meters afstand. En dat hebben meerdere mensen bevestigd
Misschien dat hij daarom geen contact durft te maken!
Ik ben ook allergisch voor zeep. En ik gebruik geen deo. Maar ik stink nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien istie verlegen en issie allergisch voor deodorant! En zeep! Da's dan best zielig
Met alle liefdequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
GB mag ik even tegen je komen klagen/iets vertellen per PM?
Serieus? Da's fijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch voor zeep. En ik gebruik geen deo. Maar ik stink niet!
Ja echt, ik gebruik geen deo!!!!!!!!!!!
Hear, hear!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
...
Cycle, potverde*pieeeeeeep*, wat een klotemailtje. Dat klinkt inderdaad alsof het allemaal niet meer zo hoeft. En dat hij hij daar dan 'maar eens over wil praten'... ik zou geloof ik zeggen dat als het zó moet hij dat praten ook vast teveel moeite zou vinden en laat dat dan ook maar zitten.
...
Je zet het weer op en het staat je weer he?quote:
Doortastende vrouwen hier maar ik durf met zekerheid te zeggen als ik zelf weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hear, hear!
Dat is precies wat mij ook zo ergerde in dat mailtje! Het toontje, en dat naar het strand gaan al teveel moeite is voor meneer. Maar wel 'even willen praten'. Als het hem uitkomt natuurlijk, en jij je maar weer een etmaal gaan zitten opvreten van "wat is er aan de hand?" Huu. Ik hoop echt dat je nog een mogelijkheid ziet zoveel mogelijk eer aan jezelf te houden, Cycle!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Da's fijn![]()
Ik gebruik Rexona, daarmee stink ik nooit. Maar ik heb wel altijd voor de zekerheid een mini flesje deo in mijn tas.
Was het maar waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zet het weer op en het staat je weer he?![]()
Ik kom snel even bij je over onze mjoezikal plannen! Ik vergeet het niet hoor!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van dat mailtje van cycle moet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |