quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een edit. Hoe bedoel je dat.
Een stukje geschreven over de SBS uitzending op je site?
Krijg nou tieten, kan jij ook normale reacties geven danquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Edit, als je nou gaat zitten janken krijg je geen normale reactie Pc-eend,
Waar was je de hele bunkertijd? Lurken ?
En nu op zoek naar zwakte, zuigen en janken?
Het was vaak wel wat eng om in de slaapzaal te lopen Dan lag iedereen al in bed en zag je niet goed waar de schoenen en kledingstukken rondslingerde of er ineens een matrasje lag. Dus het was voornamelijk veel de slaapkamer in schuifelen en op de tast de bedranden volgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ohh-edit -in je post , ja ik zie het.
En wanneer je moe was na 18 uur tikken en andere productieklusje, knoppen, werkzaamheden
is zelfs vier, vijf uren nachtrust meegenomen , geen reistijd en lekker dat er dan geen ramen
en zonlicht naar binnen kwam, want jij sliep vaak overdags.
[ afbeelding ]
Inmiddels is wel ebkend dat Bob de Streamer weggaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De exacte personele bezetting is nog niet bekend.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Inmiddels is wel ebkend dat Bob de Streamer weggaat.
Erg jammer, die kerel is een orakel.
DRM, wat is dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Vraag: Komt er DRM of een andere beveiliging op TBO2 streams?
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Vraag: Komt er DRM of een andere beveiliging op TBO2 streams?
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet gewoon eens langsgegaan?
tofheid, eindelijkquote:
Alsof eenden in de zomer zover naar het zuiden vliegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar
Het ging volgens mij over tuinfluiter, die het leuk vindt om achter de schermen te kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof eenden in de zomer zover naar het zuiden vliegen
Prachtig, heb het laatst nog live gezienquote:
Had het allemaal beschreven in een post, na plaatsing zag ik een huilsmileyquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Prachtig, heb het laatst nog live gezien![]()
Maar wil je ook met ons delen waarom je niet bent komen kijken bij The Bunker?![]()
Of hou je dat liever voor jezelf
NMNS Bob moet ook centen verdienen, moet wel een budget voor zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef BobdeStreamer het volgende:![]()
Ik zal niet terugkeren in TBO2. Ik ga andere dingen doen.
De virtuele BobdeStreamer gaat op lange vakantie.
Hartelijke groeten en dank voor al uw inzet.![]()
Bob
Ik denk dat hij gewoon aan vakantie toe was en daar nu lekker van gaat genieten, in plaats van weer een maand afzien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, het lijkt mij duidelijk dat Bob de Streamers gesneuveld is voor wat betreft de Bunker II. Ik zou nu wel graag willen weten waarom! Kon hij zich niet vinden in het vernieuwde programma en waren de aanpassingen niet naar zijn zin? We weten dat hij tegen voorrondes was, zou dat het item zijn waarop hij afgehaakt is?
Oh. Ligt het zo gevoelig? Geen idee waar het over gaat, maar jammer. Ga je het bij TBO2 nog eens proberen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had het allemaal beschreven in een post, na plaatsing zag ik een huilsmiley
op een tweede post van mij, heb toen mijn hele post geedit.
Nah, dan zou hij best in Bunker deel II terug kunnen komen. Daar zit nog ruimte en tijd zat tussen nu en september. Nee, ik ruik van grote afstand dat er iets anders aan de hand isquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon aan vakantie toe was en daar nu lekker van gaat genieten, in plaats van weer een maand afzien.![]()
[..]
Bedoel je met voorrondes, de screening online?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, het lijkt mij duidelijk dat Bob de Streamers gesneuveld is voor wat betreft de Bunker II. Ik zou nu wel graag willen weten waarom! Kon hij zich niet vinden in het vernieuwde programma en waren de aanpassingen niet naar zijn zin? We weten dat hij tegen voorrondes was, zou dat het item zijn waarop hij afgehaakt is?
sensatiezoekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als voorbeeld, maar het kan van alles zijn. Voor mij is het wel duidelijk dat hij niet zomaar afhaakt om vakantie te vieren en om wat "anders" te gaan doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedoel je met voorrondes, de screening online?
Die gaat niet meer door.
Jij hebt totaal geen zintuigen hèquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sensatiezoeker
hij gaat met vakantie zoals je hebt kunnen lezen, en normaalgesproken boek je vakantie n redelijke tijd van te voren, dus was waarschijnlijk niet eens bekend dat tbo 2 dan plaats zou vinden
en hoe leuk het is, om je vakantie er voor op te zeggen gaat wel ver....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |