Second that.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik voel me een lapzwansMoet echt wat gaan doen op mn werk ....
Als je maar fit genoeg bent om met mij een jus d'orange te drinken..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef fraubitch het volgende:
ubergaaf shirt gekocht! *glimglim
Verder begin ik verkouden te worden
Ochtend..... koffie erin en douchen.quote:
Naah maan als ik wat pils heb gehad hoefk echt geen koffie !!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:20 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Ochtend..... koffie erin en douchen.
Avond.....warme melk en slapie doen
OT
Flawless....
Ook een nieuw shirtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef fraubitch het volgende:
ubergaaf shirt gekocht! *glimglim
Verder begin ik verkouden te worden
tell me about it...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Batsiaan het volgende:
Nog kutter dan vanochtend, damn wat kan je leven snel omslaan!
foto's uitwisselen? (verkapte-dit-is-je-kans-op-een-foto-van-mijn-tieten-weliswaar-bedekt-maar-ah-je-moet-er-wat-voor-over-hebben-reactie)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ook een nieuw shirt?
Hier gaat het lekker, nu naar school.
Post het dan hier dan heeft de rest van FOK! er ook nog wat aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
foto's uitwisselen? (verkapte-dit-is-je-kans-op-een-foto-van-mijn-tieten-weliswaar-bedekt-maar-ah-je-moet-er-wat-voor-over-hebben-reactie)
quote:
quote:
nog meerquote:
quote:
Ja sorry, leuker kan ik het niet maken momenteel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef termuis het volgende:
[..]
![]()
[..]
nog meer![]()
[..]
Nu wordt ik zelf bijna depressief van alle treurige mensen hiero
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry, leuker kan ik het niet maken momenteel.
KPN zeker?:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef Green1 het volgende:
Onnoemelijk kwaad, moorddadig, suicidaal, onterecht behandeld...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
foto's uitwisselen? (verkapte-dit-is-je-kans-op-een-foto-van-mijn-tieten-weliswaar-bedekt-maar-ah-je-moet-er-wat-voor-over-hebben-reactie)
quote:
Daar wen je echt aanquote:Op zondag 21 juni 2009 11:42 schreef candygirl het volgende:
vandaag vaderdag.................. blijft nog steedsals je geen vader meer hebt................
tis ook meer ff een uitlaatklep lijkt me... Ik post hier eigenlijk ook vaker als ik me kut voel dan als ik me wel ok voel... Dus als je mij hier ziet is het vaak niet echt prima, kun je stellen....quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef zwartedoos het volgende:
Iedereen voelt zich hier ellendig lijkt t wel![]()
voor iedereen die zich ook klote voelt.
OT:eindelijk wat gehoord...maar kan er helaas niet veel hoop uit putten
Why? Slecht geslapen ?quote:
Oke dat komt erg bekend voor.. Erg lastig om daar een verklaring voor te vinden dat die twee dingen samen gaan maar toch is het zo....quote:
quote:
Veel mensen moe hier.....quote:
mooi gezegd. Same herequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef kres het volgende:
Loop rond met een pallet aan gemengde gevoelens....
Wat is jou excuus?quote:
Wel lekker dat je weet waneer het beter zal gaan..quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef kwiwi het volgende:
hopelijk is vanaf eind augustus alles eindelijk weer beter..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef candygirl het volgende:
net zeer heftig gesprek met mijn zoon gehad![]()
En je moet nog 2 dagenquote:
Ga maar in de rij staan... Ik was eerst...quote:
Knuffel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef kres het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan... Ik was eerst...
Zoiets ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef Stefanovich het volgende:
Kut, in de war, denk ik nog wel realistisch?Ik begin aan mezelf te twijfelen....
Ja graag......quote:
slaap jij overdag dan? (omdat je t nu typt i mean)quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom word ik al drie dagen minimaal een keer wakker als ik slaap?
Het is wel mooi weer om je vol te laten lopen.. Dat wel maar of dat iets oplost... ???quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben me maar aan het bezatten, mss helpt dat voor nu ff.![]()
![]()
Daarom zeg ik ook "voor nu".... Het lost niks op, maar dan hoef ik mss ff niks te voelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef kres het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer om je vol te laten lopen.. Dat wel maar of dat iets oplost... ???
Ach ja.. Ieder zijn of haar ding... Als het helpt.. Why not ?!
Helpt dat voor jou? Ik voel me alleen maar rotter door de invloed van alcoholquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "voor nu".... Het lost niks op, maar dan hoef ik mss ff niks te voelen.![]()
Soms wel, dus 't is ff gokken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Helpt dat voor jou? Ik voel me alleen maar rotter door de invloed van alcohol
Ik zonder me altijd af..... Dat helpt bij mij altijd goed...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Helpt dat voor jou? Ik voel me alleen maar rotter door de invloed van alcohol
ik zonder mij ook altijd af. Kan niet tegen gezelschap dan...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zonder me altijd af..... Dat helpt bij mij altijd goed...
Mensen om je heen die happy lopen te doen....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zonder mij ook altijd af. Kan niet tegen gezelschap dan...
En vooral verliefd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
Mensen om je heen die happy lopen te doen....
ja of mensen die niet begrijpen dat als iemand zich kut voelt dat dat wel es effect zou kunnen hebben op de werkzaamheden die je moet verrichtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja en ik voel me dus ook verre van happy. De een zegt dit en de ander dat. Mijn gevoel wil zus en mn verstand zo... AARRGHH
Sorry
just give a second thought
what if we don't get caught...
Prima toch? Beter dan al dat neerslachtige gedoe. Happy voelt veel lekkerder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
Neuken?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neuken?Ik moet toch wat om me een beetje happy te voelen.
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Geen fobo...
Met een goed fobo kan ik je happier dan ooit laten voelen.
Global Warming?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Global Warming?
Was het maar waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
tsja wilde zo graag zwemmen gaan vandaag, en heb toch wel een lieve baasquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef zwartedoos het volgende:
Iedereen kan zomaar vrij nemen als ze daar zin in hebben, ik wil ookEn ik haat dromen
No problem...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Al iets beter.![]()
kres en El_Matador, sorry voor mijn beetje afwezigheid gisteren.Maar komt wel goed toch?
Haha ja beetje wel, maarja shit happens he.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef kres het volgende:
[..]
No problem...![]()
Zware dag vandaag lees ik....
Hoort er bij zullen we maar zeggen....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja beetje wel, maarja shit happens he.
Klaar met wat? Werk? Ik moet nog van 1 tot 4. Ja het heeft wel wat geholpen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef kres het volgende:
[..]
Hoort er bij zullen we maar zeggen....
Bijna klaar ? Heeft gister iets geholpen ?
Laat maar dan ben ik beetje in de war.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klaar met wat? Werk? Ik moet nog van 1 tot 4. Ja het heeft wel wat geholpen.
Weet ik nog niet. Heb morgen weer wat te doen, dus is misschien niet zo'n goed plan als ik naar mijn fysieke staat van vandaag kijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef kres het volgende:
[..]
Laat maar dan ben ik beetje in de war.....![]()
Vanavond weer het zelvde recept ?
Jaa dat lijkt me ook een heel goed idee.. Nou ben ik echt ff douchen.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb morgen weer wat te doen, dus is misschien niet zo'n goed plan als ik naar mijn fysieke staat van vandaag kijk.
Ok.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef kres het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook een heel goed idee.. Nou ben ik echt ff douchen.....
Ahh ben weer frash as a daisy.....quote:
Het wil maar niet lukken bij jou.....quote:
nee idd niet... kan niet met dit omgaan..quote:
En dat tshirtquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef fraubitch het volgende:
Baal een beetje dat ik een belangrijk gesprek ga missen. Maar andere zaken gaan nou eenmaal voor. (school)
Jipieeeeequote:
Why?quote:
Coole nick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |