quote:Wordt Japan de volgende bestemming van Wie is de Mol? Na Mexico, Australië, Argentinië en vorig jaar Ierland, zou de tiende editie van het het AVRO-programma in het land van de rijzende zon kunnen worden opgenomen. Presentator Pieter Jan Hagens is in gezelschap van Frits Sissing en enkele andere (bekend?) Nederlanders op een vlucht naar Japan gesignaleerd. Meestal wordt het spelprogramma in deze periode ook opgenomen, dus de kans ik groot dat de jubileumeditie zich in het Verre Oosten gaat afspelen.
bron![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou heel leuk kunnen worden
You dream it, I live it.
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Frits Sissing heeft toch al een keer meegedaan?
Mathijs van Nieuwkerk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef evert het volgende:
welke bn'er is ineens drie weken nokken....?
rob stenders is ineens zijn stem kwijt....
Toine van Peperstraten heb ik al ff niet op de buis gezien....
waar is winston moeilijke achternaam
toine heeft al meegedaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef evert het volgende:
welke bn'er is ineens drie weken nokken....?
rob stenders is ineens zijn stem kwijt....
Toine van Peperstraten heb ik al ff niet op de buis gezien....
waar is winston moeilijke achternaam
Die heeft gewoon vakantie nadat hij 9/10 maanden achter elkaar DWDD heeft gedaan.quote:
Ik hoop niet dat hij meedoet zegquote:
BRONquote:Het lijkt erop dat het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? wordt opgenomen in Japan. Een rondreizend Nederlands stel heeft op het vliegveld van Tokio presen- tator Pieter Jan Hagens gezien, samen met een groep sterren waaronder Frits Sissing. De AVRO wil nog niets verklappen over de tiende serie van Wie is De Mol?, die vanaf volgend jaar te zien is op Nederland 1. “We doen hier geen uitspraak over“, vertelt een zegsvrouw van de omroep. “In december gaan we met Wie is de Mol naar buiten.“
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man in WIDM, lijkt me leuk.
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Paul de Leeuw nu ook niet even een break ?
En is zo bij Stenders in de uitzending dus valt ook af...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Claudia de Breij heeft een maandje vrij, van de radio althans.
Dat ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.
Die geeft deze week een concert met Cor Bakker.
Dat heeft Daphne wel lang een sabbatical.. En ze is druk bezig achter de schermen bij E.V.A produktie van Paul de Leeuw.quote:Daphne Bunskoek heeft een sabbatical misschien dat ze toch nog te porren is geweest voor een spelletje.![]()
Wie weet is dit ook wel zo hoor. Als je PJH in een vliegtuig spot met BN'ers dan valt het niemand op dat er nog een groepje bijzit natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef Cee het volgende:
Ik ook! Maar verdomme ik dacht dat het een speciale editie zou worden vanwege het feit dat het een jubileum-seizoen is. Alhoewel ik niet weet welk jubileum het dan zou zijn. Had stiekum gehoopt op een All Stars Mol met BN'ers en Minder Bekende Kandidaten Die Meedoen Om De Spanning én Het Geld. Maar ach, misschien ook wel beter zo, als je mensen voor de tweede keer in het programma zet moeten ze weer een hele andere taktiek gaan verzinnen.
Daphne Bunskoek heeft een sabbatical misschien dat ze toch nog te porren is geweest voor een spelletje.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop dat Van Nieuwkerk meedoet.![]()
Japan.
Er is al meerdere malen aangegeven dat dat er niet meer in gaat zitten. Als je mee wilt doen, zul je eerst BN'er moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef bravo het volgende:
Doe mij maar een WIDM met onbekende mensen, dat was echt vet. En met Angela Groothuizen!
Humberto Tan lijkt mij idd ook tof. Of Najib.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft al eens gezegd niet mee te willen doen, dus daar hoeven we niet vanuit te gaan.
Humberto Tan lijkt mij een toffe kandidaat, maar die was gisteren gewoon op tv. Harm Edens zou goed kunnen denk ik.
Floortje Dessing vind ik ook wel iemand die je bij WIDM kan verwachten, is zij nog actief op dit moment?
Humberto presenteert nu Boulevard..dus die is niet naar Japanquote:Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Humberto Tan lijkt mij idd ook tof. Of Najib.![]()
MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie gaan er meer naar Japan dan Frits Sissing?
http://zappen.blog.nl/avr(...)n-wie-is-de-mol-2010quote:Het heeft er de schijn van dat Humberto Tan één van de kandidaten uit Wie is de Mol? 2010 is. De presentator zinspeelde daar gisteren op bij de presentatie van RTL Boulevard. “Ik ken één van de deelnemers, maar ik ga niets zeggen. Ik weet trouwens ook waar ze zijn geweest.” De opnames hebben al plaatsgevonden, de serie wordt nu gemonteerd en vanaf januari bij de Avro op Nederland 1 uitgezonden.
Eerder deed het gerucht al de ronde dat de tiende editie in Japan is opgenomen. Een gerucht gebaseerd door iemand die op een forum riep presentator Pieter Jan Hagens op een vliegveld in Japan te hebben gezien. Daar niet te veel waarde aan hechten dus.
Humberto Tan is ook een van de B'Ners die mee doetquote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Stansfield het volgende:
Bij boulevard was ook bekend dat pieter jan hagens al wist wie de mol was tijdens de uitzendingen. Dus dat hij erg goed moest uitkijken met aankijken en dat soort dingen.
Dat zou leukquote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Valerio wordt waarschijnlijk één van de kandidaten.
Jezus, die man heeft echt als levensdoel op elke Nederlandse zender te verschijnen volgensmijquote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge geloof ik ook, ik heb alleen even geen bron.
Edit.quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge geloof ik ook, ik heb alleen even geen bron.
Bron?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Sipke Jan Bousema wordt genoemd als kandidaat....
Het forum van wieisdemol.com. Kan de exacte post niet vinden want de zoekfunctie aldaar werkt niet....quote:
http://www.wijzijnerevenniet.nl/quote:
quote:Op het vliegveld zien we een groep Nederlanders met daaronder Pieter Jan Hagens en Frits Sissing. Zeker opnamen gemaakt in Japan voor een of ander AVRO-programma? Ze blijken later ook bij ons in het vliegtuig te zitten.
Stom.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig jaar was de lijst met kandidaten al op 18 september bekend.
Ja!quote:
Dat waren voor mij ook de hoogtepunten qua series. Vooral die in Schotland en Portugalquote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef bravo het volgende:
Doe mij maar een WIDM met onbekende mensen, dat was echt vet. En met Angela Groothuizen!
Ik dacht dat vorig seizoen het eerste seizoen was waarin hij niet meer werd ingelicht? Inderdaad omdat het iets te lastig is om je op de vlakte te houden als je het eenmaal weet..quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Stansfield het volgende:
Bij boulevard was ook bekend dat pieter jan hagens al wist wie de mol was tijdens de uitzendingen. Dus dat hij erg goed moest uitkijken met aankijken en dat soort dingen.
Ze reizen volgens mij niet meer mee met de groep, maar blijven wel in het land volgens. Dat is om te voorkomen dat mensen in hun omgeving al kunnen opmaken dat ze eruit liggen omdat ze eerder thuis zijn dan de rest...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Tegan het volgende:
Dus tot nu toe, Frits Sissing en Sipke Jan Bousema. Wordt er niet erg blij van.
Maar, hoe doen ze het eigenlijk als iemand afvalt. Blijft die dan meereizen met de groep of gaat die meteen naar huis? Is steeds maar een dag dus dat lijkt me ook lastig.
Toen Coen was geweest zei hij in de Coen & Sandershow dat hij drie weken met de gordijnen dicht thuis heeft gezeten.. maar ja tis wel Coen, dus of het waar is...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze reizen volgens mij niet meer mee met de groep, maar blijven wel in het land volgens. Dat is om te voorkomen dat mensen in hun omgeving al kunnen opmaken dat ze eruit liggen omdat ze eerder thuis zijn dan de rest...
Ik betwijfel het. Ik dacht ooit eens ergens gehoord te hebben dat ze gewoon de rest van de opnamens in een hotel verblijven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:06 schreef Guppi het volgende:
[..]
Toen Coen was geweest zei hij in de Coen & Sandershow dat hij drie weken met de gordijnen dicht thuis heeft gezeten.. maar ja tis wel Coen, dus of het waar is...
quote:
Thomas Acda lijkt me leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso op stemmen verdacht veel op: Thomas Acda, Fatima Moreira de Melo en Rick Nieman, die mee lijken te doen.
Op hoeveel seconden hoor je die stemmen dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt sowieso op stemmen verdacht veel op: Thomas Acda, Fatima Moreira de Melo en Rick Nieman, die mee lijken te doen.
nu nog een naam en je hebt de 1e voorspelling te pakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk dat diegene die op die ladder staat ( ze vragen aan em of hij weet wie de mol is)
dat dat de mol is!! ZO!
Officieel nog niks, dus het is vooral afwachten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:42 schreef Haunter het volgende:
Iemand een update van alle namen die tot nu toe bekend zijn?
Ik heb er hoe dan ook erg zin in
quote:AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw extra, Gooische Vrouwen en Wie is de Mol? strijden dit jaar om de Gouden Televizier-ring.
De genomineerden werden zaterdag bekendgemaakt in SBS Shownieuws. Tijdens een gala avond op vrijdag 23 oktober wordt de winnaar bekend.
...
Ik heb totaal niets met Johnny de Mol, maar ik vind dat hij z'n programma behoorlijk doetquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat Johnny de Mol bij de mannen genomineerd is... zouden veel mensen zich vergist hebben en denken dat hij WIDM presenteert
7 januari kan je vanuit gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
Al bekend wanneer de eerste uitzending is?
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef Tegan het volgende:
Mooi, datum bekend. Nu alleen nog de kandidaten.
quote:Misschien moeten we eens JP's hele vriendenlijst op Facebook doorpluizen op zoek naar eventuele WIDM-kandidaten Er staan namelijk ook heel veel oud-kandidaten in zijn vriendenlijst
Bron: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=34177.640quote:Ondanks dat dat waarschijnlijk al is gebeurd, heb ik het toch ook (globaal) gedaan en ben toen volgende namen tegengekomen:
* Erik van der Hoff (presentator)
* Lone van Roosendaal (musicalactrice)
* Martine Sandifort (cabaretière)
* Rik van de Westelaken (presentator)
* Stephen Emmer (componist, o.a. bekend van de tunes van RTL Boulevard en NOS-Journaal, zoon van nieuwslezer Fred Emmer)
En dit zijn BN'ers die JP volgen op Twitter:
* Hind Laroussi, zangeres
* Ewout Genemans, presentator
* Paul de Leeuw, presentator
* Jeroen Snel, presentator
* Catherine Keyl, presentatrice
* Michiel van Erp, muzikant
* Boris van der Ham, politicus
* Carlo Boszhard, presentator
* Gerard Ekdom, radiopresentator
Het is tegenwoordig bijna traditie dat er in elk seizoen wel zo'n 3FM-figuur meedoetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoop niet dat die ekdom meedoet. Ik heb gewoon een hekel aan 3fm en alles wat daar omheen hangt.
3FM, was dat niet die commerciële staatszender?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig bijna traditie dat er in elk seizoen wel zo'n 3FM-figuur meedoet
Het spel is er wel wezenlijk anders door geworden. De ON'ers gingen echt voor het geld. Voor de BN'ers dondert het niet of ze veel geld verdienen, die proberen vooral allemaal elkaar een beetje te fucken. Ze vinden het interessanter om zichzelf allemaal heel opvallend verdacht te maken dan dat er geld verdient wordt. Wat er weer voor zorgt dat de échte Mol de afgelopen seizoenen (met Inge als dieptepunt) weinig hoefde te doen, aangezien de kandidaten zelf de opdrachten al aan het verneuken waren. De seizoenen met Yvon en Miloushka als Mol vielen nog wel mee, maar daarna...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind helemaal niet dat de bn'ers dit programma verneuken. Ok, met onbekende mensen was het leuker, maar het is nog steeds heel tof.
Ik kijk het ook zelden, maar dat is omdat het maar zelden komt.
Sandmannetje, je moet toegeven dat vroegah sowieso alles beter wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan kijk je toch niet meer.
Oeverloze gejammer ieder jaar weer hoe goed en leuk het vroeger wel niet was...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan kijk je toch niet meer.
Oeverloze gejammer ieder jaar weer hoe goed en leuk het vroeger wel niet was...
Dat blijkt niet echt uit je vorige postquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Het blijft een leuk programma, alleen nét ietsje minder leuk dan vroeger.
Verschrikkelijk figuurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoop niet dat die ekdom meedoet. Ik heb gewoon een hekel aan 3fm en alles wat daar omheen hangt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, ze zijn toch weer overgestapt op onbekende Nederlanders.
[..]
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Twee die homo's zijn zowel Barbara en Jeroen. Dat geeft niks hoor..Zijn ook mensen.Jeroen heb ik niet gezien in het filmpje..
Jammer dat ze het filmpje laten zien..
doet de avro wel slim, kandidaten één voor één op zo een subtiele manier bekend makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...haha. Is toch niet erg, want je komt de kandidaten vroeg of laat toch te weten!
![]()
Vraag me wel af waarom het filmpje nu pas is ''gelekt'' en niet al veel eerder ,want de opnamens waren toch ook al een tijdje terug?
Zou idd een mooie actie zijn als 't van de Avro vandaan komt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
doet de avro wel slim, kandidaten één voor één op zo een subtiele manier bekend maken
Ja nieuwsgierig héquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...haha. Is toch niet erg, want je komt de kandidaten vroeg of laat toch te weten!
![]()
Vraag me wel af waarom het filmpje nu pas is ''gelekt'' en niet al veel eerder ,want de opnamens waren toch ook al een tijdje terug?
Die Barbara is wel handig in sport.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef Nashje het volgende:
Aah nee geen Barbara Barend.
[ afbeelding ]
... Right.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Twee die homo's zijn zowel Barbara en Jeroen. Dat geeft niks hoor..Zijn ook mensen.![]()
quote:jeroenkidv Het gerucht gaat ( http://bit.ly/7AiJC ) dat ik meedoe aan Wie is de Mol. Ik mag daar helaas, op straffe van een boete, niets over zeggen...
about 5 hours ago from web
Ze hebben fok gelezen..quote:ruuddewild Wat zullen we nou beleven? Doet onze Jeroen mee aan Wie is de Mol? http://bit.ly/7AiJC @jeroenkidv
about 4 hours ago from web
Dat blijktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
[..]
quote:RTL Boulevard maakt vrijdag alle deelnemers bekend.
Wel leuk Loretta Schrijver erbij..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Loretta Schrijver ook?
Morgen zullen we het zeker weten:
[..]
[..]
Zo is iedereen blijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:27 schreef Nostalgist het volgende:
Sanne Vogel, Kim Pieters, Manuel Venderbos, Arjen Lubach, Erik van der Hoff
Die Manuel Venderbos is volgens mij 3FM DJ....!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:57 schreef sverbern het volgende:
Geen 3FM-DJ dit jaar?![]()
En Sanne Vogel? Manuel Venderbos, Kim Pieters?? Ach, er zijn ieder jaar wel een paar onbekende bekende Nederlanders bij...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's Loretta. En Manuel is toch van de EO?
Ja volgens mij zit Manuel toch niet op 3 FM maar alleen bij EO op TV ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's Loretta. En Manuel is toch van de EO?
http://www.3fm.nl/page/djs/Manuel/quote:
Waar komt die foto vandaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, aan de hand van de groepsfoto vast een paar voorzichtige eerste theorieën?
't is verdacht dat de drie op de voorste rij allemaal hun rechterhand vasthebben met hun linkerhand
Manuel heeft als enige z'n gezicht vast
En verder vind ik het wel toffe deelnemers, ik vind Lubach een vervelende persoon, maar ik denk dat hij wel een leuke kandidaat kan zijn!
Volgensmij is dat wel een coole groep!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een grotere en duidelijkere foto gevonden op wieisdemol.com.
[ afbeelding ]
Ik kende alleen Sanne Vogel niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef ScottTracy het volgende:
Moest even opzoeken wie Manuel Venderbos, Kim Pieters en Sanne Vogel waren
Van Lama's Gezocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Cabaretier. Is wel een leuke gast inderdaad.
Barbara Barend,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk team, ken lang niet iedereen, 6 van de 10 in ieder geval van gezicht. Ik hoop dat die Roberto Jacketti het eerst afvalt, wat een irritante vent is dat zeg.
Ik had al een tijdje het idee dat de kandidaten vandaag bekend zouden worden gemaakt. Je moet toch wat doen om stemmers voor de Televisierring te krijgen als je op dit moment niet wordt uitgezonden?
Waarom moet zij als eerste eruitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Slim om alles op de dag van de televizierring te lekken/bekendmaken.
Ik hoop dat Barend als eerste afvalt.
Nee ik ook niet en een zekere Tim ken ik ook niet..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kende alleen Sanne Vogel niet.
De Aniek van dit seizoen. Wat een gansje was dat zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Veerboot het volgende:
Ik moest een paar namen ook even opzoeken, maar nu ik ze op die foto zie ken ik ze toch allemaal wel van 'eens gezien in een of ander tv-programma'.
Die Sanne Vogel komt op mij altijd wel leuk naïef over (sowieso een leuk meisje), die gaat opdrachten verneuken zonder dat ze het expres doet volgens mij.
[ afbeelding ]
Die Tim was van Di-rect, maar is nu solo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en een zekere Tim ken ik ook niet..
Japan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Irving het volgende:
Sanne Vogel is één van de weinigen die ik kendeWas laatst bij nieuwe generatie filmactrices
De locatie is nog niet bekend of wel?
Is dat officieel dan al? Wat ik ervan heb begrepen is dat een of ander figuur op een forum dat riep.quote:
Is al officieel bekend gemaaktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Irving het volgende:
[..]
Is dat officieel dan al? Wat ik ervan heb begrepen is dat een of ander figuur op een forum dat riep.
Dat is wel het niveau van tegenwoordig iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Terreros85 het volgende:
De Mol is Hind, want dat is de hint
Ach ja klopt..thnx ChatGirlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die Tim was van Di-rect, maar is nu solo.
Hind is alles behalve onhandig. Dus lijkt me niet dat die zich zo voor gaat doen, anders valt het nogal op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Chielus het volgende:
Best een leuke groep, al wordt de bekendheid met het jaar minder. Sanne Vogel speelt misschien soms het domme gansje, gezien haar staat van dienst (niet alleen actrice maar ook toneelschrijfster en regiseuze) is ze dan niet. zie eerder Hind wat onhandig overkomen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Terreros85 het volgende:
De Mol is Hind, want dat is de hint
Ik wil best even wat maken, wordt dan wel gewoon een korte samenvatting van wiki.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Is het niet handig voor in de OP van het volgende topic, om van elke kandidaat een biografie er in te zetten?
Heb maar even snel wat geknipt & geplakt, zal zo eens even wat redactie eroverheen gooien.quote:
Knap hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb maar even snel wat geknipt & geplakt, zal zo eens even wat redactie eroverheen gooien.
Hind draagt daar wel opvallend die zonnebril achter dr truitje..quote:
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hmm, Tim staat op beide foto's met zijn handen voor zich gevouwen.
Volgens mij wel. Moet je de laatste aflevering van vorig seizoen kijken, volgens mij leggen ze daar uit wanneer de mol hints heeft gegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)
Met Inge toch, met die handen toen. Zal er een foto van bijzoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)
Ik erger me alleen al aan die kop van d'r. Daarnaast vind ik het gewoon een vervelend persoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom moet zij als eerste eruit
Net zoals Sanne en Lorreta!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hmm, Tim staat op beide foto's met zijn handen voor zich gevouwen.
Waarschijnlijk wel. In een iets andere vorm.quote:
Wie dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef Meddo het volgende:
Er is maar één iemand met een dier als achternaam!!![]()
![]()
De mol is ook een dier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |