Je hebt ook een pizza zonder tomatensaus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dit was een gewone met dunne bodem. zo'n italiaanse pizza....standaard... ik vondde randjes lekker want dat was brood met een beetje pizzasmaak... niet zo tomatig als de rest
mn permanent vastzittende trapezium/schouderbovenkantspier... wordt erger van beeldschermwerk en zingen met mijn koormap...knoei er al jaren mee en nu toh amar eens naar de fysio.quote:
Sorry ik loop een beetje achterquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef laziness het volgende:
[..]
vmw, de link naar het topic is ook al voorbij gekomen
Dat zijn wel 2 vliegen in 1 klap dan ja! Goed dat je bent gegaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mn permanent vastzittende trapezium/schouderbovenkantspier... wordt erger van beeldschermwerk en zingen met mijn koormap...knoei er al jaren mee en nu toh amar eens naar de fysio.
huisarts zei al dat ik ws. moet gaan zwemmen ermee... meteen een goeie reen om dat echt op te gaan pakken.
dan houdt kwakveense over:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt ook een pizza zonder tomatensaus!
Bijvoorbeeld:
PIZZA VERDE PICCANTINA
Tomaat, kaas, ui, kappertjes, champignons, pikante salami en gorgonzola op een groene bodem
Prima dat je dat aanpaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mn permanent vastzittende trapezium/schouderbovenkantspier... wordt erger van beeldschermwerk en zingen met mijn koormap...knoei er al jaren mee en nu toh amar eens naar de fysio.
huisarts zei al dat ik ws. moet gaan zwemmen ermee... meteen een goeie reen om dat echt op te gaan pakken.
omg het water loopt me gewoon in de mondquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prima dat je dat aanpakt
Pizza met aardappel en knoflook is ook heeeeerlijk, PF! Mijn recent discovery: Pizzabodem beleggen met flinterdunne plakjes courgette, daarover lekker gecarameliseerde uitjesUit de oven bestrooien met wat verse tijmblaadjes en schilfers parmezaan
Maar je weet niet of die groene bodem rauw isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dan houdt kwakveense over:
PIZZA VERDE PICCANTINA
Tomaat, kaas, ui, kappertjes, champignons, pikante salami en gorgonzola op een groene bodemofwel een broodje salami met ui uit de oven....hahahaa...
Dan echt zo'n superdunne bodem, en lekker op de hoogste stand in de ovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
omg het water loopt me gewoon in de mond
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan echt zo'n superdunne bodem, en lekker op de hoogste stand in de ovenEn een glas witte rode wijn erbij!
Mijnes gaat niet meetellen, gok ik zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarbij kan ik mezelf nog voorhouden dat het gezond eten isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, CF, die met courgette en uitjes wil ik binnenkort wel eens proberen! Klinkt erg lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |