Je zet het weer op en het staat je weer he?quote:
Doortastende vrouwen hier maar ik durf met zekerheid te zeggen als ik zelf weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hear, hear!
Dat is precies wat mij ook zo ergerde in dat mailtje! Het toontje, en dat naar het strand gaan al teveel moeite is voor meneer. Maar wel 'even willen praten'. Als het hem uitkomt natuurlijk, en jij je maar weer een etmaal gaan zitten opvreten van "wat is er aan de hand?" Huu. Ik hoop echt dat je nog een mogelijkheid ziet zoveel mogelijk eer aan jezelf te houden, Cycle!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Da's fijn![]()
Ik gebruik Rexona, daarmee stink ik nooit. Maar ik heb wel altijd voor de zekerheid een mini flesje deo in mijn tas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zet het weer op en het staat je weer he?![]()
Ik kom snel even bij je over onze mjoezikal plannen! Ik vergeet het niet hoor!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van dat mailtje van cycle moet vinden
Oh gelukkig, ik was al bang dat ik een te botte benadering had naar hem toe. Vooral dat 'we moeten er maar eens over praten. Brrrr. Hij zegt wel dat het hem tegenstaat en dat dat geen goed nieuws is of iets dergelijks. En vervolgens moet je er maar eens over praten. Ja dahag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hear, hear!
Dat is precies wat mij ook zo ergerde in dat mailtje! Het toontje, en dat naar het strand gaan al teveel moeite is voor meneer. Maar wel 'even willen praten'. Als het hem uitkomt natuurlijk, en jij je maar weer een etmaal gaan zitten opvreten van "wat is er aan de hand?" Huu. Ik hoop echt dat je nog een mogelijkheid ziet zoveel mogelijk eer aan jezelf te houden, Cycle!
Ik zelf zou of alles kleur of alles zwart wit doen. En bijvoorbeeld alle lijstjes zilverkleurig, maar dan wel in allerlei vormen en maten. En dan lekker kriskras door elkaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:21 schreef Lastpost het volgende:
Even iets anders, wij willen hier in de gang (die dus 40cm breed lijkt en bijna een meter ís) die nogal lang doorlopend is aan éen wand een berg foto's hangen van verschillende grootte (kleur én zwart-wit) maar wat staat dan mooier? Allemaal echt netjes qua hoogte en afmetingen of gewoon heerlijk losjes over de muur versprijdt?
Ik heb namelijk geen flauw idee en moet het wel regelen.
Het staat hem een beetje tegen. En dat was geen goed nieuws vond hij zelf ook. Ik kan daar onmogelijk iets positiefs uit halen helaasquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet. Soms kunnen jongens ook iets heel bots mailen, terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn. Maar iig, be cool cycle, je hebt hem niet nodig. Het zou een handige aanvulling zijn, that's all
Da's ook alleen maar omdat ik zelf al zó treurig vaak op mijn muil ben gegaan met dat laatste kiertje en die laatste strohalmen hoor. Never nooit meer. Vooral niet als je nog niet samenwoont enzo, dan niks te kiertje, hoppa, die deur dicht bij moeilijk gedoe. De rode vlaggen wapperden vaak in mijn gezicht om me te waarschuwen maar nee.... ik lulde het altijd voor mezelf en voor diegene en voor anderen wel weer goed, waarom hij (de scharrel/het vriendje van dat moment) dat toch deed allemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Doortastende vrouwen hier maar ik durf met zekerheid te zeggen als ik zelf weerin die situatie terecht zou komen ik het niet zou kunnen. Liever dat kiertje dat nog open staat proberen aan te grijpen i.p.v. de deur dicht gooien, al weet je dat het laatste beter is
Ja, dat kan ook weer zo zijn. Al zou ik van zo'n mail toch niet vrolijk worden, en dan draaf ik altijd veel te snel door met dichtsmijtende deuren en andere ijzighedenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Doortastende vrouwen hier maar ik durf met zekerheid te zeggen als ik zelf weerin die situatie terecht zou komen ik het niet zou kunnen. Liever dat kiertje dat nog open staat proberen aan te grijpen i.p.v. de deur dicht gooien, al weet je dat het laatste beter is
Ik hou zelf wel van rommelig en chaos in m'n huis, alleen woon ik hier helaas (op dat punt dan haha) niet alleen, anders had het er nooit zo opgeruimd en klinisch uitgezien allemaal haha.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zelf zou of alles kleur of alles zwart wit doen. En bijvoorbeeld alle lijstjes zilverkleurig, maar dan wel in allerlei vormen en maten. En dan lekker kriskras door elkaar
Ja, nee, eiks heb je gewoon gelijk. Ik ben ook een beetje het type kiertje, ben ik bangquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat hem een beetje tegen. En dat was geen goed nieuws vond hij zelf ook. Ik kan daar onmogelijk iets positiefs uit halen helaas![]()
[..]
Da's ook alleen maar omdat ik zelf al zó treurig vaak op mijn muil ben gegaan met dat laatste kiertje en die laatste strohalmen hoor. Never nooit meer. Vooral niet als je nog niet samenwoont enzo, dan niks te kiertje, hoppa, die deur dicht bij moeilijk gedoe. De rode vlaggen wapperden vaak in mijn gezicht om me te waarschuwen maar nee.... ik lulde het altijd voor mezelf en voor diegene en voor anderen wel weer goed, waarom hij (de scharrel/het vriendje van dat moment) dat toch deed allemaal.
Overigens is het makkelijk lullen van mij naar Cycle toe natuurlijk, dat snap je wel. Het is altijd makkelijker om anderen te adviseren om vooral niet over zich te laten lopen dan dat je het zelf in de praktijk brengt![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog geen foto's gezien maar.
Rode muur Soort van brons-achtig met goude looks als de zon erop staat, verder effen.
z-w foto's
Gouden lijstjes?
Geweldige tip.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef neen het volgende:
Doe kleurenfoto's, kleurenfoto's zijn mooi gekleurd.
Werkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Wat zitten jullie allemaal binnenhet is kei lekker weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |