quote:Wordt Japan de volgende bestemming van Wie is de Mol? Na Mexico, Australië, Argentinië en vorig jaar Ierland, zou de tiende editie van het het AVRO-programma in het land van de rijzende zon kunnen worden opgenomen. Presentator Pieter Jan Hagens is in gezelschap van Frits Sissing en enkele andere (bekend?) Nederlanders op een vlucht naar Japan gesignaleerd. Meestal wordt het spelprogramma in deze periode ook opgenomen, dus de kans ik groot dat de jubileumeditie zich in het Verre Oosten gaat afspelen.
bron![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou heel leuk kunnen worden
You dream it, I live it.
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Frits Sissing heeft toch al een keer meegedaan?
Mathijs van Nieuwkerk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef evert het volgende:
welke bn'er is ineens drie weken nokken....?
rob stenders is ineens zijn stem kwijt....
Toine van Peperstraten heb ik al ff niet op de buis gezien....
waar is winston moeilijke achternaam
toine heeft al meegedaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:46 schreef evert het volgende:
welke bn'er is ineens drie weken nokken....?
rob stenders is ineens zijn stem kwijt....
Toine van Peperstraten heb ik al ff niet op de buis gezien....
waar is winston moeilijke achternaam
Die heeft gewoon vakantie nadat hij 9/10 maanden achter elkaar DWDD heeft gedaan.quote:
Ik hoop niet dat hij meedoet zegquote:
BRONquote:Het lijkt erop dat het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? wordt opgenomen in Japan. Een rondreizend Nederlands stel heeft op het vliegveld van Tokio presen- tator Pieter Jan Hagens gezien, samen met een groep sterren waaronder Frits Sissing. De AVRO wil nog niets verklappen over de tiende serie van Wie is De Mol?, die vanaf volgend jaar te zien is op Nederland 1. “We doen hier geen uitspraak over“, vertelt een zegsvrouw van de omroep. “In december gaan we met Wie is de Mol naar buiten.“
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man in WIDM, lijkt me leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |