vooruit, een deeltje 2 omdat hij goed loopt zo te zien, maar geen deeltje 3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
Ik mot geen mensen die mij op m'n gedrag gaan wijzen en zeggen dat ik zodrekt naar bed moetEn dat ik naar bepaalde muziek moet luisteren en anders een faler ben. En dat ik afgekraakt word als ik zeg dat ik uit ga, omdat uitgaan voor breezers is die naar pokkeherrie luisteren, dat hoort gewoon bij het leven van jongeren ja! Dit forum begint te verouderen, laat dit forum lekker puberaal blijven. Ouderen moeten maar naar libelle forum of eigenhuisintuin(puin1)forum maar niet hier dah gangstaz op de vingers tikken.
Dit topic bewijst het maar weer Tekenfilms van vroeger
Er word allemaal oude bagger gepost uit de jaren 70 van mannen die toen kind waren "ja ach die bagger van de laatste jaren." Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz! En top40 muziek rulz ook hard de pan uit, en oja TMF rulzzz!!! en teveel drinken en er over opscheppen rulzz en ga zo maar door.
Klacht: Zoek je je uitlaatklep in fok, is het nog alsof je tegen je ouders praat.
Goed idee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Eigenlijk moet iedereen boven de 27 jaar een permban krijgen op Fok!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En voor de jongeren: op vrijdag en zaterdavond van 23:00 - 05:00 het forum gesloten.
Of gewoon het hele forum opdoeken. Ik bedoel, slechter kun je er niet van worden, wel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Als over bijna alles is geklaagd, moeten ze toch wat héquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Je druk maken over de leeftijd van bezoekers van een internetforum.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Deze klacht heeft tenminste nog énige kwaliteit, als je het vergelijkt met de hordes paupertopics hier in KLBquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
2 jaar oud is ook jong.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
Fok is voor mensen die jong waren in 1995. En nu naar bed kleutert!
quote:
Jij bent net zo voorspelbaar anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef Siniti het volgende:
Ritmo is altijd zo voorspelbaar
Al voor je een topic aanklikt weet je of hij erin heeft gepost en wat hij erin heeft gepost
Want tussen veertigers en pubers zit natuurlijk helemaal niets, inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Limey het volgende:
"Children should be seen, not heard". Dat is wat mij te binnen schiet bij het zien van de reacties van die snotneuzen die zich moeten legitimeren voor het kopen van een biertje.
Leren? We willen gewoon roepen dat we chicks scoren en welke muziek herrie is. Lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef ioko het volgende:
*poging tot serieus reageren in dit PUB topic*
Zonder 'oudjes' is een forum een stuk minder leuk. Hoe denk je in een forum met jeugd tussen 12 en 20 inhoudelijke vragen te kunnen beantwoorden? Leren doe je van mensen die meer hebben meegemaakt dan jij, of ergens meer van weten. De essentie van een forum wordt gedragen doordat er leeftijdsverschillen zijn.
*einde poging*
Dat is jouw conclusie, derhalve voor jou rekening. Ik ben zelf nog ruim onder de 40.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Want tussen veertigers en pubers zit natuurlijk helemaal niets, inderdaad.
Nee gewoon onder oudere jongere, net zoals mijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef BlaZ het volgende:
Val je met 25 al onder de ouderen?
hardcorequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Leren? We willen gewoon roepen dat we chicks scoren en welke muziek herrie is. Leren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Chicks scoren, mmmm, zal een stil forum worden dan. En jeugd vindt muziek toch geen herrie, dat zijn ouderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Leren? We willen gewoon roepen dat we chicks scoren en welke muziek herrie is. Leren.
Vind je dat over 10 jaar nogsteeds? Of is die grens dan verplaatst naar 1990?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
Ik vind oud op een jongerenforum als dit eigenlijk mensen van voor 1980.
Hehehehehhehehe, goede!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Chicks scoren, mmmm, zal een stil forum worden dan. En jeugd vindt muziek toch geen herrie, dat zijn ouderen.
wat praten kinderen toch een onzin
Jij hebt nog nooit een KLB topic gevolgd dat over muziek ging?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Chicks scoren, mmmm, zal een stil forum worden dan. En jeugd vindt muziek toch geen herrie, dat zijn ouderen.
wat praten kinderen toch een onzin
Ik hoop voor mezelf dat ik later niet meer FOK! .quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Vind je dat over 10 jaar nogsteeds? Of is die grens dan verplaatst naar 1990?
Als de jeugd al gaat klagen dat bepaalde muziek herrie is, waar gaat het dan heen met de wereld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een KLB topic gevolgd dat over muziek ging?
2012 nadertquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Als de jeugd al gaat klagen dat bepaalde muziek herrie is, waar gaat het dan heen met de wereld?
r&b, hardcore en kornuiten zijn gewoon poep.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Als de jeugd al gaat klagen dat bepaalde muziek herrie is, waar gaat het dan heen met de wereld?
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren
eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
r&b, hardcore en kornuiten zijn gewoon poep.
Mag er nu ook al niet meer serieus gediscussieerd worden op Fok!/KLB?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Suusje-V het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel grappig hoe de oudjes in het vorige topic soms zo serieus reageerden
Over tien jaar hoop jij dus ook een leven te hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop voor mezelf dat ik later niet meer FOK! .
Ik dacht dat die man een broek aan had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef mazaru het volgende:
Peace out dude [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren volwassen te worden
Drank en drugsfeesten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Als je alles overlaat aan forums zoals dat gortdroge NUjij.nl of WUZ dan zouden jullie allemaal netjes met je twintigste trouwen en twee kindertjes krijgen, altijd keurig je belasting betalen, eeuwig bijscholen, nooit wegzakken in drank en drugsfeesten en allemaal op Jantje Petertje Balkellende stemmen.
Dat dusquote:
Dat wel, maar dan moet de serieuze reactie ook gericht zijn op een serieuze vraag/opmerking.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mag er nu ook al niet meer serieus gediscussieerd worden op Fok!/KLB?
Verder rellen.quote:
Boven de 22 naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren volwassen te worden en hun vuiligheid aan de volgende generatie door willen pompen.
Waar moeten jullie anders het mooie van een incestueuze relatie of het genot van schapenneuken nog leren?
Als je alles overlaat aan forums zoals dat gortdroge NUjij.nl of WUZ dan zouden jullie allemaal netjes met je twintigste trouwen en twee kindertjes krijgen, altijd keurig je belasting betalen, eeuwig bijscholen, nooit wegzakken in drank en drugsfeesten en allemaal op Jantje Petertje Balkellende stemmen.
Fuck the rules, the women and the goats, be happy
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder rellen.![]()
De oudjes zijn deel 1 toch alweer vergeten, hun geheugen is niet meer zo goed.
tvpquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder rellen.![]()
Dan kan ik over vier jaar en drie maanden eindelijk wat met m'n leven doen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Dit is waarom jullie weg moeten.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is oud nederlandsch![]()
dat komt door het ij van columbus![]()
kijk maar: Rijgers
zie de post van swets: Rijgers
Ja.... drie maanden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over drie maanden ben ik 23, mag ik nog even blijven?
Akkoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit is waarom jullie weg moeten.....
1965 WTF!?Oudste?
[..]
Ja.... drie maanden.
Nee jij moet ook het maisveld in om hij die achter de rijen loopt te voeden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over drie maanden ben ik 23, mag ik nog even blijven?
zeker niet de oudstequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit is waarom jullie weg moeten.....
1965 WTF!?Oudste?
ik kan dit niet lezen, ik heb m`n leesbril niet bij mequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:34 schreef Zwartbaard het volgende:
Het verhaal
Burton en Vicky Stanton willen aangifte doen van een moord en belanden daarvoor in het dichtstbijzijnde subgorum, klaagbaak. In het subforum blijkt echter geen volwassen mens te vinden. Een groep kinderen houdt het draaiende.
De kijker komt te weten dat drie jaar geleden een jongen genaamd Isaac Chroner naar het dorp kwam, dat toen nog gewoon bevolkt was met volwassenen en hun kinderen. Isaac kreeg met zijn gepreek de kinderen van klaagbaak langzaam maar zeker in zijn macht, waarop de groep alle volwassenen uitmoordde.
Burton en Vicky komen er weldra achter dat ze klaagbaak niet meer uit kunnen. De kinderen hebben het op ze voorzien als hun volgende slachtoffers om te offeren aan hun kwade bovennatuurlijke afgod in de plaatselijke maïsvelden.
Laffer is 6 maanden ouder dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:34 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker niet de oudste![]()
maargoed, ik ga al
44 jaar!? En er zijn oudere!?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:34 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker niet de oudste![]()
maargoed, ik ga al
Dat blijft ook allemaal nog leven ook, zelfs als ze al meer dan 40 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
44 jaar!? En er zijn oudere!?![]()
Zijn er serieus mensen boven de 35 die weten wat een forum überhaupt is??????![]()
Mijn wereldbeeld![]()
De samenleving![]()
Nederland in het algemeen!!WAT DOEN JULLIE!?
Ik krijg spontaan de neiging om op de SGP te gaan stemmen![]()
![]()
Volgens mij is Danny ook ouder dan 35quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
44 jaar!? En er zijn oudere!?![]()
Zijn er serieus mensen boven de 35 die weten wat een forum überhaupt is??????![]()
Mijn wereldbeeld![]()
De samenleving![]()
Nederland in het algemeen!!WAT DOEN JULLIE!?
Ik krijg spontaan de neiging om op de SGP te gaan stemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder rellen.![]()
Nee en nu wegwezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:43 schreef Rasher het volgende:
Ik ben 25 maar gedraag me als een kind van 12, mag ik blijven?
Ja maar dit is zijn werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij is Danny ook ouder dan 35
1961...quote:
quote:
quote:
Dat is voor jullie geen excuus om je leven hier te verdoen. Hup, ga met de kids Lingo kijken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Nee jij moet ook het maisveld in om hij die achter de rijen loopt te voeden.
Die mag achterblijven als Hefner met z'n Fok!bunniesquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat blijft ook allemaal nog leven ook, zelfs als ze al meer dan 40 jaar oud zijn.
Niet te geloven toch! Je zou denken dat alles toch versleten moet zijn na 40 jaar, maar nee hoor, het blijft gewoon ademhalen.
Tsk!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:14 schreef Limey het volgende:
Je kunt het ook omdraaien.
Wat ben je een triest figuur als je onder de .... (vul zelf maar een leeftijd in, bijvoorbeeld 25 ) bent en je je tijd verdoet op een forum. Dan hoor je je bezig te houden met neuken, zuipen, uitgaan enzovoorts. Ik hoef niet meer, ik heb een vriendin (woon samen), heb een studie afgerond en een goede baan. Zijn die jongeren hier zo lelijk/contactgestoord dat ze worden uitgelachen als ze uitgaan? Is in hun geval kijken of er wat te neuken valt zinloos, zonder tot verkrachting/betaling over te moeten gaan? Zijn het arme sloebers, die geen biertje kunnen betalen, waardoor uitgaan geen optie is? Zijn ze derhalve dusdanig gefrustreerd, dat ze er over moeten gaan janken op een forum en af moeten geven op "ouderen" die het wel allemaal hebben gedaan?
Het is maar net hoe je het bekijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |