quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief. Toen ik Bunkerbob's vraag over open screening zag was ik vrij positief. Toen ik Bram's vraag aan ons over wat er in de bunker moest gebeuren in de tussentijd, was ik vrij postief. Nu ik zie dat daar in de evaluatie neit genoeg, van die laatste 2 zaken zelfs niets, van terug komt heb ik zoiets van : Neen!
En normaal ben ik vrij positief hoor!
En daarnaast ook nog eens die medewerkers van die bunker die alleen op uit zijn om te vechten met de users die hie rposten en meteen in de verdediging schieten, ons zeggen dat we niet moeten zeiken terwijl wij nou juist degenen zijn die moeten gaan kijken, en dat doen we echt niet als we er erg positief over zijn. Doe desnoods wat beloftes waarvan je nog niet weet of je ze kunt waarmaken
.
Het is niet ons tegen jullie, het is ons samen met jullie waarbij jullie dingen doen die wij willen zodat wij gaan kijken.
Proberen we dat niet allemaal (van alle kanten uit) al een poos te roepen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet ons tegen jullie, het is ons samen met jullie waarbij jullie dingen doen die wij willen zodat wij gaan kijken.
jongste 21 oudste... euh..... omstreeks de 50?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
zat daar ook meer diversiteit in leeftijd bij ?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
ja dus, volwassener als in professioneler... dat heeft niets met de diversiteit van de bewoners in deze te maken![]()
Kijk daar heb ik wat aan, zo'n antwoord.. Jij bent echt de draaiende motor achter TBO merk ik al!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
jongste 21 oudste... euh..... omstreeks de 50?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan, zo'n antwoord.. Jij bent echt de draaiende motor achter TBO merk ik al!
Geen TBO zonder Dot hè?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
Kijk daar heb ik wat aan, zo'n antwoord.. Jij bent echt de draaiende motor achter TBO merk ik al!
Ik zeg maar zo: Is ze er niet bij, onze Dot, dan gaat het streamen vast kapot!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen TBO zonder Dot hè?
Ze zoeken het maar uit. Ik zie het in september wel weer. Ijs en weder dienende.![]()
draaiende motor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohhh Versabommie ,quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:
[ .ja dus, volwassener als in professioneler... dat heeft niets met de diversiteit
van de bewoners in deze te maken.]
Het punt dat er variatie moet komen in de leeftijd van de deelnemers is nog niet aan bod gekomen en dat zal bij TBO2 anders worden maar daar zorg ik persoonlijk voor omdat ik niks heb met 20-ers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het punt dat er variatie moet komen in de leeftijd van de deelnemers is nog niet aan bod gekomen en dat zal bij TBO2 anders worden maar daar zorg ik persoonlijk voor omdat ik niks heb met 20-ers.![]()
Trusten allemaal
Eeeensss! Gemengde leeftijden, geeft ook meer dimensie, anders blijft het zo'n studentenhuisvariant en meer verschillende leeftijden geeft ook meer variatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me super, streams met mensen die meer hebben dan alleen een emotionele band met hun pot gel!
Eens? jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eeeensss! Gemengde leeftijden, geeft ook meer dimensie, anders blijft het zo'n studentenhuisvariant en meer verschillende leeftijden geeft ook meer variatie.
Hoe logisch! Doen dus.
Of iets aan de marketing doen, er zijn meer dan zat aandachtsgeile dertigers met no brain en no toekomsterspectief die best als een dolle hond dat hok in willen ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens? ja![]()
Haalbaar? De spoeling voor nieuwe aanwas is zowiezo al erg dun... En dertig plussers hebben over het algemeen wel wat anders aan hun hoofd (kinderen, carrière, dat soort dingen...) denk ik. Gemiddeld genomen dan he. Ik schat in dat 95% van de nieuwe aanmeldingen tussen de 20 en 30 zal zijn. Dan blijft er weinig over om te doen. Wat dan, mensen die totaal ongeschikt zijn toch in de Bunker zetten omdat ze toevallig 45 zijn?Da's positieve discriminatie.
Ik zou zeggen, spoor iedereen die je kent die niets beters te doen heeft aan om zich op te gevendan kunnen ze tenminste iets met het idee!
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zitten in een recessie, volgend jaar 900.000 werkelozen, daar moet je er toch wel een paar van over kunnen halen
gezeik allemaal!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |