abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70131438
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Die zijn heul niet van jou. Afblijven dame!
Ja dag. Mijn bapao en satésaus is ook opgegeten !
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:35:15 #127
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70131446
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook gefeliciteerd
Echt tof, zien we haar vanaf volgend jaar vast een stuk vaker.
pi_70131491
@PF: "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

Uit de ouden doosch
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70131541
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
CF, wat is jouw recept voor pizzabodems dan? En hoe lang is laaang?
Voor 4 bodems: 500 gram bloem, eetlepel zout, twee eetlepels olijfolie erdoor en goed 'doorwrijven', dan een zakje gist erbij, lauwwarm water (of lauwe melk! geeft een vollere smaak). Ik schat tussen de 350 en 400 ml? Doorkneden. Het moet een zacht deeg zijn, absoluut niet taai, een beetje plakkerig is evt niet erg.

Dan een schone theedoek natmaken en over je kom hangen. Ik laat het meestal zeker 3 uur rijzen; de gluten hebben wel even tijd nodig om de vloeistof op te nemen en super-elastisch te worden!

Dan bloem op je aanrecht en je handen, klomp deeg pakken en bestrooien met bloem, uitrollen of -rekken.

Kan ook met volkorenmeel geeft ook best lekker resultaat.

Het lekkerst is als je de bodem flink heet bakt. Volgens mij geeft 350 graden het beste effect, mijn oven kan maar tot 250. Vroegah deed ik het altijd op 180 graden; dan duurt het langer en wordt het veel brood-achtiger en vaak iets te knapperig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:37:38 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70131546
M'n zusje wacht nog in spanning!

Ik heb een kater en een bril en buikpijn....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70131592
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Phaidra het volgende:
@PF: "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

Uit de ouden doosch
All is fair in love and war. En het is oorlog om te overleven
pi_70131806
Thanks CF! Ik denk dat ik van het weekend eens pizza eet .

Nynke, katers en buikpijn zijn nooit fijn (wat een rijmelarij). Met brillen heb ik doorgaans weinig moeite.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:46:52 #133
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70131969
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Thanks CF! Ik denk dat ik van het weekend eens pizza eet .

Nynke, katers en buikpijn zijn nooit fijn (wat een rijmelarij). Met brillen heb ik doorgaans weinig moeite.
dit is m'n eerste bril! Ik voel me langzamerhand oud worden!

Ik kwam gister bij mn oude sportkantine in Maastricht, waar ik destijds 2 avonden in de week na het volleyballen een biertje of wat anders dronk. De uitbater was zo blij om me te zien dat we vanaf 9 tot 12 non-stop op zijn kosten bier gedronken hebben, en dat ging aardig hard. Maar, t was wel gezellig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 juni 2009 @ 14:50:42 #134
163650 Greys
pi_70132112
Zo, weer bijgelezen *uitpuft*.

Allereerst: Mini, van harte meissie! Die sms van je moeder over dat liedje is echt om tranen van in je ogen te krijgen!

Cycle, potverde*pieeeeeeep*, wat een klotemailtje. Dat klinkt inderdaad alsof het allemaal niet meer zo hoeft. En dat hij hij daar dan 'maar eens over wil praten'... ik zou geloof ik zeggen dat als het zó moet hij dat praten ook vast teveel moeite zou vinden en laat dat dan ook maar zitten.

Moblo, lieve mail van je moeder! En fijn dat je zusje geslaagd is!

Vik, ik dacht dat er onder je date-spoilert ook de nieuwe logopedie afspraak zou staan

Achttienjarig blommeke Co! OuweJonge genieterd dat je er bent! Ik ben jaloers maar het is je gegund!

Kwak, die duif! Gelukkig kan hij zich een weg uit de broodgevangenis eten! Fijn dat het goed ging met de verwijzingen, goed van je!

Lazi, whoeiiiiii, die Zwitserlandplannen! Wat spannend! En wat kan je daar lekker bij wegdromen, bij dat soort voornemens!

Tink, dikke knuffel. Ik vind je stoer en tof. En dat huis zou ik ook verliefd op zijn!

XM, had ik in mijn vakantie nog diëtiste-gerelateerd-nieuws gemist? Hoe is het daarmee? Je lijstje ziet er in elk geval heel fijn uit en ik ben helemaal een beetje trots op je! En dat plaatje in de OP

Lau, wat is stokbrood met kaas uit de oven toch zaaaaaalig he? Ik kreeg helemaal trek van je post
En wat een zalig weer om hard te lopen in het bos, niet te warm en niet te koud!

Eliesje, ben je weer hoofdpijnloos?

DaD, dat verhaal van die schoen Oh god, wat zal je je opgelaten hebben gevoeld die hele reis!

PF, wat raar dat mensen aan elkaars spullen komen in die gezamenlijke vriezert!

...
Ben ik nou nog vergeten ergens op te reageren? Vast wel he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70132210
Greys: Ik heb nog nooit iets weggenomen van iemand anders maar ik krijg sterk de neiging om het te doen Maar ik krijg een nieuwe pot saté!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:32 #136
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70132223
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dag. Mijn bapao en satésaus is ook opgegeten !
Daar zou ik pisnijdig van worden
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70132242
O! En de nieuwe buurjongen (sinds een maand?!) is thuis. Zijn raam staat namelijk open.

Maar hij komt nooit naar buiten en hij doet niet open als ik aanklop !!

!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:54:42 #138
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70132274
Greys je bent een te goeierd
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:55:04 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70132291
Yay voor Mo's zusje!

Ik mag vandaag voor mezellefs koken waarschijnlijk Vriendje zn darmen zijn nog steeds upset en dan eet ie 9 vd 10 keer maar gewoon niks meer, of een broodje Helaasch heb ik de stukjes kipfilet al in de marinade staan, dus nu heb ik veelsteveel kipfilet voor 1 persoon Wel veel sperziebonen, da's dan wel weer okee. Meh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70132310
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef P.F het volgende:
O! En de nieuwe buurjongen (sinds een maand?!) is thuis. Zijn raam staat namelijk open.

Maar hij komt nooit naar buiten en hij doet niet open als ik aanklop !!

!
Ik heb gehoord dat hij een hele sterke lichaamsgeur heeft

Dat is niet zo erg, maar je komt je toch wel voorstellen Of eten koken? Of......

Ik mag hem nu al niet !
pi_70132344
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:58:45 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70132426
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat hij een hele sterke lichaamsgeur heeft

Dat is niet zo erg, maar je komt je toch wel voorstellen Of eten koken? Of......

Ik mag hem nu al niet !
Blijkbaar niet in positieve zin!?
En je hebt er contactgestoorden bij hoor, including me.
pi_70132435
GB mag ik even tegen je komen klagen/iets vertellen per PM ?
pi_70132463
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Blijkbaar niet in positieve zin!?
En je hebt er contactgestoorden bij hoor, including me.

Hij schijnt zo erg te stinken dat je het ruikt van enkele meters afstand. En dat hebben meerdere mensen bevestigd

Misschien dat hij daarom geen contact durft te maken !
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:02:39 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70132572
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Hij schijnt zo erg te stinken dat je het ruikt van enkele meters afstand. En dat hebben meerdere mensen bevestigd

Misschien dat hij daarom geen contact durft te maken !
Misschien istie verlegen en issie allergisch voor deodorant! En zeep! Da's dan best zielig
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70132606
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien istie verlegen en issie allergisch voor deodorant! En zeep! Da's dan best zielig
Ik ben ook allergisch voor zeep. En ik gebruik geen deo. Maar ik stink niet !

Ja echt, ik gebruik geen deo !!!!!!!!!!!
pi_70132622
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
GB mag ik even tegen je komen klagen/iets vertellen per PM ?
Met alle liefde
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70132664
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben ook allergisch voor zeep. En ik gebruik geen deo. Maar ik stink niet !

Ja echt, ik gebruik geen deo !!!!!!!!!!!
Serieus? Da's fijn

Ik gebruik Rexona, daarmee stink ik nooit. Maar ik heb wel altijd voor de zekerheid een mini flesje deo in mijn tas.
pi_70133002
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
...
Cycle, potverde*pieeeeeeep*, wat een klotemailtje. Dat klinkt inderdaad alsof het allemaal niet meer zo hoeft. En dat hij hij daar dan 'maar eens over wil praten'... ik zou geloof ik zeggen dat als het zó moet hij dat praten ook vast teveel moeite zou vinden en laat dat dan ook maar zitten.
...
Hear, hear!
Dat is precies wat mij ook zo ergerde in dat mailtje! Het toontje, en dat naar het strand gaan al teveel moeite is voor meneer. Maar wel 'even willen praten'. Als het hem uitkomt natuurlijk, en jij je maar weer een etmaal gaan zitten opvreten van "wat is er aan de hand?" Huu. Ik hoop echt dat je nog een mogelijkheid ziet zoveel mogelijk eer aan jezelf te houden, Cycle!
pi_70133051
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Met alle liefde
Komt ie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')