Daar staat toch niet zulke dingen in? Afaik ziet dat er anders uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
in of rond om blackrock Mountain. In de lava natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
tvp omdat ik twijfel weer te beginnen.
quote:
Nee, wel een fuckload aan goud (700-800g) als je alle fires doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:00 schreef avotar het volgende:
Levert het nog iets aan rep op dat midstummer festival?
GZ! On the "I have no life" achievement.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:27 schreef SharQueDo het volgende:
Flame Warden titel, vendor pet, Ahune pet + scythe.
Gaap.Brewfest plx.
In IF ja, wilde me eye of killrogg uittesten, is een warlock spell.quote:
quote:
Hijs nu pas over de helftquote:
Om 14:00 gametijd verdwijnen alle pools in heel STV iedere Zondag. Die worden dan op random plaatsen vervangen door Speckled Tastyfish schools. Hier moet je z.s.m. 40 Speckled Tastyfish uit opvissen. Ik kreeg bijv vandaag ook 7x kut vissen, wat me dus tijd kost. En op een PvP realm heb je ook het risico geganked te worden, wat vandaag bij mij gelukkig niet zo was.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Omg. Gratz.
Ik wil ook nog steeds die fishing contest winnen. Maar hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Heb het nog nooit geprobeerd.
Mag toch hopen dat je hierna ook nog niet alle uitbreidingen gaat installeren he?quote:
Oh fuckquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je hierna ook nog niet alle uitbreidingen gaat installeren he?T is namelijk niet nodig om de voorafgaande delen te installeren als je TBC of WotlK hebt
Is maar een tip hoor, ben je sneller klaar
Patchen zelf duurt nog langer dan de hele installatie geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh fuck
Moet idd sowieso Burning Crusade installeren
Hij is nu nog aan het patchen
Het is zo frustrerend, duurt nu al de hele middagquote:Op zondag 21 juni 2009 16:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Patchen zelf duurt nog langer dan de hele installatie geloof ikGelukkig heb ik de grote patches altijd gebackupped
Scheelt me 1,5 gb downloaden ofzo
Ik zit op Darksorrow Alliance, vrienden van me zitten Horde.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Aivac het volgende:
Dus op Darksorrow zitten nog wel wat nederlanders of zo? is dat dan horde of alliance?
quote:
Ik vind mezelf best eng, dat ik dat zag ;<quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vriend van me zit daar ook, altijd handig
R&P >>quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best eng, dat ik dat zag ;<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |