SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, ik heb niet eens zin in pizza, maar ik heb dan ook net 2 stukken vlaai op.
Whehe, heb jij ergens een lijst met al die plaatjes ofzo?quote:
Nee hoor, google is my friendquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, heb jij ergens een lijst met al die plaatjes ofzo?
Ik eerst ook niet, maar als je zelf de link in de adresbalk zet doet hij het wel.quote:
Je bespaart veel (loze) kcal als je ruim voldoende vloeistof gebruikt voor je deeg en het laaang laat rijzen; het is dan mooi zacht en je kunt echt flinterdunne bodems makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n pizza-liefhebber (itt en tot groot verdriet van de meneer), meestal vind ik het niet lekker genoeg voor het aantal calorieën dat je binnenkrijgt... Maar courgette is één van mijn favo groentes, dus dat lijkt me wel wat!
Ik geef je hier allemaal slanke tips, beebquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik adoreer pizza. Helaas.
Voel me alleen altijd onzettend vadsig als ik zo'n ding op heb
ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef SiTu het volgende:
Ik vind pizza meestal te zout en te vet. Maar ik maak hem dan ook nooit zelf, lijkt me niet dat dat gaat lukken in de oven hier.
Schoonzusje is soort van geslaagd. Nu al voor een atheneumdiploma en na de herkansing misschien voor een gymnasiumdiploma
Oh, die ijsjes zijn zooooo lekker. Vooral de twix ijsjes, eiks!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
Iemand heeft mars ijsjes verstopt in de gezamenlijke vriezerAchter de groente
![]()
![]()
Die zijn heul niet van jou. Afblijven dame!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
Iemand heeft mars ijsjes verstopt in de gezamenlijke vriezerAchter de groente
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |