gino pieter maai?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[ link | afbeelding ]
(zit een beetje te kutten)
slayer - raining bloodquote:
nee. kijk naar de tekst die er bij staat. het nummer kwam dit jaar uit en komt van een album met dezelfde titel. als je het nu nog niet weet heb je in een hol geleefd...quote:
ik weet het nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nee. kijk naar de tekst die er bij staat. het nummer kwam dit jaar uit en komt van een album met dezelfde titel. als je het nu nog niet weet heb je in een hol geleefd...
Nice post, maar nu ben ik wel ff het overizicht kwijtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:40 schreef PeZu het volgende:
hier wat raad materiaal en inspiratie voor juliie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is natuurlijk goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef Kipmans het volgende:
Ik zeg: U2 - No line on the horizon. Jij ook -> U2...
idd het is wel irritant zoveel tekeningetjes achter elkaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nice post, maar nu ben ik wel ff het overizicht kwijt
Het gaat niet over een nummer van cijfer, maar een muzieknummer... Weet je dat? Want het lijkt er sterk op dat je het wel heel letterlijk neemt. Maar ik kan niets maken van heel veel wit, een 4 en een 2 of 16?quote:
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
idd het is wel irritant zoveel tekeningetjes achter elkaar
ik vond dat er bijzonder weinig gepaint werd en ik dacht ik geef het een nieuwe impulsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenMaarja.. klein tvp'tje
idd gewoon als er 1 geraden is de volgende tekening plaatsen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, 't is makkelijker als iedereen gewoon pas de volgende post nadat het goede antwoord van de vorige is geradenMaarja.. klein tvp'tje
nadeel is dat als iemand een vinger tekent die in z'n handen klapt met daarbij een joggende/dansende man en niemand dat liedje kent, het een hele tijd gaat duren voordat er een nieuwe komt... met als gevolg een dood topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:16 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
idd gewoon als er 1 geraden is de volgende tekening plaatsen!
hahaha ik zat ook al diep na tedenken maar ik kom er ook niet uit... dus hint is wel handig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:42 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nadeel is dat als iemand een vinger tekent die in z'n handen klapt met daarbij een joggende/dansende man en niemand dat liedje kent, het een hele tijd gaat duren voordat er een nieuwe komt... met als gevolg een dood topic.
misschien is het wel handig om af en toe een hint te plaatsen als het wat langer duurt... bijvoorbeeld of het nederlands is of niet, of dat het rap/hip hop/r&b (dan weet ik of ik het al bij voorbaat niet weet) is, het een nieuw nummer is of een oude klassieker. dat soort dingen... iets typisch over dat nummer...
de vinger in adorp van herman finkers??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef De_Magneet het volgende:
Hans teeuwen -voel me keigoed!![]()
volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |