Vraag anders even aan Danny of de ouderen verwijderd kunnen worden.quote:
nog maar een keer voor de hardleerse krasse knarrenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef PeZu het volgende:
zinloze discussie, als je als oudere nog niet hebt geleerd dat je niks moet aantrekken van een oordeel wat een ander over je velt, faal je jammerlijk
Je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog maar een keer voor de hardleerse krasse knarren
live and let diequote:
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Danny of de ouderen verwijderd kunnen worden.
Wil hij dit niet, dan zal je het met ons moeten doen.
Het is, zoals altijd, een kwestie van respect aan beide kanten he.
Volgens mij is het allang geen forum voor enkel jongeren meer. Gelukkig voor de niet pubers zijn er nog zat fora buiten KLB en Onz.
Zoals het schijnt dénken ze vooral dat het van hen isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigend
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook nooit een forum voor jongeren geweest. Het was een forum voor BB-fans. Ik heb dan ook geen idee wanneer 'de jongeren' Fok! hebben toegeeigend
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zoals het schijnt dénken ze vooral dat het van hen is
Sinds wanneer bestaat KLB uit alleen nog maar hosseltopics?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.Hoeveel hosseltopics van een 40-jarige zie je hier nou voorbij komen? Precies, 0.
![]()
ik denk omdat die wel succesvol zijn met hosselen ipv er over te klagen dat het weer een epic fail was...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
KLB is ook gewon van ons, daar kun je niet omheen.Hoeveel hosseltopics van een 40-jarige zie je hier nou voorbij komen? Precies, 0.
![]()
Maak je niet druk, MILFS mogen gewoon bijven hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaar of 2.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat KLB uit alleen nog maar hosseltopics?
Wij zeggen ook niet dat t ergens staat of dat het een regel is. Maar het klopt gewoon niet dat 30-plussers op een forum zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wij zeggen ook niet dat t ergens staat of dat het een regel is. Maar het klopt gewoon niet dat 30-plussers op een forum zitten
Want in de middeleeuwen vonden ze ook dat 30-jarigen niet op fora horen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, je tovert wel een glimlach om mijn gezicht hoor.
Je zou zeggen dat ik eerder in de Middeleeuwen leef dan jij...maar toch ben jij degene die met je mening achterloopt:)
Ik klik niks, wanneer het me gecommandeerd wordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Want in de middeleeuwen vonden ze ook dat 30-jarigen niet op fora horen?![]()
Iemand die een andere kijk op iets heeft beledigen hoort bij het gedrag van een kleuter dus als je het zo bekijkt zit jij hier wel goed...
En nu hier klikken!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Levensverwachting in Nederland door de eeuwen heen
* Steentijd: 19 jaar
* Tijdens het Romeinse Rijk: 22 jaar
* In de Middeleeuwen: 25 jaar
* Rond 1900: 44 jaar
* 1950 man: iets meer dan 70 jaar en vrouw: 72
* 1980 man: bijna 73 jaar en vrouw: 80 jaar
* 2000 man: 75,5 jaar en vrouw: 80,5 jaar
Dus eigenlijk had fok het best tot zijn recht gekomen in de Steentijd en tijdens het Romeinse Rijk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
Jonge pukkelkoppen, die denken dat ze de basis van FOK! zijn...
Het lijkt me een veel beter idee om iedereen onder de 18 een ban te geven behalve in PUB, waar ze thuishoren, en waar dat subforum ook bedoeld was.
Zodat wij in alle rust volledige zinnen konden produceren, zonder jullie gezever en smiley's, die er storend doorheen liepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |