quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:55 schreef muay-toy het volgende:
merk er de laatste tijd veel meer van. dan denk ik in een topic "wat is dat dan voor een reactie?" en dan klik ik op de fobo en staat er 1975 ofso

die heeft dus gewoon al koters rondlopen

18? 20 lijkt me nog beter!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
Jonge pukkelkoppen, die denken dat ze de basis van FOK! zijn...
Het lijkt me een veel beter idee om iedereen onder de 18 een ban te geven behalve in PUB, waar ze thuishoren, en waar dat subforum ook voor bedoeld was.
Zodat wij in alle rust volledige zinnen konden produceren, zonder jullie gezever en smiley's, die er storend doorheen liepen.

ik is 27, da mag hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef Some-Lady het volgende:
ik vind het zowieso wel gezellig
fok is juist zo tof omdat hier alle soorten mensen komen van alle leeftijden, en dat het niet gebonden is aan 1 onderwerp
gelukkig maar!!
en ik zit precies tussen oud en jong in. So what dat mensen, van welke leeftijd dan ook, graag op een forum zitten. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij leuk vindt.

...als ie ook nog eens precies '75 gaat noemen, MOET ik wel even reageren, he?quote:

Val jij onder de groep pukkelige pubers dan, dat je jezelf er zo mee vereenzelvigt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:43 schreef Biels het volgende:
Ja, je stopt ons allemaal onder tafel met die argumenten, redenaties en hersensprongetjes van je. Chapeau.

Waarschijnlijk zul je die nooit kunnen krijgen ook, aangezien je daarvoor een vrouw nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en zijn behoorlijk pissed off, kijk maar uit, watje.

Ik ook, als ik met sommige leeftijdgenoten praat.quote:

School en werk verschillen toch niet zoveel qua uren?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben het niet volledig eens met je tegenargument: de gemiddelde dertiger heeft het drukker dan een puber. Die werkt meestal full-time, moet tijd aan z'n vrouw/gezin besteden en heeft een huis te onderhouden b.v

Wat dacht je van de 3 maanden vakantie per jaar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
School en werk verschillen toch niet zoveel qua uren?
Althans, ik had destijds veel tussenuren, waardoor ik toch van 9.00 tot 16.00 op school zat, en ook nog thuis moest leren.
 Ik maakte als middelbare scholier misschien 25 uren in de week, en nog een aantal uurtjes aan huiswerk. En HBO/WO-studenten hebben helemaal veel tijd over vaak.
 Ik maakte als middelbare scholier misschien 25 uren in de week, en nog een aantal uurtjes aan huiswerk. En HBO/WO-studenten hebben helemaal veel tijd over vaak. Gezin zal idd niet iedereen hebben, maar de meeste dertigers wonen wel samen of zijn getrouwd hoor. En dat kost echt wel veel tijd.quote:Verder moest ik ook mijn kamer schoonmaken, en tot voor kort, had ik nog een schoonmaakster die mijn huis deed, alleen ik was ontevreden en het kostte me teveel geld voor wat ik ervoor terugkreeg, dus nu moet ik het wel zelf doen, maar ik ben erg van de stofzuigen/stoffen en het kan er wel weer mee door, dus 2 uur per week is genoeg.
En ik heb inderdaad geen gezin, maar misschien zou je eens moeten nazoeken hoeveel 30+-ers er zijn die geen gezin onderhouden. Dat zijn er verbazend veel, dus ook daar ben ik geen uitzondering in.
En je hebt ook nog oudere mensen, waarvan de kinderen al uit huis zijn, die hebben nog meer tijd.

Ik zit in dat sfeertje om me heen, en kan je vertellen (in MIJN omgeving dan he) dat het allemaal vrij onafhankelijk is dezer dagen, allebei je eigen leventje leiden, eigen vrienden, eigen vriendinnen en elkaar 's avonds weer eens tegenkomen thuis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:
Gezin zal idd niet iedereen hebben, maar de meeste dertigers wonen wel samen of zijn getrouwd hoor. En dat kost echt wel veel tijd.

Dude, dat kan je wel quoten, maar je bent bijna 50. Je leven zit erop. Nu is het in sneltreinvaart door naar je pensioen en je kist. Voordeel is wel dat je bijna met korting in het OV magquote:

quote:Dit topic bewijst het maar weer Tekenfilms van vroeger
Er word allemaal oude bagger gepost uit de jaren 70 van mannen die toen kind waren "ja ach die bagger van de laatste jaren." Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz! En top40 muziek rulz ook hard de pan uit, en oja TMF rulzzz!!! en teveel drinken en er over opscheppen rulzz en ga zo maar door.
Klacht: Zoek je je uitlaatklep in fok, is het nog alsof je tegen je ouders praat.

Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, dat kan je wel quoten, maar je bent bijna 50. Je leven zit erop. Nu is het in sneltreinvaart door naar je pensioen en je kist. Voordeel is wel dat je bijna met korting in het OV mag

quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.
Dan zal je denken: wat was ik toen nog onwetend
 )
 )

Whehehequote:

quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:05 schreef Davoice het volgende:
Heerlijk dit topic, het slaat helemaal nergens op, maar die reacties

Nee, je schikt je naar je situatie. Je kan moeilijk denken: m'n leven is voorbij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben geen dude, dude. Ben een vrouw. En als jij zelf 47 bent, moet je hier nog maar es aan terugdenken.
Dan zal je denken: wat was ik toen nog onwetend
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |