http://www.wowwiki.com/Midsummer_Fire_Festival Is niks anders dan vorig jaar afaikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef Evertjan het volgende:
is er al iets bekend over het Midsummer Festival dit jaar?
5 juli eindigt het. Het begint overmorgen (zondag 21 juni).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Junglebeast het volgende:
5 juli al..
Leuk voor me Warlock met 10% schouders en straks ook elke keer die ribbon dance...
Zondagquote:
Yup, is niet bar veel werk het is vooral veel reizen en je moet in de alliance hoofdsteden sneakerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
Moet je al die bonfires langs voor de achievement?
Gezeik om niks imo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de gear. Het gaat om een gevoel van progressie, wat dan volledig weg is.
Bovendien wordt alles nu nóg meer hetzelfde, iedereen loopt straks rond in exact dezelfde gear. Wat is daar nou leuk aan?
2 itemsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind het echt zwaar kut. Nu heb ik helemaal geen zin meer om te raiden aangezien iedere noob straks t8.5 kan krijgen zonder een voet in Ulduar of zelfs Naxx te hebben gezet.
Je mist het punt. Zoals zoveel mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:48 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gezeik om niks imo.
tegen die tijd staan wij in t9 aangezien die nieuwe raid de nieuwe tier is en kunnen nieuwe recruits dus wat gear halen zonder dat ze perse eerst weken naxx/ulduar moeten farmen. Daarbij zijn het maar een aantal items. Het is niet zo dat ze opeens BiS kunnen halen.
Maakt niet ^^ want het is wel de next tier raid , ik zeg nergens dat het ulduar is of dat iedereen ulduar links gaat laten liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mist het punt. Zoals zoveel mensen.
En dat Colliseum is duidelijk geen nieuwe Ulduar, het is meer bedoeld als uitbreiding. Ik denk dat tegen de tijd dat 3.2 komt heel veel guilds nog willen proberen Algalon neer te krijgen (die dan waarschijnlijk flink generfed zal zijn).
Daar staat toch niet zulke dingen in? Afaik ziet dat er anders uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
in of rond om blackrock Mountain. In de lava natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
tvp omdat ik twijfel weer te beginnen.
quote:
Nee, wel een fuckload aan goud (700-800g) als je alle fires doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:00 schreef avotar het volgende:
Levert het nog iets aan rep op dat midstummer festival?
GZ! On the "I have no life" achievement.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:27 schreef SharQueDo het volgende:
Flame Warden titel, vendor pet, Ahune pet + scythe.
Gaap.Brewfest plx.
In IF ja, wilde me eye of killrogg uittesten, is een warlock spell.quote:
quote:
Hijs nu pas over de helftquote:
Om 14:00 gametijd verdwijnen alle pools in heel STV iedere Zondag. Die worden dan op random plaatsen vervangen door Speckled Tastyfish schools. Hier moet je z.s.m. 40 Speckled Tastyfish uit opvissen. Ik kreeg bijv vandaag ook 7x kut vissen, wat me dus tijd kost. En op een PvP realm heb je ook het risico geganked te worden, wat vandaag bij mij gelukkig niet zo was.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Omg. Gratz.
Ik wil ook nog steeds die fishing contest winnen. Maar hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Heb het nog nooit geprobeerd.
Mag toch hopen dat je hierna ook nog niet alle uitbreidingen gaat installeren he?quote:
Oh fuckquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je hierna ook nog niet alle uitbreidingen gaat installeren he?T is namelijk niet nodig om de voorafgaande delen te installeren als je TBC of WotlK hebt
Is maar een tip hoor, ben je sneller klaar
Patchen zelf duurt nog langer dan de hele installatie geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh fuck
Moet idd sowieso Burning Crusade installeren
Hij is nu nog aan het patchen
Het is zo frustrerend, duurt nu al de hele middagquote:Op zondag 21 juni 2009 16:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Patchen zelf duurt nog langer dan de hele installatie geloof ikGelukkig heb ik de grote patches altijd gebackupped
Scheelt me 1,5 gb downloaden ofzo
Ik zit op Darksorrow Alliance, vrienden van me zitten Horde.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Aivac het volgende:
Dus op Darksorrow zitten nog wel wat nederlanders of zo? is dat dan horde of alliance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |