Ja ik ken het nummer verder ook niet, zag hem in de lijst van de top 40 staan. *hintrHHitnhirntn*quote:
quote:
BORN IN THE USAquote:
Ik kan het nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef LockonStratos het volgende:
Paint komt er aan
Rick Astley - Never gunna give you upquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef retuow82 het volgende:
ff een tussendoortje terwijl we wachten op Stratos:
[ afbeelding ]
![]()
RickRoll'd via paintquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
MIchael Jackson - Black or Whitequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Peter Koelewijn - kom van dat dak af?quote:
John Denver, "Leaving on a jetplane"quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ff weg, teken gerust door meine leute
DJ Tiėsto - Flight 643quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ff weg, teken gerust door meine leute
50 cent - in da clubquote:
relaxt nummer hequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:32 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
The All American Rejects - Gives You Hell
Shot of a Gun - Kanequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
Paintskillz jeweetz![]()
![]()
[ afbeelding ]
bang bang ( my baby shot me down ? )quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
Paintskillz jeweetz![]()
![]()
[ afbeelding ]
beiden foutquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:24 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
bang bang ( my baby shot me down ? )
"I was rubber-fisting you when I dropped the rubber fist on the frozen water", ik ben de artiest even kwijt !quote:
Nee, maar klinkt leuk!quote:"I was rubber-fisting you when I dropped the rubber fist on the frozen water", ik ben de artiest even kwijt !
jay z - 99 problemsquote:
Pantera - cemetary gatesquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef PeZu het volgende:
hier wat raad materiaal en inspiratie voor juliie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gino pieter maai?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[ link | afbeelding ]
(zit een beetje te kutten)
slayer - raining bloodquote:
nee. kijk naar de tekst die er bij staat. het nummer kwam dit jaar uit en komt van een album met dezelfde titel. als je het nu nog niet weet heb je in een hol geleefd...quote:
ik weet het nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nee. kijk naar de tekst die er bij staat. het nummer kwam dit jaar uit en komt van een album met dezelfde titel. als je het nu nog niet weet heb je in een hol geleefd...
Nice post, maar nu ben ik wel ff het overizicht kwijtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef PeZu het volgende:
hier wat raad materiaal en inspiratie voor juliie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is natuurlijk goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef Kipmans het volgende:
Ik zeg: U2 - No line on the horizon. Jij ook -> U2...
idd het is wel irritant zoveel tekeningetjes achter elkaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nice post, maar nu ben ik wel ff het overizicht kwijt
Het gaat niet over een nummer van cijfer, maar een muzieknummer... Weet je dat? Want het lijkt er sterk op dat je het wel heel letterlijk neemt. Maar ik kan niets maken van heel veel wit, een 4 en een 2 of 16?quote:
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
idd het is wel irritant zoveel tekeningetjes achter elkaar
ik vond dat er bijzonder weinig gepaint werd en ik dacht ik geef het een nieuwe impulsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenMaarja.. klein tvp'tje
idd gewoon als er 1 geraden is de volgende tekening plaatsen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenMaarja.. klein tvp'tje
nadeel is dat als iemand een vinger tekent die in z'n handen klapt met daarbij een joggende/dansende man en niemand dat liedje kent, het een hele tijd gaat duren voordat er een nieuwe komt... met als gevolg een dood topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:16 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
idd gewoon als er 1 geraden is de volgende tekening plaatsen!
hahaha ik zat ook al diep na tedenken maar ik kom er ook niet uit... dus hint is wel handig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:42 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nadeel is dat als iemand een vinger tekent die in z'n handen klapt met daarbij een joggende/dansende man en niemand dat liedje kent, het een hele tijd gaat duren voordat er een nieuwe komt... met als gevolg een dood topic.
misschien is het wel handig om af en toe een hint te plaatsen als het wat langer duurt... bijvoorbeeld of het nederlands is of niet, of dat het rap/hip hop/r&b (dan weet ik of ik het al bij voorbaat niet weet) is, het een nieuw nummer is of een oude klassieker. dat soort dingen... iets typisch over dat nummer...
de vinger in adorp van herman finkers??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef De_Magneet het volgende:
Hans teeuwen -voel me keigoed!![]()
volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist het wel, maar ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Het gaat niet over een nummer van cijfer, maar een muzieknummer... Weet je dat? Want het lijkt er sterk op dat je het wel heel letterlijk neemt. Maar ik kan niets maken van heel veel wit, een 4 en een 2 of 16?
Bright eyes, devil in the details.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze raad ben je echt goed
Fout!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bright eyes, devil in the details.
Helaas even geen pain bij de hand.
boards of canada, the devil is in the details?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze raad ben je echt goed
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:42 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
boards of canada, the devil is in the details?
Pink Floyd - Run Like Hellquote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef De_Magneet het volgende:
Sorry voor de delay, bij deze maar een hint voor de vinger tekening:
Het is de vijfde vinger.
Moet toch wel lukken nu?
Ik vind het vreselijke muziek (metal=quote:
mc hammer- cant touch thisquote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef appeltjap het volgende:
[ afbeelding ]
Die stop is om het makkelijker te maken
Stop, hammertime.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef appeltjap het volgende:
[ afbeelding ]
Die stop is om het makkelijker te maken
maak je geen zorgen. ik vind metal ook helemaal niets, maar die van mij was meer voor de lol, die weet zelf menig niet metalfan vanwege de vorige post.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Suusje-V het volgende:
Ik weet 'm niet. Maar kan de volgende svp géén metal oid zijn?
Ik wil ook mee doen (en ik denk ook alle niet-metalheads)
one - metallica!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Voor dezelfde metalheads![]()
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Boards of Canada - From One Source All Things Depend?
Hehe, nee... 't is geen metal maar classic rock.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke muziek (metal=)
Maar het is Down from the sky van trivium... Tenminste daar ga ik dan vanuit.
Fatboy Slim met ?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
maak je geen zorgen. ik vind metal ook helemaal niets, maar die van mij was meer voor de lol, die weet zelf menig niet metalfan vanwege de vorige post.
maargoed, hier een nummer van een popgroep uit Brighton, UK...
Ik heb het héél makkelijk gemaakt...
[ afbeelding ]
wtf? Trivium is metal (of gewoon te harde muziek). classic rock is geen stroming - de rolling stones bv., noemde zich geen classic rock band ofzo, maar gewoon een rockband die sterk beinvloed werd door de blues - maar zo noemen we voor het gemak alle rockmuziek die niet meer actueel is, maar ik noem iets pas klassiek als het van voor het new wave/80's tijdperk was. Trivium is gewoon van de 00's en is gewoon metal of erger... K*TMUZIEK. Iets classic rock noemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:19 schreef Kipmans het volgende:
[..]
Hehe, nee... 't is geen metal maar classic rock.
The Kooks - See the sunquote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
maak je geen zorgen. ik vind metal ook helemaal niets, maar die van mij was meer voor de lol, die weet zelf menig niet metalfan vanwege de vorige post.
maargoed, hier een nummer van een popgroep uit Brighton, UK...
Ik heb het héél makkelijk gemaakt...
[ afbeelding ]
dat is natuurlijk helemaal juist!quote:
Ik bedoel ook niet dat Trivium "classic rock" is, maar het nummer dat ik bedoelde wel. En dat classic rock eigenlijk geen genre/stroming is snap ik ook wel, maar iedereen weet wel ongeveer wat voor muziek er mee bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wtf? Trivium is metal (of gewoon te harde muziek). classic rock is geen stroming - de rolling stones bv., noemde zich geen classic rock band ofzo, maar gewoon een rockband die sterk beinvloed werd door de blues - maar zo noemen we voor het gemak alle rockmuziek die niet meer actueel is, maar ik noem iets pas klassiek als het van voor het new wave/80's tijdperk was. Trivium is gewoon van de 00's en is gewoon metal of erger... K*TMUZIEK. Iets classic rock noemen
ok, ik begrijp het. Maar het is beter dat je dan een bekend nummer van zo'n band neemt of gewoon een hele goede extra hint naar die bandnaam geeft. Want ook met de hint 'classic rock' kan ik zo nog 10 nummers verzinnen waar iets uit de lucht komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Kipmans het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat Trivium "classic rock" is, maar het nummer dat ik bedoelde wel. En dat classic rock eigenlijk geen genre/stroming is snap ik ook wel, maar iedereen weet wel ongeveer wat voor muziek er mee bedoeld wordt.
Het nummer was trouwens: Creedence Clearwater Revival - It came out of the sky
Band Rah - Clouds Across The Moon ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
ok, ik begrijp het. Maar het is beter dat je dan een bekend nummer van zo'n band neemt of gewoon een hele goede extra hint naar die bandnaam geeft. Want ook met de hint 'classic rock' kan ik zo nog 10 nummers verzinnen waar iets uit de lucht komt.
Als ik CCR had gekozen had ik dit nummer gedaan (het is bekender en ik vind het echt een heel goed nummer)
[ afbeelding ]
ik denk CCR - Bad Moon Risingquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Band Rah - Clouds Across The Moon ?
Maikuuul topickillerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
But don't you step on my Blue Suede Shoes
quote:
Ja das waarquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]sorry
Maar ik kende het liedje wel
Freebird van Lynard Skynard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:23 schreef Vinceee het volgende:
Ok deze is wel makkelijk... en ik weet, waardeloze paint[ [url=
Ik ook niet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef Vinceee het volgende:
Lynyrd Skynyrd ja hahamoet ik nou weer gaan painten? Ik kan dat niet..
Die van mij ook...quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef Vinceee het volgende:
Tequila Sunrise, van The EaglesIk heb alle albums
Ik wacht op andere paint, die van mij zijn echt zo waardeloos, veel te makkelijk en lelijk
Dat is toch overduidelijk Belgie dudequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Vinceee het volgende:
Alle duitsers zijn homo's, van... dronken Nederlandse voetbalsupporters?
Faal idd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Vinceee het volgende:
Alle duitsers zijn homo's, van... dronken Nederlandse voetbalsupporters?
Edit: OH KUT dat is de belgische vlag.. FAAAAAAAAAL![]()
Dan weet ik het helemaal niet..
Tsss, en dan te bedenken dat ik gewoon kan uitslapen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef Vinceee het volgende:
Ik moet eiglijk zometeen ook gaan slapen, morgen punteninzage van de proefwerkweek ( ben nog een zielig scholiertje ja), moeten we gewoon om kwart over 8 al op school zijn! Het is toch niet normaal meer tegenwoordig zeg..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:20 schreef Vinceee het volgende:
Under the Bride van RHCP! die speel ik met mijn band dus ja die ken ik maar al te goed
Edit, Under the Bridge, die brug ziet er niet uit alsof die gaat trouwen..![]()
Kan, maar was het nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:28 schreef Vinceee het volgende:
Talk, van Coldplay, gaaf nummerik ga ook slapen, het bier is op, de paints worden easy, en morge moet ik zo vroeg op school zijn
Weltruste iedereen ( heel veel mensen, iedereen.. )
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren dan...
[ afbeelding ]
Nopequote:
Gigi D'Agostino - Bla Bla Blaquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren dan...
[ afbeelding ]
Hij is ook echt heel slechtquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:40 schreef Vinceee het volgende:
Rebel Yell van Billy Idol? Noooooooooo frickin idea..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
zo nu ga ik even werken. ik kom straks terug met nieuwe, jwz.
Shout van Tears for Fearsquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Vinceee het volgende:
nou zeg het maar, en ik heb al een paintje klaar liggen
? heb je het nou over guitar hero?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Vinceee het volgende:
easy one hewel een klein beetje lastig op expert
Volgens mij is die van de Bloodhound gang hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef Vinceee het volgende:
the roof, the roof, the roof is on faaijaaik ken em alleen van the bloodhound gang, van wie is het origineel eiglijk? ( als die niet van the bloodhound gang is ) ok ik zal een hint geven, het poppetje moet aan de andere kant van de vlammen terecht komen.
Kut is overdrevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef Vinceee het volgende:
ja joh! hahahavin jij dat een kudt spel dan of zo?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Vinceee het volgende:
ken em ook van het album, maar von het wel grappig toen ik em ook in guitar hero tegen kwam
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef Vinceee het volgende:
Barbara Streisand & Neil Diamond - You don't bring me flowers ? ( mijn paint komt er zo aan )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Vinceee het volgende:
Anouk - more than you deserve, maar ik luister nooit anouk dus ken het niet![]()
oh shit zeg ik moet nog steeds een paint maken!
Aangezien niemand anders het doet, kop ik die wel ff binnen =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die van mij ook...
Had nog een heleboel potentiele-paints, maar gewoon te flauw.
[ afbeelding ]
zoals deze
true, misschien toch weer tijd voor iets moeilijkers =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Vinceee het volgende:
en die andere is Paint It Black van The Rolling Stones
Puzzle me - Ilse de Langequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Flabbelaar het volgende:
Ooh, lol.
Er ging wat fout bij het refreshen. Mijn excuses.
Volgende!
[ afbeelding ]
Hij is echt te makkelijk...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Backstreet Boys - Quit Playing Games With My Heart.
Fout!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef 3nhsCnds het volgende:
Toni Braxton & Babyface - Give You My Heart
Erg moeilijk om te raden als een hart bijna het enige is wat op de paint te vinden is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Fout!![]()
Het woord Heart/hart komt er niet in voor
Genre?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef Flabbelaar het volgende:
Nee, alle twee fout.
Het hart staat voor liefde/love.
nopequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:24 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Shit off your mouth - Swoop etc.
?
Oh, lol, ik was weer eens te laatquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Shot your mouth and shit - screamin' jay hawkins?
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten / poep in je hoofd. Leek me wel logischquote:
Je bent te traag op je telefoon Deanquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten / poep in je hoofd.
Zonder mij was jij er niet op gekomenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je bent te traag op je telefoon Dean
Wat krijg ik als ik er nog een doe?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:33 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben niet goed in paint, iemand anders mag
Suggesties van welk nummer het zal zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:36 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik er nog een doe?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:37 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Suggesties van welk nummer het zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |