Heb maar even snel wat geknipt & geplakt, zal zo eens even wat redactie eroverheen gooien.quote:
Knap hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb maar even snel wat geknipt & geplakt, zal zo eens even wat redactie eroverheen gooien.
Hind draagt daar wel opvallend die zonnebril achter dr truitje..quote:
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hmm, Tim staat op beide foto's met zijn handen voor zich gevouwen.
Volgens mij wel. Moet je de laatste aflevering van vorig seizoen kijken, volgens mij leggen ze daar uit wanneer de mol hints heeft gegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)
Met Inge toch, met die handen toen. Zal er een foto van bijzoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk echt ooit zo'n hints gedaan door een mol? (Vorig jaar was pas mijn 1ste seizoen en volgens mij werd dat toen niet gedaan?)
Ik erger me alleen al aan die kop van d'r. Daarnaast vind ik het gewoon een vervelend persoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom moet zij als eerste eruit
Net zoals Sanne en Lorreta!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hmm, Tim staat op beide foto's met zijn handen voor zich gevouwen.
Waarschijnlijk wel. In een iets andere vorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |