Dronken topics openen om 5:45quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En voor de jongeren: op vrijdag en zaterdavond van 23:00 - 05:00 het forum gesloten.
Die hebben dus helemaal geen recht van spreken, of hun ouders moeten echte Fokkers zijn, dat zou natuurlijk wel uitmaken...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fucking oldies. Maar al die kleine kutkinderen op FOK zijn zo niet nog erger.
Klopt, maar je verwacht toch van ze dat ze op een bepaalde leeftijd of punt in hun leven stoppen met het 100 posts per dag posten op FOK!....quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef FFnog het volgende:
Zeg ga jullie eensch schamen jonglui...
De ouderen op FOK! zijn ooit de jongmenschen van dit forum geweest hoor...
Zonder hen was er helegaar geen FOK! geweest...
Je hoeft niets te verwachten. Dan hoef je ook niet zo te oordelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Klopt, maar je verwacht toch van ze dat ze op een bepaalde leeftijd of punt in hun leven stoppen met het 100 posts per dag posten op FOK!....
Precies, dit topic gaat over het oordelen van de ouderen, maar wie deelt er hier nu oor...???quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je hoeft niets te verwachten. Dan hoef je ook niet zo te oordelen
Ach ja, brutale apen zijn hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef FFnog het volgende:
[..]
Precies, dit topic gaat over het oordelen van de ouderen, maar wie deelt er hier nu oor...???
(zie OP)
1977.. Meneer voelt zich aangesproken hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Limey het volgende:
BluesRebel is de grootste knuppel. Lijkt op Emmimich, nooit geneukt. Koeien tellen niet Mr. Friesche vlag
Opgevoed door de generatie die altijd opschept over hoe goed ze het vroeger wel niet hadden en over hoe zij wel goed opgevoed zijn. Zij die een goed voorbeeld hadden, maar toch een hele generatie hebben weten te verpesten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:50 schreef FFnog het volgende:
Precies, vroeger in mijn jeugd moesten we nog gewoon in de mijnen werken...
Ondankbare honden zijn het stuk voor stuk...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Opgevoed door de generatie die altijd opschept over hoe goed ze het vroeger wel niet hadden en over hoe zij wel goed opgevoed zijn. Zij die een goed voorbeeld hadden, maar toch een hele generatie hebben weten te verpesten.
Rot toch op, man. Wat een onzinquote:
Ja idd. Ook midden in de week enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot toch op, man. Wat een onzinAlsof je als jongere 24/7 uitgaat
![]()
Wijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef mazaru het volgende:
De jonge wijnstok geeft meer druiven; de oude geeft betere wijn.
07-05-1989quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef muay-toy het volgende:
iedereen die nu druk in fobo's van voorgaande poster gaat zoeken naar haar of zijn geboortedatum om hem/haar daarmee te nagelen
Als je niet ingaat op andere posts, dan maar op die manier, kleuter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1977.. Meneer voelt zich aangesproken hoor
Wat wij hier doen? Wij gaan om met andere volwassen fokkers. Dat er af en toe wat van dat kleine grut doorheen rent, dat nemen we maar voor lief, we herkennen het wel, wij zijn ook jong geweest. Dat hebben wij op jullie voor, want jullie zijn nog niet oud geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
Als het over hardcore/jumpstyle/alles wat in dat rijtje past gaat, ben ik het eigenlijk wel met jouw generatie eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Helemaal niets mis met 30+ (ik ben 37), maar ik erger me ook aan leeftijdsgenoten die denken het recht te hebben verworven om jongeren af te kraken over muzieksmaak e.d.
Jeezis, zo lang is het toch niet geleden dat je zelf die leeftijd had? Dat de muziek uit jouw tijd helemaal dé shit was en dat ouderen niet zo moesten zeiken? Doe het dan zelf ook niet, respecteer de smaak en keuzes van jongeren. Grow up.
Waarom niet? Alleen uitgaan op vrijdag en zaterdag kan ook als je al een fulltime baan hebt.quote:
Mag niet van papa en mama.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen uitgaan op vrijdag en zaterdag kan ook als je al een fulltime baan hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Helemaal niets mis met 30+ (ik ben 37), maar ik erger me ook aan leeftijdsgenoten die denken het recht te hebben verworven om jongeren af te kraken over muzieksmaak e.d.
Jeezis, zo lang is het toch niet geleden dat je zelf die leeftijd had? Dat de muziek uit jouw tijd helemaal dé shit was en dat ouderen niet zo moesten zeiken? Doe het dan zelf ook niet, respecteer de smaak en keuzes van jongeren. Grow up.
Ik heb niets tegen 'ouderen' (ik ben het zelf ook over een aantal jarenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef griekjeee het volgende:
Alle 'ouderen' ook die in deze discussie met niet meer tegen argumenten kunnen komen dan 'kleuter' en 'moet je nog niet op bed liggen'je zou zeggen dat je op die leeftijd je daar toch wel wat boven stelt...
Ik heb er ook niets tegen, maar dit is gewoon triest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen 'ouderen' (ik ben het zelf ook over een aantal jaren) alleen idd tegen het type dat hier op internetforums zulke opmerkingen maakt.
Net als 25-jarigen die de foto's e.d. van de hyves van een 15-jarige hiphop-fan (incl. hip-hop kleding) hier gaan plaatsen, afzeiken en fotoshoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets tegen, maar dit is gewoon triest.Van beide kanten overigens, alleen vind ik het nog triester van iemand van 30+ die tegen een jochie van 18 terug gaat lopen schelden/denigreren...Je moet onderhand toch wel beter weten dan.
Hier:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Waar staat dat Fok! een forum voor jongeren is?
quote:
Eensch. 33 jaar en nog steeds geen ouwe zak zoals zovelen in mijn omgeving gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Leeftijd is toch maar een getalletjuhhh, snapdadan.![]()
Hoe kom je eropquote:
Kerel, dat is allemaal al achterhaald.quote:
Vraag anders even aan Danny of de ouderen verwijderd kunnen worden.quote:
nog maar een keer voor de hardleerse krasse knarrenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef PeZu het volgende:
zinloze discussie, als je als oudere nog niet hebt geleerd dat je niks moet aantrekken van een oordeel wat een ander over je velt, faal je jammerlijk
Je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog maar een keer voor de hardleerse krasse knarren
live and let diequote:
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Danny of de ouderen verwijderd kunnen worden.
Wil hij dit niet, dan zal je het met ons moeten doen.
Het is, zoals altijd, een kwestie van respect aan beide kanten he.
Volgens mij is het allang geen forum voor enkel jongeren meer. Gelukkig voor de niet pubers zijn er nog zat fora buiten KLB en Onz.
Zoals het schijnt dénken ze vooral dat het van hen isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigend
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigend
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zoals het schijnt dénken ze vooral dat het van hen is
Sinds wanneer bestaat KLB uit alleen nog maar hosseltopics?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.Hoeveel hosseltopics van een 40-jarige zie je hier nou voorbij komen? Precies, 0.
![]()
ik denk omdat die wel succesvol zijn met hosselen ipv er over te klagen dat het weer een epic fail was...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.Hoeveel hosseltopics van een 40-jarige zie je hier nou voorbij komen? Precies, 0.
![]()
Maak je niet druk, MILFS mogen gewoon bijven hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaar of 2.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat KLB uit alleen nog maar hosseltopics?
Wij zeggen ook niet dat t ergens staat of dat het een regel is. Maar het klopt gewoon niet dat 30-plussers op een forum zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wij zeggen ook niet dat t ergens staat of dat het een regel is. Maar het klopt gewoon niet dat 30-plussers op een forum zitten
Want in de middeleeuwen vonden ze ook dat 30-jarigen niet op fora horen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, je tovert wel een glimlach om mijn gezicht hoor.
Je zou zeggen dat ik eerder in de Middeleeuwen leef dan jij...maar toch ben jij degene die met je mening achterloopt:)
Ik klik niks, wanneer het me gecommandeerd wordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Want in de middeleeuwen vonden ze ook dat 30-jarigen niet op fora horen?![]()
Iemand die een andere kijk op iets heeft beledigen hoort bij het gedrag van een kleuter dus als je het zo bekijkt zit jij hier wel goed...
En nu hier klikken!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Levensverwachting in Nederland door de eeuwen heen
* Steentijd: 19 jaar
* Tijdens het Romeinse Rijk: 22 jaar
* In de Middeleeuwen: 25 jaar
* Rond 1900: 44 jaar
* 1950 man: iets meer dan 70 jaar en vrouw: 72
* 1980 man: bijna 73 jaar en vrouw: 80 jaar
* 2000 man: 75,5 jaar en vrouw: 80,5 jaar
Dus eigenlijk had fok het best tot zijn recht gekomen in de Steentijd en tijdens het Romeinse Rijk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
Jonge pukkelkoppen, die denken dat ze de basis van FOK! zijn...
Het lijkt me een veel beter idee om iedereen onder de 18 een ban te geven behalve in PUB, waar ze thuishoren, en waar dat subforum ook bedoeld was.
Zodat wij in alle rust volledige zinnen konden produceren, zonder jullie gezever en smiley's, die er storend doorheen liepen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:55 schreef muay-toy het volgende:
merk er de laatste tijd veel meer van. dan denk ik in een topic "wat is dat dan voor een reactie?" en dan klik ik op de fobo en staat er 1975 ofso![]()
![]()
die heeft dus gewoon al koters rondlopen
![]()
![]()
18? 20 lijkt me nog beter!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
Jonge pukkelkoppen, die denken dat ze de basis van FOK! zijn...
Het lijkt me een veel beter idee om iedereen onder de 18 een ban te geven behalve in PUB, waar ze thuishoren, en waar dat subforum ook voor bedoeld was.
Zodat wij in alle rust volledige zinnen konden produceren, zonder jullie gezever en smiley's, die er storend doorheen liepen.
ik is 27, da mag hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef Some-Lady het volgende:
ik vind het zowieso wel gezellig
fok is juist zo tof omdat hier alle soorten mensen komen van alle leeftijden, en dat het niet gebonden is aan 1 onderwerp
gelukkig maar!!
en ik zit precies tussen oud en jong in. So what dat mensen, van welke leeftijd dan ook, graag op een forum zitten. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij leuk vindt.
...als ie ook nog eens precies '75 gaat noemen, MOET ik wel even reageren, he?quote:
Val jij onder de groep pukkelige pubers dan, dat je jezelf er zo mee vereenzelvigt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:43 schreef Biels het volgende:
Ja, je stopt ons allemaal onder tafel met die argumenten, redenaties en hersensprongetjes van je. Chapeau.
Waarschijnlijk zul je die nooit kunnen krijgen ook, aangezien je daarvoor een vrouw nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en zijn behoorlijk pissed off, kijk maar uit, watje.
Ik ook, als ik met sommige leeftijdgenoten praat.quote:
School en werk verschillen toch niet zoveel qua uren?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben het niet volledig eens met je tegenargument: de gemiddelde dertiger heeft het drukker dan een puber. Die werkt meestal full-time, moet tijd aan z'n vrouw/gezin besteden en heeft een huis te onderhouden b.v
Wat dacht je van de 3 maanden vakantie per jaar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
School en werk verschillen toch niet zoveel qua uren?
Althans, ik had destijds veel tussenuren, waardoor ik toch van 9.00 tot 16.00 op school zat, en ook nog thuis moest leren.
Gezin zal idd niet iedereen hebben, maar de meeste dertigers wonen wel samen of zijn getrouwd hoor. En dat kost echt wel veel tijd.quote:Verder moest ik ook mijn kamer schoonmaken, en tot voor kort, had ik nog een schoonmaakster die mijn huis deed, alleen ik was ontevreden en het kostte me teveel geld voor wat ik ervoor terugkreeg, dus nu moet ik het wel zelf doen, maar ik ben erg van de stofzuigen/stoffen en het kan er wel weer mee door, dus 2 uur per week is genoeg.
En ik heb inderdaad geen gezin, maar misschien zou je eens moeten nazoeken hoeveel 30+-ers er zijn die geen gezin onderhouden. Dat zijn er verbazend veel, dus ook daar ben ik geen uitzondering in.
En je hebt ook nog oudere mensen, waarvan de kinderen al uit huis zijn, die hebben nog meer tijd.
Ik zit in dat sfeertje om me heen, en kan je vertellen (in MIJN omgeving dan he) dat het allemaal vrij onafhankelijk is dezer dagen, allebei je eigen leventje leiden, eigen vrienden, eigen vriendinnen en elkaar 's avonds weer eens tegenkomen thuis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:
Gezin zal idd niet iedereen hebben, maar de meeste dertigers wonen wel samen of zijn getrouwd hoor. En dat kost echt wel veel tijd.
Dude, dat kan je wel quoten, maar je bent bijna 50. Je leven zit erop. Nu is het in sneltreinvaart door naar je pensioen en je kist. Voordeel is wel dat je bijna met korting in het OV magquote:
quote:Dit topic bewijst het maar weer Tekenfilms van vroeger
Er word allemaal oude bagger gepost uit de jaren 70 van mannen die toen kind waren "ja ach die bagger van de laatste jaren." Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz! En top40 muziek rulz ook hard de pan uit, en oja TMF rulzzz!!! en teveel drinken en er over opscheppen rulzz en ga zo maar door.
Klacht: Zoek je je uitlaatklep in fok, is het nog alsof je tegen je ouders praat.
Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, dat kan je wel quoten, maar je bent bijna 50. Je leven zit erop. Nu is het in sneltreinvaart door naar je pensioen en je kist. Voordeel is wel dat je bijna met korting in het OV mag
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.
Dan zal je denken: wat was ik toen nog onwetend
Whehehequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:05 schreef Davoice het volgende:
Heerlijk dit topic, het slaat helemaal nergens op, maar die reacties
Nee, je schikt je naar je situatie. Je kan moeilijk denken: m'n leven is voorbij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.
Dan zal je denken: wat was ik toen nog onwetend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |