abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70110930
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Evaluatie The Bunker
<knip>
Maar wat is er nu precies ingebracht door Fok!, hoe werd daar op gereageerd, wat zijn daar de uitkomsten van. Wat is er aan de kant geschoven als niet relevant of niet haalbaar, etc.
pi_70111045
Ik heb mee gediscussieerd en geen streamverslag gemaakt van ieder woord uit ieders mond. Het waren ook geen '2 kampen' maar 1 evaluatie. Hier zul je 't mee moeten doen, ik heb m'n best gedaan. Wat aan de kant is geschoven als niet haalbaar bijvoorbeeld lijkt me totaal niet relevant.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:23:48 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70111239
quote:
Het begin was erg moeilijk, later ging ’t beter en achteraf zijn beide partijen behoorlijk tevreden.
Ik begrijp dit punt helemaal niet. Later ging het juist slechter en achteraf was er geen samenwerking meer met FOK! mogelijk. Zie de posts van Danny her en der. Dus hoe kan dat de uitkomst zjin van de evaluatie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70111508
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb mee gediscussieerd en geen streamverslag gemaakt van ieder woord uit ieders mond. Het waren ook geen '2 kampen' maar 1 evaluatie. Hier zul je 't mee moeten doen, ik heb m'n best gedaan. Wat aan de kant is geschoven als niet haalbaar bijvoorbeeld lijkt me totaal niet relevant.
Wat als niet relevant of onmogelijk aan de kant is geschoven is toch wel leuk om te weten. Het gaat niet alleen om wat jij vind Piet, het gaat erom dat wij graag willen lezen wat daar allemaal besproken is. Er zou een uitgebreid verslag komen en jemig, is dan niemand in staat om dat eens compleet af te leveren

En nee, ik kijk jou er niet direct op aan, maar er wordt niet gedaan wat beloofd is.
pi_70111732
Het is maar net wat je compleet / uitgebreid vindt, het zijn geen streamverslagen nee.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp dit punt helemaal niet. Later ging het juist slechter en achteraf was er geen samenwerking meer met FOK! mogelijk. Zie de posts van Danny her en der. Dus hoe kan dat de uitkomst zjin van de evaluatie?
Het begon met een valse start, qua communicatie en nog een boel dingen. Achteraf gezien zijn beide partijen behoorlijk tevreden en men gaat dus ook door met elkaar. Meer kan ik er niet van maken .
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:41:27 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70112038
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is maar net wat je compleet / uitgebreid vindt, het zijn geen streamverslagen nee.
[..]

Het begon met een valse start, qua communicatie en nog een boel dingen. Achteraf gezien zijn beide partijen behoorlijk tevreden en men gaat dus ook door met elkaar. Meer kan ik er niet van maken .
Ik vind het me moelijk voor te stellen dat Danny met plezier terugkijkt op de samenwerking gedurende TBO1. Maar hey, als jullie dat wel vonden..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:43:17 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70112127
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

En nee, ik kijk jou er niet direct op aan, maar er wordt niet gedaan wat beloofd is.
Gewoon even geduld hebben, we krijgen nog het verslag van Meravigliosa met daaruit geschrapt wat we niet mogen weten, dat is namelijk in het eerste topic zo gezegd.
Een gedicht over Maanvis
pi_70112273
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gewoon even geduld hebben, we krijgen nog het verslag van Meravigliosa met daaruit geschrapt wat we niet mogen weten, dat is namelijk in het eerste topic zo gezegd.
Laat men dan aangeven wanneer het exact komt. Ik vind het echt tekenend voor de interesse die men aan de dag legt zodra er iets geleverd "moet" worden aan streamers. Van communicatie heeft men in ieder geval geen kaas gegeten.
pi_70112379
Mijn verslag is een beknopte anonieme versie van de notulen van Mera. Wie exact wat geroepen heeft doet niet ter zake, dat is eigenlijk 't enige wat daar nog meer in staat.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:03:02 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70113029
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn verslag is een beknopte anonieme versie van de notulen van Mera. Wie exact wat geroepen heeft doet niet ter zake, dat is eigenlijk 't enige wat daar nog meer in staat.
Zeg dat dan meteen . Nouja, iig bedankt. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht, dus de wens was misschien de vader van de gedachte. Jammer, ik had eigenlijk gehoopt hier een positief gevoel aan over te houden maar dat is nu niet zo. We zullen het er maar mee moeten doen.
Een gedicht over Maanvis
pi_70117641
goed verslag !
pi_70119546
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zeg dat dan meteen . Nouja, iig bedankt. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht, dus de wens was misschien de vader van de gedachte. Jammer, ik had eigenlijk gehoopt hier een positief gevoel aan over te houden maar dat is nu niet zo. We zullen het er maar mee moeten doen.
Ja, mooi dat er iedere keer weer wat binnen druppelt, maar Ik verwacht nog steeds meer, gezien de mededeling dat we een uitgebreid verslag konden verwachten en daarnaast ook de disclaimer van PP waarin vermeld dat het de belangrijkste punten waren. Er is dus nog veel meer aan de orde geweest.
quote:
disclaimer: er is ontzettend veel bediscussieerd en geëvalueerd, dit is een beknopte samenvatting van de belangrijkste punten.
pi_70119990
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, mooi dat er iedere keer weer wat binnen druppelt, maar Ik verwacht nog steeds meer, gezien de mededeling dat we een uitgebreid verslag konden verwachten en daarnaast ook de disclaimer van PP waarin vermeld dat het de belangrijkste punten waren. Er is dus nog veel meer aan de orde geweest.
[..]
Er zijn niet meer onderwerpen aan de orde geweest.
Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat. Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
Laten we niet vergeten dat eventuele besluiten, of in elk geval de evaluatie van de gang van zaken 'binnen de harde kern' (Lees: vaste crew), heeft plaatsgevonden zonder ons. Daar weten we dus ook het fijne niet van.
Ik durf zelfs te beweren dat als iemand nu, hier, 10 punten post die voor verbetering vatbaar zijn, iemand van de aanwezigen ze praktisch allemaal kan beantwoorden met deze beknopte samenvatting, óf met het feit dat de punten niet besproken zijn omdat het enkel de vaste crew aanging voorlopig.

Toen de vraag kwam of er nog iemand iets op tafel wilde gooien, sprak praktisch iedereen uit dat ze dat wel zouden mailen naar de crew. Tja, dan wordt het ook niet opgenomen in de notulen die ik gemaakt heb (dat inderdaad meer leek op een streamverslag, van 9 pagina's)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70120502
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat.
Ook dat is hartstikke leuk leesvoer hè, maar goed, let it be, ik begin af te haken
pi_70124198
quote:

[..]

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat. Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
Laten we niet vergeten dat eventuele besluiten, of in elk geval de evaluatie van de gang van zaken 'binnen de harde kern' (Lees: vaste crew), heeft plaatsgevonden zonder ons. Daar weten we dus ook het fijne niet van.
Ik durf zelfs te beweren dat als iemand nu, hier, 10 punten post die voor verbetering vatbaar zijn, iemand van de aanwezigen ze praktisch allemaal kan beantwoorden met deze beknopte samenvatting, óf met het feit dat de punten niet besproken zijn omdat het enkel de vaste crew aanging voorlopig.

Toen de vraag kwam of er nog iemand iets op tafel wilde gooien, sprak praktisch iedereen uit dat ze dat wel zouden mailen naar de crew. Tja, dan wordt het ook niet opgenomen in de notulen die ik gemaakt heb (dat inderdaad meer leek op een streamverslag, van 9 pagina's)
dus dat .. enneuh
dat mailen werd voornamelijk gezegd doordat wij al op zaterdag zaten en niet meer op vrijdag :S
Was een lange rit. Het ging voornamelijk om de creatieve punten die gemaild zouden worden om tijd uit te sparen. De harde kern had een lijst met extra puntjes die meegenomen zouden worden in de besloten vergadering. Maar wat wie en hoe.. dat is een raadsel voor iedereen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:50:42 #91
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70129718
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef iteejer het volgende:
Oh ja foto's, misschien dat ik ze straks ff op de servers zet, ik ben er toch .
quote:

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat.
Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ook dat is hartstikke leuk leesvoer hè, maar goed, let it be, ik begin af te haken
Vermakelijk om toe te leven naar evaluatierapporten , eventuele foto's en alle posten te lezen.

Bedankt.

Afkicken moet toch wel lukken, het is geen 20 maanden DGK.

Zomervakantie over 2 weken.

donderdag 18 juni 2009 @ 16:47:07 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70137178
quote:

[..]

zat daar ook meer diversiteit in leeftijd bij ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:50:25 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70139361
Er is dus niets wat jullie ons nog kunnen zeggen wat ons echt moet overhalen om naar TBO2 te kijken?
Een gedicht over Maanvis
pi_70140212
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Er is dus niets wat jullie ons nog kunnen zeggen wat ons echt moet overhalen om naar TBO2 te kijken?
Wil je dat even laten, ONS? Ik kijk toch, of JIJ overgehaald bent of niet.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:37:34 #95
162917 tuinfluiter
pi_70140740
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie
en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2.

Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:41:03 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70140844
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wil je dat even laten, ONS? Ik kijk toch, of JIJ overgehaald bent of niet.
ik had het niet over jou en mij!!!
Een gedicht over Maanvis
pi_70141638
Zonder Bob en Mariell is er geen klap aan.
pi_70142104
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Je kan ook de positieve insteek pakken en bekijken wat ze allemaal gaan verbeteren (of een poging doen tot), het voelt misschien een beetje eng aan maar ach, je hebt er 2 maanden de tijd voor. Succes .
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:22:09 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70142204
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je kan ook de positieve insteek pakken en bekijken wat ze allemaal gaan verbeteren (of een poging doen tot), het voelt misschien een beetje eng aan maar ach, je hebt er 2 maanden de tijd voor. Succes .
Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief. Toen ik Bunkerbob's vraag over open screening zag was ik vrij positief. Toen ik Bram's vraag aan ons over wat er in de bunker moest gebeuren in de tussentijd, was ik vrij postief. Nu ik zie dat daar in de evaluatie neit genoeg, van die laatste 2 zaken zelfs niets, van terug komt heb ik zoiets van : Neen!
En normaal ben ik vrij positief hoor!
En daarnaast ook nog eens die medewerkers van die bunker die alleen op uit zijn om te vechten met de users die hie rposten en meteen in de verdediging schieten, ons zeggen dat we niet moeten zeiken terwijl wij nou juist degenen zijn die moeten gaan kijken, en dat doen we echt niet als we er erg positief over zijn . Doe desnoods wat beloftes waarvan je nog niet weet of je ze kunt waarmaken .
Het is niet ons tegen jullie, het is ons samen met jullie waarbij jullie dingen doen die wij willen zodat wij gaan kijken .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:33:29 #100
162917 tuinfluiter
pi_70142582
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Maanvis het volgende:

Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief.

Is het misschien mogelijk dat je een quote geeft van het lijstje van Danny?
Of wil je eventueel moeite doen om dit terug te vinden?
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 19:51:49 #101
137949 Disana
pi_70143140
quote:

[..]

Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief. Toen ik Bunkerbob's vraag over open screening zag was ik vrij positief. Toen ik Bram's vraag aan ons over wat er in de bunker moest gebeuren in de tussentijd, was ik vrij postief. Nu ik zie dat daar in de evaluatie neit genoeg, van die laatste 2 zaken zelfs niets, van terug komt heb ik zoiets van : Neen!
En normaal ben ik vrij positief hoor!
En daarnaast ook nog eens die medewerkers van die bunker die alleen op uit zijn om te vechten met de users die hie rposten en meteen in de verdediging schieten, ons zeggen dat we niet moeten zeiken terwijl wij nou juist degenen zijn die moeten gaan kijken, en dat doen we echt niet als we er erg positief over zijn . Doe desnoods wat beloftes waarvan je nog niet weet of je ze kunt waarmaken .
Het is niet ons tegen jullie, het is ons samen met jullie waarbij jullie dingen doen die wij willen zodat wij gaan kijken .
pi_70143691
quote:

[..]

Proberen we dat niet allemaal (van alle kanten uit) al een poos te roepen?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70143705
The Bunker V2: Ultimate Control and Transparence

Even het verhaal van Maanvis opnieuw doorgenomen.
pi_70143742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

jongste 21 oudste... euh..... omstreeks de 50?
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:00:43 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70145473
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

ja dus, volwassener als in professioneler... dat heeft niets met de diversiteit van de bewoners in deze te maken
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:01:16 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70145487
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:

[..]

jongste 21 oudste... euh..... omstreeks de 50?
Kijk daar heb ik wat aan, zo'n antwoord.. Jij bent echt de draaiende motor achter TBO merk ik al!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:06:13 #107
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70145634
Ik weet het niet zeker, maar is het niet zo op Fok!, dat wanneer iedereen het met elkaar eens is (wat zelden tot nooit voorkomt) dat er dan een aantal besluiten om het, juist dan, per definitie, niet eens ze te zijn met de rest?
Is niet erg hoor, zoiets hoort bij een forum imo.
Er komt trouwens steeds gavere input/output. September wordt een leuke stream-maand, denk ik
pi_70145639
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan, zo'n antwoord.. Jij bent echt de draaiende motor achter TBO merk ik al!
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 21:16:33 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_70145959
quote:

Geen TBO zonder Dot hè?

Ze zoeken het maar uit. Ik zie het in september wel weer. Ijs en weder dienende.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:33:30 #110
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70146577
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geen TBO zonder Dot hè?

Ze zoeken het maar uit. Ik zie het in september wel weer. Ijs en weder dienende.
Ik zeg maar zo: Is ze er niet bij, onze Dot, dan gaat het streamen vast kapot!
pi_70147627
quote:

[..]

draaiende motor?
nee hoor ik geef gewoon een beetje antwoord.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:06:24 #112
162917 tuinfluiter
pi_70148044
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:

[ .ja dus, volwassener als in professioneler... dat heeft niets met de diversiteit
van de bewoners in deze te maken .]
ohhh Versabommie ,
dan weet ik het verder ook niet, meer antwoorden kon ik niet vinden

Succes met de antwoorden op je vraag.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:04:04 #113
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70152526
Hoe zit het, moet er niet al een sollicitatieprocedure worden opgestart ter vervanging van Bob? Of wordt er op het laatste moment weer een gratis fokkert toegevoegd.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:11:18 #114
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_70152683
quote:

[..]

Het punt dat er variatie moet komen in de leeftijd van de deelnemers is nog niet aan bod gekomen en dat zal bij TBO2 anders worden maar daar zorg ik persoonlijk voor omdat ik niks heb met 20-ers.
Trusten allemaal
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:55:08 #115
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70153509
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Het punt dat er variatie moet komen in de leeftijd van de deelnemers is nog niet aan bod gekomen en dat zal bij TBO2 anders worden maar daar zorg ik persoonlijk voor omdat ik niks heb met 20-ers.
Trusten allemaal

lijkt me super, streams met mensen die meer hebben dan alleen een emotionele band met hun pot gel!
pi_70155239
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

lijkt me super, streams met mensen die meer hebben dan alleen een emotionele band met hun pot gel!
Eeeensss! Gemengde leeftijden, geeft ook meer dimensie, anders blijft het zo'n studentenhuisvariant en meer verschillende leeftijden geeft ook meer variatie.
Hoe logisch! Doen dus.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:24:21 #117
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70160218
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:04 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Eeeensss! Gemengde leeftijden, geeft ook meer dimensie, anders blijft het zo'n studentenhuisvariant en meer verschillende leeftijden geeft ook meer variatie.
Hoe logisch! Doen dus.
Eens? ja
Haalbaar? De spoeling voor nieuwe aanwas is zowiezo al erg dun... En dertig plussers hebben over het algemeen wel wat anders aan hun hoofd (kinderen, carrière, dat soort dingen...) denk ik. Gemiddeld genomen dan he. Ik schat in dat 95% van de nieuwe aanmeldingen tussen de 20 en 30 zal zijn. Dan blijft er weinig over om te doen. Wat dan, mensen die totaal ongeschikt zijn toch in de Bunker zetten omdat ze toevallig 45 zijn? Da's positieve discriminatie.

Ik zou zeggen, spoor iedereen die je kent die niets beters te doen heeft aan om zich op te geven dan kunnen ze tenminste iets met het idee!

[ Bericht 4% gewijzigd door MeraViglioSa op 19-06-2009 11:31:05 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:50:50 #118
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70161082
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Eens? ja
Haalbaar? De spoeling voor nieuwe aanwas is zowiezo al erg dun... En dertig plussers hebben over het algemeen wel wat anders aan hun hoofd (kinderen, carrière, dat soort dingen...) denk ik. Gemiddeld genomen dan he. Ik schat in dat 95% van de nieuwe aanmeldingen tussen de 20 en 30 zal zijn. Dan blijft er weinig over om te doen. Wat dan, mensen die totaal ongeschikt zijn toch in de Bunker zetten omdat ze toevallig 45 zijn? Da's positieve discriminatie.

Ik zou zeggen, spoor iedereen die je kent die niets beters te doen heeft aan om zich op te geven dan kunnen ze tenminste iets met het idee!
Of iets aan de marketing doen, er zijn meer dan zat aandachtsgeile dertigers met no brain en no toekomsterspectief die best als een dolle hond dat hok in willen ...

Allemaal zo makkelijk, spoor eens aan, dat heeft minder impact dan een goede pr naar buiten toe, buiten fok eventueel..

Ik gruwel bij weer een episode niets willende initiatiefloze jankende kutkoters die op een bankje gaan zitten janken omd e meest onbeduidende dingen..

Het is genoeg geweest, TBO wil een stapje vorwaarts, dan moet dat zeker met een betere aanwas van kandidaten...
pi_70161158
We zitten in een recessie, volgend jaar 900.000 werkelozen, daar moet je er toch wel een paar van over kunnen halen
pi_70161201
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zitten in een recessie, volgend jaar 900.000 werkelozen, daar moet je er toch wel een paar van over kunnen halen
pi_70163099
UWV heeft regeltjes...
pi_70163192
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Dottey het volgende:
UWV heeft regeltjes...
Er zullen ook wel mensen zijn met genoeg spaargeld die een maandje bunkeren wel zien zitten.
pi_70164305
quote:
UWV heeft regeltjes...
Je mag als ww-er toch wel op vakantie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:29:02 #124
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70166563
quote:
UWV heeft regeltjes...
gezeik allemaal!

Wat wil jij, grondlegger, brein en motor achter de bunker nou? Dat het een suc6 gaat worden of dat het een jankerige pisnichten initiatief gaat worden voor verwende kutkoters met een gel-fetisj??
pi_70166894
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

gezeik allemaal!

Kalm aan, hè? Dottey is wel de enige die het tweede deel van TBO tot een succes kan maken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:25:54 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70172422
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

Wat dan, mensen die totaal ongeschikt zijn toch in de Bunker zetten omdat ze toevallig 45 zijn?
In TBO1 zaten menen die totaal ongeschikt zijn voor de bunker, omdat ze toevallig tussen 20 en 30 zijn .
Een gedicht over Maanvis
pi_70172803
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je mag als ww-er toch wel op vakantie
20 dagen vakantie mag je opnemen dat wel....
pi_70172852
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

gezeik allemaal!

Wat wil jij, grondlegger, brein en motor achter de bunker nou? Dat het een suc6 gaat worden of dat het een jankerige pisnichten initiatief gaat worden voor verwende kutkoters met een gel-fetisj??
was eerder tegen het UWV

Niet tegen jou of zo

Natuurlijk wil ik patsers en patserinnekes die die bunker in gaan om niet te zeuren maar om te overleven. Te knallen voor extra prijzengeld etc..

Maar brein, grondlegger en motor.. ben ik geen van drie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:07:31 #129
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70173524
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kalm aan, hè? Dottey is wel de enige die het tweede deel van TBO tot een succes kan maken.
ohwkut ja..

Sorry Dottey, het spijt me, ohw grote grondlegster, jij bunkertovenares!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:09:30 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70173576
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

20 dagen vakantie mag je opnemen dat wel....
Da's toch genoeg, als je genoeg weekeinden in de bunker meeneemt?
Een gedicht over Maanvis
pi_70173750
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's toch genoeg, als je genoeg weekeinden in de bunker meeneemt?
Zou opzich moeten kunnen ja... met de weekenden ertussen.
pi_70173774
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef versabommie het volgende:

[..]

ohwkut ja..

Sorry Dottey, het spijt me, ohw grote grondlegster, jij bunkertovenares!
grondlegster en toveren zit er ook al niet in
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:24:15 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70173981
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geen TBO zonder Dot hè?
als kandidaat bedoel je?
pi_70174012
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

als kandidaat bedoel je?
oeh...nwe topic
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 18:44:30 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_70174581
quote:

als kandidaat bedoel je?
Lamaar, is zo OffTopic hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:01:01 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70175080
quote:

[..]

als kandidaat bedoel je?
Nu BunkerBob weg is als ethische verantwoordelijke man kunnen we natuurlijk alle Dottey tietenshots opeisen!
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:24:48 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70179715
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nu BunkerBob weg is als ethische verantwoordelijke man kunnen we natuurlijk alle Dottey tietenshots opeisen!
Maanvis, gedraag je!
pi_70179785
quote:

[..]

alsof die zo spannend zijn
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:04:57 #139
162917 tuinfluiter
pi_70181018
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als de looptijd van TBO2 precies bekend is ga ik in elk geval kijken of ik 4 weken vrij kan krijgen...
Ik weet niet eens of ik in aanmerking zou komen, aangezien ik een paar keer achter de schermen heb rondgekeken, maar ik wil het wel proberen eigenlijk
Mera ga je het nog proberen?
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet het nog niet zeker, maar zit wel zonder werk vanaf begin augustus.. dus wie weet
En Maanvis?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:20:02 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70181508
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Mera ga je het nog proberen?
Ik heb nagevraagd op m'n werk, ik mag onder geen beding 4 weken vrij nemen.
"Waarom eigenlijk niet?" was mijn vraag meteen. "Uhh, tja, je bent nu eenmaal niet zwanger en je mankeert niks."

m.a.w. ik ben een blakend gezonde, stevige meid, die geniet van het leven en derhalve niet zomaar zwanger raakt, mag me 16 weken de tering werken als een andere collega zonodig moet werpen, maar owee als ik 4 weken achtereen wegblijf.

...drie weken moet wel lukken, maarja ik zou wel tot het bittere eind willen gaan en niet halverwege uitchecken, zo van nou jongens, veel plezier met ruzie maken om 10 ruggen, ik ga weer braaf achter m'n Macje zitten

[ Bericht 8% gewijzigd door MeraViglioSa op 19-06-2009 22:39:16 ]
pi_70182554
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb nagevraagd op m'n werk, ik mag onder geen beding 4 weken vrij nemen.
"Waarom eigenlijk niet?" was mijn vraag meteen. "Uhh, tja, je bent nu eenmaal niet zwanger
Neuken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:59:39 #142
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70182636
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Neuken
Gaat nooit meer lukken om dan met TBO2 met verlof te gaan he
pi_70182767
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Gaat nooit meer lukken om dan met TBO2 met verlof te gaan he
Jemig prutster
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70182770
quote:

[..]

Daar gaat Pietje nooit mee akkoord
pi_70182803
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daar gaat Pietje nooit mee akkoord
Zijn die beter dan
pi_70182865
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Zijn die beter dan
Snap het niet, die 020 humor zo af en toe

Dus
pi_70183081
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Snap het niet, die 020 humor zo af en toe

Dus
Pietjes Tietjes
pi_70183217
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Pietjes Tietjes
Pietje heeft toch "ballen" ?
pi_70183266
Doe ff in de slowchat . Kunnen we hier weer nuttige dingen evalueren.
pi_70183333
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe ff in de slowchat . Kunnen we hier weer nuttige dingen evalueren.
Kijk daar zijn de ballen
Sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')