quote:
Ik vind mezelf best eng, dat ik dat zag ;<quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vriend van me zit daar ook, altijd handig
R&P >>quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best eng, dat ik dat zag ;<
http://www.wow.com/2009/0(...)ievements/2#commentsquote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt. Ik gebruik http://www.wowhead.com/?achievement=1026#comments , die 2e comment staan alle coordinaten. Iets daar onder voor de northrend fires.
Ben op dit moment die King of the fire festival aan het doen, moet naar 4 ally steden om daar de flame te looten. Net al even doodgemaakt toen ik naar Darnassus ging. Dus gaat nog wel ff duren. Maarja, ik ga wel een keer midden in de nacht, is het iig wat rustiger.
Ik heb inmiddels Darnassus en Exodarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://www.wow.com/2009/0(...)ievements/2#comments
Hier wat tips.
Een keer hadden 3 alli Rexxar van Blade's edge naar & Shattrah gekite, een half uur lang dikke oorlog in Rexxar in leven te houdenquote:
Volgens een aantal comments op wowhead kan je alleen de shoulders binnen 2 uur weer verkopen. Robe en sandals niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:58 schreef Murloc het volgende:
Werkt dat ook met die Midsummer set, dat je die binnen 2 uur terug kunt verkopen?
Wil die pet eigenlijk wel hebben
Hmmm laat ze eerst maar eens fixen dat iedereen wel alle tokens kan krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volgens een aantal comments op wowhead kan je alleen de shoulders binnen 2 uur weer verkopen. Robe en sandals niet.
Borean Tundra + Howling Fjord, Grizzly Hills, Zul'Drak, Sholazar Basin en dan Icecrown + Storm Peaks.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke volgorde van plaatsen kun je het beste doen als je 70 bent en 80 wilt worden.
Dragonblight overslaan... dus ook de meeste geweldige questline (battle for Undercity) in WoW is not donequote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Borean Tundra + Howling Fjord, Grizzly Hills, Zul'Drak, Sholazar Basin en dan Icecrown + Storm Peaks.
Dacht dat er in icecrown vettere quests waren..??!?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dragonblight overslaan... dus ook de meeste geweldige questline (battle for Undercity) in WoW is not done
Icecrown zuigt dikke stront door een trechter de heuvel opquote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dacht dat er in icecrown vettere quests waren..??!?
Woepsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dragonblight overslaan... dus ook de meeste geweldige questline (battle for Undercity) in WoW is not done
ja heerlijk hè!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef vogelkooi het volgende:
Dat levelen met midsummer buff's gaat echt gruwlijk snel.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Icecrown zuigt dikke stront door een trechter de heuvel op
Ben te lang afwezig geweest, leg uit? Midsummer buffs, daar heb ik nog niets van meegekregen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef vogelkooi het volgende:
Dat levelen met midsummer buff's gaat echt gruwlijk snel.
Midsummer festival, doe het nu ook op me dk gister al 1 level met 2 continenten. Ben benieuwt of ik nu alles weer moet doen met me dk omdat ze de quests gaan resetten (ben iig wel blij voor me rogue kan ik tenminste meta-achie gaan halen). (En ja kut blizzard dat ze die violate protodrake nu nog makkelijker makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ben te lang afwezig geweest, leg uit? Midsummer buffs, daar heb ik nog niets van meegekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |