Voor mensen die blind zijn wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
Dat is toch gewoon geldklopperij?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
Nog 2 jaar wachten dus MM.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Over 2 jaar kost een blue ray net zoveel als een dvd'tje nu.
Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Over 2 jaar kost een blue ray net zoveel als een dvd'tje nu.
Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succes
en qua product nog steeds niet, qua verkoopcijfers wel natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succes
Als een film net op blu-ray verschijnt ligt de prijs inderdaad tussen de 20-25 Euro. Maar geef het een maandje of 4 en je kunt em voor 14.- op Play komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
Damn, kunnen die dingen niet een beetje niveau van DVD komen te liggen? Het is toch best suf dat je nu nog steeds soms 4 a 5x zoveel betaald voor een BLu-ray versie van een film ten opzichte van de DVD versie.
Ja, het zal wel duurder zijn om te produceren wellicht maar uiteindelijk blijft het gewoon lopende band werk.
Gelukkig zijn er op Play nog wel voor een redelijke prijs wat schijfjes te krijgen, maar een heleboel oude films worden nu opnieuw gereleased en moeten dan soms wel 30,- kosten terwijl de dvd versie al een jaar of 2 in de budget bak ligt
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.
Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.
Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen. Ik ken mensen die vroeger een hele collectie VHS films hebben verzameld, die nu niet smeer waard zijn... ze kochten daarna massaal de DVD's... die kun je nog steeds afspelen, maar er komt een tijd dat er weer een nieuw formaat bedacht wordt, waardoor ook die schijfjes waardeloos worden. Het is gewoon zonde van je geld. Sowieso... 20 euro betalen voor een film die je 1 of misschien 2 keer kijkt is te zot voor woorden.
Ja hoor hier hebben we er weer een die niet kan lezen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?
Zet je bril recht pauper.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?
In plaats van een Bluray speler had je beter langs de Pearle kunnen gaan volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.
Ja, de prijzen van auto's zijn ook belachelijk, daarom jat ik ze maar.quote:Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.
Nou inderdaad, beetje betalen voor entertainmentquote:Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen.
Wat ie dus bedoelt is dat het sowieso dom is om 20 euro voor een DVD te betalen terwijl je ze op veel plekken goedkoper kan krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:43 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ja hoor hier hebben we er weer een die niet kan lezen....eerst lezen en dan reageren
ja en al het eten gewoon gratis uitdelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Zolang ze mensen nog 15-20 miljoen voor een film kunnen betalen, 1 acteur dus, denk ik niet dat ze heel erg zielig zijn daar.
opflikkeren, gewoon een normaal salaris en dan kan een BR disc ook gewoon voor 2 euro verkocht worden.
Dat ligt denk ik aan je bril. Ik denk dat hij op verkeerde sterkte isquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en al het eten gewoon gratis uitdelen![]()
gewoon iedereen non-profit werken
ja of een brak scherm van die paupers die voor 800 euro denken een dikke 42 full hd te kopen, ja dat kan maar je beeld heeft dan wel de kwaliteit van fijn gemalen poppestrontquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik aan je bril. Ik denk dat hij op verkeerde sterkte is
quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
ik ben bloed serieus en denk dat de wereld mooier zou zijn als iedereen non-profit werktequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe normaal man, 20 miljoen omdat je kan doen alsof je iemand anders bent voor de camera? Debiel is het. Geef zo iemand 2 ton ofzo....
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of een brak scherm van die paupers die voor 800 euro denken een dikke 42 full hd te kopen, ja dat kan maar je beeld heeft dan wel de kwaliteit van fijn gemalen poppestront
Hoe had je dat in gedachte dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus en denk dat de wereld mooier zou zijn als iedereen non-profit werkte
Ow okquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus en denk dat de wereld mooier zou zijn als iedereen non-profit werkte
dat kan ik niet in het kort uitleggen en dan gaan we erg off-topicquote:
Ja, ondergetekende pauper had deze Full HD al toen jij en 99% van Nederland nog naar hun zielige CRT buisje zat te kijken. Misschien moet ik deze inderdaad maar eens vervangen voor een nieuw expemplaar om te zien of ik dan wel verschil zie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of een brak scherm van die paupers die voor 800 euro denken een dikke 42 full hd te kopen, ja dat kan maar je beeld heeft dan wel de kwaliteit van fijn gemalen poppestront
ben blij dat je precies weet wat een ander heeft staanquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ja, ondergetekende pauper had deze Full HD al toen jij
en 99% van Nederland nog naar hun zielige CRT buisje zat te kijken. Misschien moet ik deze inderdaad maar eens vervangen voor een nieuw expemplaar om te zien of ik dan wel verschil zie.
En om mij te verduidelijken, het is niet dat ik geen geld heb voor Blurays of DVD's... , maar ik ga het niet over de balk gooien. Zoals 25 euro voor een BR film die 25 jaar geleden haar geld al lang en breed heeft opgebracht, nieuwe DVD releases die gewoon 20 euro moeten kosten, etc. Prijzen die buitenproportioneel ver van redelijk zijn. Ik heb dat 1 keer gedaan met Cassettebandjes die geen ruk meer waard zijn en een keer met VHS banden die ook geen ruk meer waard zijn. Ik blijf niet bezig.
[b]Een redelijke prijs voor een film (ongeacht op welk medium) is 5 euro. En dan verdienen de zakkenvullers bij Paramount, sony, Warner, etc er nog meer dan dik op.[b]
De prijzen die je opnoemt stammen zeker ook uit die tijd dat 99% nog naar hun zielige CRT buisje zaten te kijken? Een DVD kost echt geen 20 euro meer. Ja, special editions misschien of bij afzetters als Van Leest of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ja, ondergetekende pauper had deze Full HD al toen jij en 99% van Nederland nog naar hun zielige CRT buisje zat te kijken. Misschien moet ik deze inderdaad maar eens vervangen voor een nieuw expemplaar om te zien of ik dan wel verschil zie.
En om mij te verduidelijken, het is niet dat ik geen geld heb voor Blurays of DVD's... , maar ik ga het niet over de balk gooien. Zoals 25 euro voor een BR film die 25 jaar geleden haar geld al lang en breed heeft opgebracht, nieuwe DVD releases die gewoon 20 euro moeten kosten, etc. Prijzen die buitenproportioneel ver van redelijk zijn. Ik heb dat 1 keer gedaan met Cassettebandjes die geen ruk meer waard zijn en een keer met VHS banden die ook geen ruk meer waard zijn. Ik blijf niet bezig.
Een redelijke prijs voor een film (ongeacht op welk medium) is 5 euro. En dan verdienen de zakkenvullers bij Paramount, sony, Warner, etc er nog meer dan dik op.
Zou je wel zeggen, maar hoe krom die hersenkronkels daar zijn wordt bewezen als men als reactie daarop de prijzen verhoogt, waardoor nog minder mensen hun prijzige waar willen kopen. Uiteindelijk gaat men dan bij de politiek klagen omdat men zoveel geld zou mislopen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man pak ze aan die grote boze bedrijven, als je nisk koopt daar leren ze het wel van
ik ben ook blij dat je punt 1 & 2 compleet overslaat omdat je daar gepwnd als een motherfuckerquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen, maar hoe krom die hersenkronkels daar zijn wordt bewezen als men als reactie daarop de prijzen verhoogt, waardoor nog minder mensen hun prijzige waar willen kopen. Uiteindelijk gaat men dan bij de politiek klagen omdat men zoveel geld zou mislopen....
quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Hij slaat alle posts over waar die geen antwoord op heeft. Maar dat ligt misschien toch aan z'n ogen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat je punt 1 & 2 compleet overslaat omdat je daar gepwnd als een motherfucker
Bol.com:quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De prijzen die je opnoemt stammen zeker ook uit die tijd dat 99% nog naar hun zielige CRT buisje zaten te kijken? Een DVD kost echt geen 20 euro meer. Ja, special editions misschien of bij afzetters als Van Leest of zo.
Zie punt 2 in mijn voorgaande. En punt 1 wil ik ook wel beantwoorden. Statistisch gezien had toen nog bijna niemand Full HD of zelfs maar LCD/Plasma in huis staan. De kans dat jij er toen een had staan is minimaal en daarbij kan ik dus met 99% zekerheid zeggen dat ik gelijk heb en dan neem ik die 1% kans dat je er wel een had staan maar voor lief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat je punt 1 & 2 compleet overslaat omdat je daar gepwnd als een motherfucker
Dan vraag ik mij af waarom jij toen een Full HD tv gekocht hebt als je toch zo blind bent als Stevie Wonderquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Zie punt 2 in mijn voorgaande. En punt 1 wil ik ook wel beantwoorden. Statistisch gezien had toen nog bijna niemand Full HD of zelfs maar LCD/Plasma in huis staan. De kans dat jij er toen een had staan is minimaal en daarbij kan ik dus met 99% zekerheid zeggen dat ik gelijk heb en dan neem ik die 1% kans dat je er wel een had staan maar voor lief.
wat een onzin en zo'n domme arrogante aanname ergo met jouw ga ik niet verder in discussiequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Zie punt 2 in mijn voorgaande. En punt 1 wil ik ook wel beantwoorden. Statistisch gezien had toen nog bijna niemand Full HD of zelfs maar LCD/Plasma in huis staan. De kans dat jij er toen een had staan is minimaal en daarbij kan ik dus met 99% zekerheid zeggen dat ik gelijk heb en dan neem ik die 1% kans dat je er wel een had staan maar voor lief.
haha met een vooroorlogse tv verwachten dat het beeld 'net zoals in de bioscoop' is. Jij bent ongeveer hetzelfde als een turk met een 20 jaar oude BMW, en dan stoer met zijn 'beamer'.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |