r&b, hardcore en kornuiten zijn gewoon poep.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Als de jeugd al gaat klagen dat bepaalde muziek herrie is, waar gaat het dan heen met de wereld?
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren
eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
r&b, hardcore en kornuiten zijn gewoon poep.
Mag er nu ook al niet meer serieus gediscussieerd worden op Fok!/KLB?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Suusje-V het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel grappig hoe de oudjes in het vorige topic soms zo serieus reageerden
Over tien jaar hoop jij dus ook een leven te hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop voor mezelf dat ik later niet meer FOK! .
Ik dacht dat die man een broek aan had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef mazaru het volgende:
Peace out dude [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren volwassen te worden
Drank en drugsfeesten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Als je alles overlaat aan forums zoals dat gortdroge NUjij.nl of WUZ dan zouden jullie allemaal netjes met je twintigste trouwen en twee kindertjes krijgen, altijd keurig je belasting betalen, eeuwig bijscholen, nooit wegzakken in drank en drugsfeesten en allemaal op Jantje Petertje Balkellende stemmen.
Dat dusquote:
Dat wel, maar dan moet de serieuze reactie ook gericht zijn op een serieuze vraag/opmerking.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mag er nu ook al niet meer serieus gediscussieerd worden op Fok!/KLB?
Verder rellen.quote:
Boven de 22 naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Eigenlijk moet iedereen boven de 27 jaar een permban krijgen op Fok!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Orakel_van_de_Rietbaan het volgende:
Omdat er nog steeds vieze veertigers en vijftigers rondlopen die net als ik wijgeren volwassen te worden en hun vuiligheid aan de volgende generatie door willen pompen.
Waar moeten jullie anders het mooie van een incestueuze relatie of het genot van schapenneuken nog leren?
Als je alles overlaat aan forums zoals dat gortdroge NUjij.nl of WUZ dan zouden jullie allemaal netjes met je twintigste trouwen en twee kindertjes krijgen, altijd keurig je belasting betalen, eeuwig bijscholen, nooit wegzakken in drank en drugsfeesten en allemaal op Jantje Petertje Balkellende stemmen.
Fuck the rules, the women and the goats, be happy
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder rellen.![]()
De oudjes zijn deel 1 toch alweer vergeten, hun geheugen is niet meer zo goed.
tvpquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verder rellen.![]()
De oudjes zijn deel 1 toch alweer vergeten, hun geheugen is niet meer zo goed.
Dan kan ik over vier jaar en drie maanden eindelijk wat met m'n leven doen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kopbal het volgende:
Eigenlijk moet iedereen boven de 27 jaar een permban krijgen op Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |