Wijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef mazaru het volgende:
De jonge wijnstok geeft meer druiven; de oude geeft betere wijn.
07-05-1989quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef muay-toy het volgende:
iedereen die nu druk in fobo's van voorgaande poster gaat zoeken naar haar of zijn geboortedatum om hem/haar daarmee te nagelen
Als je niet ingaat op andere posts, dan maar op die manier, kleuter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1977.. Meneer voelt zich aangesproken hoor
Wat wij hier doen? Wij gaan om met andere volwassen fokkers. Dat er af en toe wat van dat kleine grut doorheen rent, dat nemen we maar voor lief, we herkennen het wel, wij zijn ook jong geweest. Dat hebben wij op jullie voor, want jullie zijn nog niet oud geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
Als het over hardcore/jumpstyle/alles wat in dat rijtje past gaat, ben ik het eigenlijk wel met jouw generatie eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Helemaal niets mis met 30+ (ik ben 37), maar ik erger me ook aan leeftijdsgenoten die denken het recht te hebben verworven om jongeren af te kraken over muzieksmaak e.d.
Jeezis, zo lang is het toch niet geleden dat je zelf die leeftijd had? Dat de muziek uit jouw tijd helemaal dé shit was en dat ouderen niet zo moesten zeiken? Doe het dan zelf ook niet, respecteer de smaak en keuzes van jongeren. Grow up.
Waarom niet? Alleen uitgaan op vrijdag en zaterdag kan ook als je al een fulltime baan hebt.quote:
Mag niet van papa en mama.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen uitgaan op vrijdag en zaterdag kan ook als je al een fulltime baan hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Helemaal niets mis met 30+ (ik ben 37), maar ik erger me ook aan leeftijdsgenoten die denken het recht te hebben verworven om jongeren af te kraken over muzieksmaak e.d.
Jeezis, zo lang is het toch niet geleden dat je zelf die leeftijd had? Dat de muziek uit jouw tijd helemaal dé shit was en dat ouderen niet zo moesten zeiken? Doe het dan zelf ook niet, respecteer de smaak en keuzes van jongeren. Grow up.
Ik heb niets tegen 'ouderen' (ik ben het zelf ook over een aantal jarenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef griekjeee het volgende:
Alle 'ouderen' ook die in deze discussie met niet meer tegen argumenten kunnen komen dan 'kleuter' en 'moet je nog niet op bed liggen'je zou zeggen dat je op die leeftijd je daar toch wel wat boven stelt...
Ik heb er ook niets tegen, maar dit is gewoon triest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen 'ouderen' (ik ben het zelf ook over een aantal jaren) alleen idd tegen het type dat hier op internetforums zulke opmerkingen maakt.
Net als 25-jarigen die de foto's e.d. van de hyves van een 15-jarige hiphop-fan (incl. hip-hop kleding) hier gaan plaatsen, afzeiken en fotoshoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets tegen, maar dit is gewoon triest.Van beide kanten overigens, alleen vind ik het nog triester van iemand van 30+ die tegen een jochie van 18 terug gaat lopen schelden/denigreren...Je moet onderhand toch wel beter weten dan.
Hier:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Waar staat dat Fok! een forum voor jongeren is?
quote:
Eensch. 33 jaar en nog steeds geen ouwe zak zoals zovelen in mijn omgeving gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Leeftijd is toch maar een getalletjuhhh, snapdadan.![]()
Hoe kom je eropquote:
Kerel, dat is allemaal al achterhaald.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |