abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:19:50 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70106295
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij hebt totaal geen zintuigen hè
Kom op, hij was in het begin van die evaluatie nog hartstikke enthousiast en nu opeens, out of the blue, haakt hij af.
Ik denk een budgettaire aangelegenheid.
pi_70106299
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, daar is niet over gesproken tijdens de evaluatie. Ik vind 't ook best verrassend.
Dat staaft mijn mening nog iets meer dat Bram en Bob het niet eens zijn over de te kiezen richting
pi_70106334
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk een budgettaire aangelegenheid.
Zou goed kunnen Marije, Bob wil iets goeds neerzetten en Bram heeft er geen geld voor (over)?
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:23:16 #54
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70106419
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:

Hebben jullie het ook over de online screentest gehad, en komt die er of niet?
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ja, en nee die komt er niet.
quote:
Om misverstanden te voorkomen, daar is niet over gesproken tijdens de evaluatie. Ik vind 't ook best verrassend.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:23:40 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70106436
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou goed kunnen Marije, Bob wil iets goeds neerzetten en Bram heeft er geen geld voor (over)?
Dat denk ik. Zou natuurlijk kunnen dat het gaat om een verschil in visie maar dat denk ik eigenlijk niet. Ik gok dat Bob's salaris boven het budget ligt van B&B.

-edit- ga JIJ nu opeens één r vergeten?
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:25:06 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70106488
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik dacht dat de opmerking van PP sloeg op het feit dat Bob niet terug komt bij TBO2.
pi_70106520
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat denk ik. Zou natuurlijk kunnen dat het gaat om een verschil in visie maar dat denk ik eigenlijk niet. Ik gok dat Bob's salaris boven het budget ligt van B&B.
Mwah, ik zie Bob er wel voor aan dat hij voor creativiteit gaat en minder op geld let. Anders was hij ook niet in Bunker I gestapt? Natuurlijk moet zijn schoorsteen wel roken, dat dan weer wel.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:28:51 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70106653
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mwah, ik zie Bob er wel voor aan dat hij voor creativiteit gaat en minder op geld let. Anders was hij ook niet in Bunker I gestapt? Natuurlijk moet zijn schoorsteen wel roken, dat dan weer wel.
Ik heb geen idee hoe het financieel zit daar, maar TBO2 kan niet worden neergezet van de winst van TBO1, geen idee waar het geld wel vandaan moet komen maar ik kan me voorstellen dat nu nog meer dan vorheen elke euro wordt omgedraaid. Ik denk ook dat Bob de beroerdste niet is, maar wél dat hij zo ook zijn minimum heeft.
pi_70106807
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het financieel zit daar, maar TBO2 kan niet worden neergezet van de winst van TBO1, geen idee waar het geld wel vandaan moet komen maar ik kan me voorstellen dat nu nog meer dan vorheen elke euro wordt omgedraaid. Ik denk ook dat Bob de beroerdste niet is, maar wél dat hij zo ook zijn minimum heeft.
Natuurlijk moet één en ander betaald worden. Maar het rijmt niet Marrije. Hij doet eerst hartstikke enthousiast mee met die evaluatie en opeens foetsie. Mij dunkt dat je het toch al eens bent over beloningen voordat je aan die Bunker begint? Het kan natuurlijk zijn dat ook daar opeens een kink in de kabel is gekomen, maar raar en vreemd is het. Niet echt op een normale manier afscheid nemen noem ik dit, temeer omdat ook mensen die daar zaten net zo verrast zijn.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:39:31 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70107023
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Natuurlijk moet één en ander betaald worden. Maar het rijmt niet Marrije. Hij doet eerst hartstikke enthousiast mee met die evaluatie en opeens foetsie. Mij dunkt dat je het toch al eens bent over beloningen voordat je aan die Bunker begint? Het kan natuurlijk zijn dat ook daar opeens een kink in de kabel is gekomen, maar raar en vreemd is het. Niet echt op een normale manier afscheid nemen noem ik dit, temeer omdat ook mensen die daar zaten net zo verrast zijn.
Misschien was hij uit gegaan van hetzelfde salaris als de vorige keer? En misschien willen B&B er deze keer wat (meer) aan over houden? B&B dachten dat Bob het wel voor minder zou doen en Bob dacht van niet. Ik denk echt dat dat het is. Maar misschien zit er meer achter hoor.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:40:49 #61
162917 tuinfluiter
pi_70107063
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef BobdeStreamer het volgende:

Ik zal niet terugkeren in TBO2. Ik ga andere dingen doen.
De virtuele BobdeStreamer gaat op lange vakantie.

Hartelijke groeten en dank voor al uw inzet.

Bob

Netjes dat je dat nog komt melden.
pi_70107067
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien was hij uit gegaan van hetzelfde salaris als de vorige keer? En misschien willen B&B er deze keer wat (meer) aan over houden? B&B dachten dat Bob het wel voor minder zou doen en Bob dacht van niet. Ik denk echt dat dat het is. Maar misschien zit er meer achter hoor.
Of misschien kan of wil Bram het afgesproken salaris voor Bunker deel I niet betalen?
pi_70107381
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat de opmerking van PP sloeg op het feit dat Bob niet terug komt bij TBO2.
Klopt idd .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:52 #64
2018 PC eend
relativist
pi_70107798
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Alsof eenden in de zomer zover naar het zuiden vliegen
Daar heb je best een punt, als het een beetje in de buurt was, had ik daar best wel eens langs willen gaan.
Ik verwachtte ook zo een soort antwoord van fluitert.
Het zou ook zomaar een reden kunnen zijn dat ze niet voldoende gekwalificeerd personeel hebben kunnen vinden.
Maar omdat die vogel allergisch is voor bepaalde smilies krijg ik opeens na een ingetogen reactie, terwijl ik dus al maanden smacht naar een rel, een schuimbekkende tuinfluiter in mijn nek
Normaal zou ik hem een toontje lager laten tuinfluiteren door hem te kortwieken en van 6 hoog het raam uit te flikkeren, maar goed dat kan je zo een fluiter ook weer niet aandoen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70108020
Vogels, zo ook eenden vreemde, moet je koesteren
pi_70108432
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef Maanvis het volgende:
welke bunkercrewmember snurkt het hardst?
Het is donker in de slaapzaal.. het kwam van meerdere kanten tegelijkertijd.
Dus kan niet echt roepen wie het luidste was.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70108579
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, het lijkt mij duidelijk dat Bob de Streamers gesneuveld is voor wat betreft de Bunker II. Ik zou nu wel graag willen weten waarom! Kon hij zich niet vinden in het vernieuwde programma en waren de aanpassingen niet naar zijn zin? We weten dat hij tegen voorrondes was, zou dat het item zijn waarop hij afgehaakt is?
misschien wel echt vakantie en dan een ander project of zo..
Jammer dat bob niet deel zal uitmaken.

wel een enorme snurker minder
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70108631
quote:
me II
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:20:35 #69
162917 tuinfluiter
pi_70108639
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef PC eend het volgende:

Maar omdat die vogel allergisch is voor bepaalde smilies ,
krijg ik opeens na een ingetogen reactie, terwijl ik dus al maanden smacht naar een rel,
een schuimbekkende tuinfluiter in mijn nek

Normaal zou ik hem een toontje lager laten tuinfluiteren door hem te kortwieken
en van 6 hoog het raam uit te flikkeren, maar goed dat kan je zo een fluiter ook weer niet aandoen
Schreef een post, deelde iets heel leuks, na plaatsing zag ik opnieuw een post van je
met een huil smilie, daar heb ik zo'n hekel aan, ook die gaap smilies, nou ja ik zal ze
eens gaan gebruiken, misschien groei ik er overheen.

Aan je post hierboven merk ik dat je mijn PM hebt ontvangen.

Ik vroeg me wel maanden af waar je was of je nog steeds bestond, had zorgen om je,
vernam van iemand dat je er nog wel was, dus wel ergens rond stapt, kwakt en kakt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:54:53 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70110129
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

sensatiezoeker
hij gaat met vakantie zoals je hebt kunnen lezen, en normaalgesproken boek je vakantie n redelijke tijd van te voren, dus was waarschijnlijk niet eens bekend dat tbo 2 dan plaats zou vinden

en hoe leuk het is, om je vakantie er voor op te zeggen gaat wel ver....
Zucht, wat ben je toch ook een rare gozer ook hè, hij zit in dat andere topic heel iets anders te zeggen en jij gaat hier nu lopen speculeren om hem te verdedigen, maar al doende zeg je iets compleet anders als wat hij zegt, iets wat COMPLEET niet waar is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70110194
Doe ff daar, kunnen we hier verder over de evaluatie.
pi_70110241
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe ff daar, kunnen we hier verder over de evaluatie.
Goed dat je dat zegt Pietje, weet jij nu al wanneer dat uitgebreide verslag komt?
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 20:58:31 #73
137949 Disana
pi_70110274
Ondertussen wachten we nog steeds op een degelijk verslag. Bart kwam hier gisteren alleen even om een paar vrouwelijke users af te zeiken maar had verder kennelijk geen tijd voor ons.
pi_70110321
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
Ondertussen wachten we nog steeds op een degelijk verslag. Bart kwam hier gisteren alleen even om een paar vrouwelijke users af te zeiken maar had verder kennelijk geen tijd voor ons.
Waar ??? Ik mis hem ook een beetje in dit geheel eigenlijk..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70110659
Evaluatie The Bunker
Eindhoven, 12 juni 2009

Inleiding
quote:
• Inleiding door Bram, hij bedankt de mensen voor aanwezigheid. Tevens bedankt hij Johan Vlemminx voor ’t ter beschikking stellen van de bunker.
  • Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
    27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
    8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.
  • Marielin heeft direct (maandag na de bunker) haar netto 10.000 euro gekregen, plus de afgeronde credits.
  • Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast.

De verdeling van de avond in 5 delen: redactioneel, productie, regie, samenwerking FOK!, creatieve input
  • 1. Redactioneel
    quote:
  • De website moet sterk verbeterd worden in alle opzichten. Meer te beleven, meer nieuws, duidelijke polls, duidelijkheid mbt boodschappen etc. Evt. aanvullen met filmpjes van de belangrijkste momenten van de dag.
  • Technisch zat de website ook niet goed in elkaar, zowel frontend als backend.
  • Er moet veel verbeterd worden aan de communicatie, deze moet centraler via vaste personen verlopen. Over de invulling moet goed nagedacht worden.
  • Er gaat via verschillende wegen geprobeerd worden kandidaten te zoeken.
  • De spullen van de deelnemers moeten goed bekeken worden, zodat door ’t hele traject duidelijk is wat iedereen heeft (en dus afgenomen kan worden e.d.)

• 2. Productie
    quote:
  • Spellen moeten vooraf bedacht worden, zodat er minder adhoc gereageerd hoef te worden op alles. Betere voorbereiding is ’t devies.
  • Beschrijvingen van spellen kunnen evt. op de site geplaatst worden zodat kijkers kunnen kiezen. Dit idee wordt meegenomen.
  • De samenwerking tussen regie en redactie moet strakker, zodat spellen mooier in beeld komen.
  • Camerastandpunten e.d. worden opnieuw ingericht ter verbetering.
  • Er komt een mogelijkheid om filmpjes op de site te kunnen zetten van de mooiste momenten.
  • Muziek moet beter afgestemd worden op de opdrachten.
  • Er moet meer teamwork aan te pas komen bij de opdrachten.

• 3. Regie
    quote:
  • Eventueel een make-upje voor mensen die de bunker ingaan
  • Wat technische verbeteringen zijn mogelijk (oa geluid)

• Samenwerking met FOK!
    quote:
  • Het begin was erg moeilijk, later ging ’t beter en achteraf zijn beide partijen behoorlijk tevreden.
  • Communicatie moet sterk verbeteren, over sommige kritiekpunten van FOK!’ers is lang vergadert maar de terugkoppeling is er niet geweest. Op FOK! lijkt ’t dan alsof de redactie er niet naar om kijkt. Grootste oorzaak is onderbezetting op de redactie.
  • Er moet duidelijkheid komen wat transparantie precies inhoudt, wat wel en wat precies niet daaronder valt.
  • Complimenten voor FOK!, het hield de redactie zeker scherp.
  • Over verbeteringen voor de chat wordt nader nagedacht.
  • Creatieve input
    quote:
  • Evt. pay-tv voor mensen die twijfelen om streams te nemen.
  • Einde van de avond nadert, de mogelijkheid om ideeen te mailen wordt alom aangenomen .
  • Het laatste rondje ‘algemene indruk’ geeft een erg positief beeld op, de vrijwilligers zien TBO II met vertrouwen en plezier tegemoet.

disclaimer: er is ontzettend veel bediscussieerd en geëvalueerd, dit is een beknopte samenvatting van de belangrijkste punten. Dit is niet 'de waarheid' zoals die eruit komt te zien, de nadere uitwerking wordt de komende maanden uitgevoerd. Ga straks niet lopen miepen mocht niet alles volgens exact deze punten verlopen .
    pi_70110930
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Evaluatie The Bunker
    <knip>
    Maar wat is er nu precies ingebracht door Fok!, hoe werd daar op gereageerd, wat zijn daar de uitkomsten van. Wat is er aan de kant geschoven als niet relevant of niet haalbaar, etc.
    pi_70111045
    Ik heb mee gediscussieerd en geen streamverslag gemaakt van ieder woord uit ieders mond. Het waren ook geen '2 kampen' maar 1 evaluatie. Hier zul je 't mee moeten doen, ik heb m'n best gedaan. Wat aan de kant is geschoven als niet haalbaar bijvoorbeeld lijkt me totaal niet relevant.
      woensdag 17 juni 2009 @ 21:23:48 #78
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70111239
    quote:
    Het begin was erg moeilijk, later ging ’t beter en achteraf zijn beide partijen behoorlijk tevreden.
    Ik begrijp dit punt helemaal niet. Later ging het juist slechter en achteraf was er geen samenwerking meer met FOK! mogelijk. Zie de posts van Danny her en der. Dus hoe kan dat de uitkomst zjin van de evaluatie?
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70111508
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Ik heb mee gediscussieerd en geen streamverslag gemaakt van ieder woord uit ieders mond. Het waren ook geen '2 kampen' maar 1 evaluatie. Hier zul je 't mee moeten doen, ik heb m'n best gedaan. Wat aan de kant is geschoven als niet haalbaar bijvoorbeeld lijkt me totaal niet relevant.
    Wat als niet relevant of onmogelijk aan de kant is geschoven is toch wel leuk om te weten. Het gaat niet alleen om wat jij vind Piet, het gaat erom dat wij graag willen lezen wat daar allemaal besproken is. Er zou een uitgebreid verslag komen en jemig, is dan niemand in staat om dat eens compleet af te leveren

En nee, ik kijk jou er niet direct op aan, maar er wordt niet gedaan wat beloofd is.
    pi_70111732
    Het is maar net wat je compleet / uitgebreid vindt, het zijn geen streamverslagen nee.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Maanvis het volgende:
    Ik begrijp dit punt helemaal niet. Later ging het juist slechter en achteraf was er geen samenwerking meer met FOK! mogelijk. Zie de posts van Danny her en der. Dus hoe kan dat de uitkomst zjin van de evaluatie?
    Het begon met een valse start, qua communicatie en nog een boel dingen. Achteraf gezien zijn beide partijen behoorlijk tevreden en men gaat dus ook door met elkaar. Meer kan ik er niet van maken .
      woensdag 17 juni 2009 @ 21:41:27 #81
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70112038
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het is maar net wat je compleet / uitgebreid vindt, het zijn geen streamverslagen nee.
    [..]

Het begon met een valse start, qua communicatie en nog een boel dingen. Achteraf gezien zijn beide partijen behoorlijk tevreden en men gaat dus ook door met elkaar. Meer kan ik er niet van maken .
    Ik vind het me moelijk voor te stellen dat Danny met plezier terugkijkt op de samenwerking gedurende TBO1. Maar hey, als jullie dat wel vonden..
    Een gedicht over Maanvis
      woensdag 17 juni 2009 @ 21:43:17 #82
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70112127
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

En nee, ik kijk jou er niet direct op aan, maar er wordt niet gedaan wat beloofd is.
    Gewoon even geduld hebben, we krijgen nog het verslag van Meravigliosa met daaruit geschrapt wat we niet mogen weten, dat is namelijk in het eerste topic zo gezegd.
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70112273
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gewoon even geduld hebben, we krijgen nog het verslag van Meravigliosa met daaruit geschrapt wat we niet mogen weten, dat is namelijk in het eerste topic zo gezegd.
    Laat men dan aangeven wanneer het exact komt. Ik vind het echt tekenend voor de interesse die men aan de dag legt zodra er iets geleverd "moet" worden aan streamers. Van communicatie heeft men in ieder geval geen kaas gegeten.
    pi_70112379
    Mijn verslag is een beknopte anonieme versie van de notulen van Mera. Wie exact wat geroepen heeft doet niet ter zake, dat is eigenlijk 't enige wat daar nog meer in staat.
      woensdag 17 juni 2009 @ 22:03:02 #85
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70113029
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Mijn verslag is een beknopte anonieme versie van de notulen van Mera. Wie exact wat geroepen heeft doet niet ter zake, dat is eigenlijk 't enige wat daar nog meer in staat.
    Zeg dat dan meteen . Nouja, iig bedankt. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht, dus de wens was misschien de vader van de gedachte. Jammer, ik had eigenlijk gehoopt hier een positief gevoel aan over te houden maar dat is nu niet zo. We zullen het er maar mee moeten doen.
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70117641
    goed verslag !
    pi_70119546
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zeg dat dan meteen . Nouja, iig bedankt. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht, dus de wens was misschien de vader van de gedachte. Jammer, ik had eigenlijk gehoopt hier een positief gevoel aan over te houden maar dat is nu niet zo. We zullen het er maar mee moeten doen.
    Ja, mooi dat er iedere keer weer wat binnen druppelt, maar Ik verwacht nog steeds meer, gezien de mededeling dat we een uitgebreid verslag konden verwachten en daarnaast ook de disclaimer van PP waarin vermeld dat het de belangrijkste punten waren. Er is dus nog veel meer aan de orde geweest.
    quote:
    disclaimer: er is ontzettend veel bediscussieerd en geëvalueerd, dit is een beknopte samenvatting van de belangrijkste punten.
    pi_70119990
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, mooi dat er iedere keer weer wat binnen druppelt, maar Ik verwacht nog steeds meer, gezien de mededeling dat we een uitgebreid verslag konden verwachten en daarnaast ook de disclaimer van PP waarin vermeld dat het de belangrijkste punten waren. Er is dus nog veel meer aan de orde geweest.
    [..]
    Er zijn niet meer onderwerpen aan de orde geweest.
    Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat. Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
    Laten we niet vergeten dat eventuele besluiten, of in elk geval de evaluatie van de gang van zaken 'binnen de harde kern' (Lees: vaste crew), heeft plaatsgevonden zonder ons. Daar weten we dus ook het fijne niet van.
    Ik durf zelfs te beweren dat als iemand nu, hier, 10 punten post die voor verbetering vatbaar zijn, iemand van de aanwezigen ze praktisch allemaal kan beantwoorden met deze beknopte samenvatting, óf met het feit dat de punten niet besproken zijn omdat het enkel de vaste crew aanging voorlopig.

Toen de vraag kwam of er nog iemand iets op tafel wilde gooien, sprak praktisch iedereen uit dat ze dat wel zouden mailen naar de crew. Tja, dan wordt het ook niet opgenomen in de notulen die ik gemaakt heb (dat inderdaad meer leek op een streamverslag, van 9 pagina's)
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70120502
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 07:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat.
    Ook dat is hartstikke leuk leesvoer hè, maar goed, let it be, ik begin af te haken
    pi_70124198
    quote:

[..]

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat. Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
    Laten we niet vergeten dat eventuele besluiten, of in elk geval de evaluatie van de gang van zaken 'binnen de harde kern' (Lees: vaste crew), heeft plaatsgevonden zonder ons. Daar weten we dus ook het fijne niet van.
    Ik durf zelfs te beweren dat als iemand nu, hier, 10 punten post die voor verbetering vatbaar zijn, iemand van de aanwezigen ze praktisch allemaal kan beantwoorden met deze beknopte samenvatting, óf met het feit dat de punten niet besproken zijn omdat het enkel de vaste crew aanging voorlopig.

Toen de vraag kwam of er nog iemand iets op tafel wilde gooien, sprak praktisch iedereen uit dat ze dat wel zouden mailen naar de crew. Tja, dan wordt het ook niet opgenomen in de notulen die ik gemaakt heb (dat inderdaad meer leek op een streamverslag, van 9 pagina's)
    dus dat .. enneuh
    dat mailen werd voornamelijk gezegd doordat wij al op zaterdag zaten en niet meer op vrijdag :S
    Was een lange rit. Het ging voornamelijk om de creatieve punten die gemaild zouden worden om tijd uit te sparen. De harde kern had een lijst met extra puntjes die meegenomen zouden worden in de besloten vergadering. Maar wat wie en hoe.. dat is een raadsel voor iedereen
      donderdag 18 juni 2009 @ 13:50:42 #91
    162917 tuinfluiter
    pi_70129718
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef iteejer het volgende:
    Oh ja foto's, misschien dat ik ze straks ff op de servers zet, ik ben er toch .
    quote:

Het méér aan discussie en evaluatie was vooral dat de één dit vindt, de ander dat.
    Deze samenvatting dekt eigenlijk wel de lading erg goed.
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 08:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ook dat is hartstikke leuk leesvoer hè, maar goed, let it be, ik begin af te haken
    Vermakelijk om toe te leven naar evaluatierapporten , eventuele foto's en alle posten te lezen.

Bedankt.

Afkicken moet toch wel lukken, het is geen 20 maanden DGK.

Zomervakantie over 2 weken.

donderdag 18 juni 2009 @ 16:47:07 #92
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70137178
    quote:

[..]

zat daar ook meer diversiteit in leeftijd bij ?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 18 juni 2009 @ 17:50:25 #93
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70139361
    Er is dus niets wat jullie ons nog kunnen zeggen wat ons echt moet overhalen om naar TBO2 te kijken?
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70140212
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
    Er is dus niets wat jullie ons nog kunnen zeggen wat ons echt moet overhalen om naar TBO2 te kijken?
    Wil je dat even laten, ONS? Ik kijk toch, of JIJ overgehaald bent of niet.
    Dienst Justitiële Inrichtingen ?
      donderdag 18 juni 2009 @ 18:37:34 #95
    162917 tuinfluiter
    pi_70140740
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef versabommie het volgende:

zat daar ook meer diversiteit in leeftijd bij ?
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie
    en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2.

Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken.
      donderdag 18 juni 2009 @ 18:41:03 #96
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70140844
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wil je dat even laten, ONS? Ik kijk toch, of JIJ overgehaald bent of niet.
    ik had het niet over jou en mij!!!
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70141638
    Zonder Bob en Mariell is er geen klap aan.
    pi_70142104
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
    Je kan ook de positieve insteek pakken en bekijken wat ze allemaal gaan verbeteren (of een poging doen tot), het voelt misschien een beetje eng aan maar ach, je hebt er 2 maanden de tijd voor. Succes .
      donderdag 18 juni 2009 @ 19:22:09 #99
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70142204
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je kan ook de positieve insteek pakken en bekijken wat ze allemaal gaan verbeteren (of een poging doen tot), het voelt misschien een beetje eng aan maar ach, je hebt er 2 maanden de tijd voor. Succes .
    Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief. Toen ik Bunkerbob's vraag over open screening zag was ik vrij positief. Toen ik Bram's vraag aan ons over wat er in de bunker moest gebeuren in de tussentijd, was ik vrij postief. Nu ik zie dat daar in de evaluatie neit genoeg, van die laatste 2 zaken zelfs niets, van terug komt heb ik zoiets van : Neen!
    En normaal ben ik vrij positief hoor!
    En daarnaast ook nog eens die medewerkers van die bunker die alleen op uit zijn om te vechten met de users die hie rposten en meteen in de verdediging schieten, ons zeggen dat we niet moeten zeiken terwijl wij nou juist degenen zijn die moeten gaan kijken, en dat doen we echt niet als we er erg positief over zijn . Doe desnoods wat beloftes waarvan je nog niet weet of je ze kunt waarmaken .
    Het is niet ons tegen jullie, het is ons samen met jullie waarbij jullie dingen doen die wij willen zodat wij gaan kijken .
    Een gedicht over Maanvis
      donderdag 18 juni 2009 @ 19:33:29 #100
    162917 tuinfluiter
    pi_70142582
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Maanvis het volgende:

Toen ik Danny's lijstje zag was ik vrij positief.

Is het misschien mogelijk dat je een quote geeft van het lijstje van Danny?
    Of wil je eventueel moeite doen om dit terug te vinden?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')