En je moet nog 2 dagenquote:
Ga maar in de rij staan... Ik was eerst...quote:
Knuffel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef kres het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan... Ik was eerst...
Zoiets ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef Stefanovich het volgende:
Kut, in de war, denk ik nog wel realistisch?Ik begin aan mezelf te twijfelen....
Ja graag......quote:
slaap jij overdag dan? (omdat je t nu typt i mean)quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom word ik al drie dagen minimaal een keer wakker als ik slaap?
Het is wel mooi weer om je vol te laten lopen.. Dat wel maar of dat iets oplost... ???quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben me maar aan het bezatten, mss helpt dat voor nu ff.![]()
![]()
Daarom zeg ik ook "voor nu".... Het lost niks op, maar dan hoef ik mss ff niks te voelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef kres het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer om je vol te laten lopen.. Dat wel maar of dat iets oplost... ???
Ach ja.. Ieder zijn of haar ding... Als het helpt.. Why not ?!
Helpt dat voor jou? Ik voel me alleen maar rotter door de invloed van alcoholquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "voor nu".... Het lost niks op, maar dan hoef ik mss ff niks te voelen.![]()
Soms wel, dus 't is ff gokken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Helpt dat voor jou? Ik voel me alleen maar rotter door de invloed van alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |