abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:31:34 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70116456
Damn, kunnen die dingen niet een beetje niveau van DVD komen te liggen? Het is toch best suf dat je nu nog steeds soms 4 a 5x zoveel betaald voor een BLu-ray versie van een film ten opzichte van de DVD versie.

Ja, het zal wel duurder zijn om te produceren wellicht maar uiteindelijk blijft het gewoon lopende band werk.

Gelukkig zijn er op Play nog wel voor een redelijke prijs wat schijfjes te krijgen, maar een heleboel oude films worden nu opnieuw gereleased en moeten dan soms wel 30,- kosten terwijl de dvd versie al een jaar of 2 in de budget bak ligt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70116562
Download gewoon een mkv versie van de film ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:36:32 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70116593
waarom zou je een blu-ray versie halen van een film die 4gb is ofzo ?

Of doen ze dat met mastercopies ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:38:51 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70116656
Blu-ray

Dat is toch gewoon geldklopperij?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70116732
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray

Voor mensen die blind zijn wel ja
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70116768
quote:
Blu-ray

Jij kijkt zeker nog lekker kaskrakers op super-8 hè ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:44:25 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_70116844
Ik vind de kwaliteit van DVD's prima te doen, dus ik profiteer van de voordeelrekjes vol dvd's.
pi_70116847
quote:
Blu-ray

donderdag 18 juni 2009 @ 00:07:37 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70117539
Over 2 jaar kost een blue ray net zoveel als een dvd'tje nu.
The End Times are wild
pi_70117562
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Nog 2 jaar wachten dus MM.
pi_70117645
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succes
pi_70119474
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.

Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.

Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen. Ik ken mensen die vroeger een hele collectie VHS films hebben verzameld, die nu niet smeer waard zijn... ze kochten daarna massaal de DVD's... die kun je nog steeds afspelen, maar er komt een tijd dat er weer een nieuw formaat bedacht wordt, waardoor ook die schijfjes waardeloos worden. Het is gewoon zonde van je geld. Sowieso... 20 euro betalen voor een film die je 1 of misschien 2 keer kijkt is te zot voor woorden.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_70119486
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succes
Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succes
pi_70119501
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succes
en qua product nog steeds niet, qua verkoopcijfers wel natuurlijk

Maar blu-ray wordt/is inderdaad het nieuwe beeldformaat imo
  donderdag 18 juni 2009 @ 03:32:57 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70119516
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
Damn, kunnen die dingen niet een beetje niveau van DVD komen te liggen? Het is toch best suf dat je nu nog steeds soms 4 a 5x zoveel betaald voor een BLu-ray versie van een film ten opzichte van de DVD versie.

Ja, het zal wel duurder zijn om te produceren wellicht maar uiteindelijk blijft het gewoon lopende band werk.

Gelukkig zijn er op Play nog wel voor een redelijke prijs wat schijfjes te krijgen, maar een heleboel oude films worden nu opnieuw gereleased en moeten dan soms wel 30,- kosten terwijl de dvd versie al een jaar of 2 in de budget bak ligt
Als een film net op blu-ray verschijnt ligt de prijs inderdaad tussen de 20-25 Euro. Maar geef het een maandje of 4 en je kunt em voor 14.- op Play komen Voorderst zijn de prijzen in NL (waar anders ) het duurst naar mijn mening. Zelfs met die zg. kortingen vind ik ze belachelijk duur in vergelijking met andere landen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70119530
Als je zonodig vooraan moet staan dan betaal je ook maar lekker de hoofdprijs . Ik wacht nog een jaartje of wat voor ik de overstap maak!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 18 juni 2009 @ 04:10:58 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70119561
Ja het heeft eigenlijk niet zoveel haast. Hoe oud is BluRay nu. Net twee jaar?

Welke gaan jullie kopen? Ik wacht op Trueblood season 1

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 18-06-2009 04:16:34 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70119753
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.

Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.

Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen. Ik ken mensen die vroeger een hele collectie VHS films hebben verzameld, die nu niet smeer waard zijn... ze kochten daarna massaal de DVD's... die kun je nog steeds afspelen, maar er komt een tijd dat er weer een nieuw formaat bedacht wordt, waardoor ook die schijfjes waardeloos worden. Het is gewoon zonde van je geld. Sowieso... 20 euro betalen voor een film die je 1 of misschien 2 keer kijkt is te zot voor woorden.
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_70119895
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ja hoor hier hebben we er weer een die niet kan lezen.... eerst lezen en dan reageren
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_70120249
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:

[..]

Zet je bril recht pauper.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70123212
Jank niet zo. DVD's waren in het begin ook 70-80 gulden. Gaat vanzelf wel goedkoper worden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:44:20 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70123263
Een beetje internetverbinding en een videokaart met HDMI, wat heb je nog meer nodig dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:45:03 #23
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70123289
doe je hond weg dan kun je ze wel betalen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_70123325
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
In plaats van een Bluray speler had je beter langs de Pearle kunnen gaan volgens mij. Als je het verschil niet ziet mankeer je of iets aan je ogen of je hebt gewoon een bagger TV of je sluit je zooi met ouderwetse aansluitingen aan.
quote:
Ja, de prijzen van auto's zijn ook belachelijk, daarom jat ik ze maar. Oja, en kom niet aan dat downloaden niet hetzelfde is als stelen, het gaat er om dat je iets je eigendom maakt waarvoor je niet betaalt.

Daarbij worden DVD's en Blurays vanzelf goedkoper. Bij de MM heb je veel releases al voor max 16 euro en als je gewoon even wacht kun je ze vaak voor een tientje of minder al meenemen.
quote:
Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen.
Nou inderdaad, beetje betalen voor entertainment Nee, laten we niks meer kopen, dan hebben ze over 10 jaar vast nog wel geld om films te maken. _! Wat een kortzichtige droeftoeter ben jij zeg.

Niks mis met downloaden verder, maar om mensen goed ziek te noemen die gewoon betalen voor hun shit is ook erg kansloos.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_70123328
Er gaat dan ook 5x zoveel op als op een dvdtje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')