abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:17:44 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70084250
Er is geen topic meer en ik wil toch nog wel even reageren.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
Jij was het toch, die eergisteren schreef dat het logisch is dat jij ook aan de bunker 2 zou meedoen, 1 en 1 is 2 enzo, dat je welkom bent om je inzet. Begrijp ik nu goed dat je twijfelt?
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je hoeft ook helemaal niet door een deur te kunnen met iedereen.. Dat zou wel heel ideaal zijn
Dus dat.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat heb je dan in godsnaam verkeerd gedaan ?? Vertel jou kant es. Ik krijg de indruk dat je jou stempel een beetje te hard heb gedrukt (oh jeetje !!! ken er meer).
Het is de toon die de muziek maakt. Het valt op zich allemaal wel mee, al hou ik niet van het type mens zoals zij zich hier profileert. Kan toch. Zullen mensen ook wel met jou en mij hebben. Niet iedereen is je cup of tea. En dat mag dan af en toe ook best gezegd worden. En dat er dan meerdere tegelijk zijn die dat doen is misschien wat hard, maar zo te lezen deert het Dottey niet zolang het over onze haarproblemen gaat.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet .. Ja jesus waar gaat het over
Dat maakt mij dan weer weinig uit, al zou het misschien wel wat verwarring weghalen. Maar volgens mij nemen ze dat punt wel mee.
En waar het over gaat, ja, dat denk ik al jaren. Het ene moment maak je je druk om luciferstokjes en het andere moment draait alles om een toilettas.
pi_70084946
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:17 schreef Marrije het volgende:
Jij was het toch, die eergisteren schreef dat het logisch is dat jij ook aan de bunker 2 zou meedoen, 1 en 1 is 2 enzo, dat je welkom bent om je inzet. Begrijp ik nu goed dat je twijfelt?
De exacte personele bezetting is nog niet bekend.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_70085048
Goedemorgen vroege vogeltjes.

Zal dan misschien vandaag het uitgebreide verslag komen, we wachten in spanning af
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:11:00 #4
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70085075
Bedankt Marrije.

[TBO]Evaluatie verslagen en nog meer #3
[TBO] Evaluatie vrijdag 12 juni #2
[TBO] Verzameltopic evaluatie van dit weekeinde.

SC is iets verderop.
[TBO SC #67] Beterschap!

[TBO] Vraag het Bob (Bunker-regisseur)
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
De evaluatie is a.s. weekend.
Vrijdag is er evaluatie externe input, zaterdag en zondag vergadert de redactie.
En daarna kan het forum wel dicht lijkt mij (maar dat bepalen de admins).
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik neem mn nieuwe roze laptoppie ( ) mee en ga zoveel mogelijk notuleren.
Eventueel wat foto's maken ook met mn leuke roze cameraatje, en dan na goedkeuring van iedereen posten in dit topique
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 02:21 schreef mooiiiiii het volgende:

Hoeveel Fokkers en wie
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier .

- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2. Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor twee naar een volwassener level getrokken. Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.

Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

Maar ik heb slecht nieuws, in plaats van dat ik voor Fok heb genotuleerd heb ik dat gedaan
voor de crew zelf. Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet...
En aangezien de harde kern op dit moment nog steeds doorvergadert moeten we daar even op wachten.
Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten...
Ow en foto's heb ik niet echt gemaakt eigenlijk, was veel teveel aan het typen

Hopelijk zet Iteejer zijn foto's nog ff hier neer, dan hebben we nog wat
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ok, komt-ie. Dit is mijn persoonlijke verslag. Ik zal vast een hoop punten vergeten zijn en andere
aanwezigen kunnen de lijst aanvullen.

• De stats
    Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
    27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
    8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.

• Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast.

• Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)

• Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend

• De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden

• Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden

• Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen

• De deelnemers zullen wel anmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op boodschappen van het thuisfront en deelnemers krijgen pas fanmail als zij dit verdiend hebben

• Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan onopvallend aanwezig zijn, door zich bijvoorbeeld in een ninja-outfit te kleden

• FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt.

• Er komt geen tweede geregisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer”

• Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken

• Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen

• De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
  • quote:
    Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
    Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten, (zoals er ook tijdens de vergadering is gesproken over 1 persoon die naar buiten zou gaan treden, maar ik lees net dat er sommige dingen alvast naar buiten mogen) daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

mijn mening: Jammer dat het nu al mis gaat dan De communicatie tussen haar en de verslagen ontvangen.. of het ongeduld van deze af te wachten lijkt nu al een beetje mis te gaan dan zo in vele ogen.

[..]

Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
    [..]

dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
    [..]

De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.

Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
    The Bunker bar.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:

Graag zou ik jouw evaluatieverslag willen lezen, kun je die nog posten?
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin, behalve Gert
    want die zit lekker met z'n billen in de zon
    Als van die mensen iemand me vraagt de boel te fatsoeneren (notulen waren nogal telegram-stijl)
    en te posten zal ik dat zeker doen. Eerder niet. Sorry FOK!, dode mus enzo, ik weet het.
    Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'. I
    k kijk wel uit
    Locatie van de bunker, geluid is wat minder, is opgenomen met een camera op een telefoon. Bedankt Els.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:56 schreef Dementor het volgende:

Bram heeft de notulen, ik kan hier nu wel posten wat ik er globaal nog van weet.
    Regie, redactie,web redactie, techniek, productie, sfeerbeheer (gotta love it),
    catering en natuurlijk de Fokkers die langs mogen komen.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
    Wel opletten hè? Dot zit in GC, samen met Mera. Dat dan weer wel.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef dieenebart het volgende:
    Voor Dot:

Als jullie nog ff doorzeiken over Dottey, dan komt ze wmb in een officiele functie om
    streamverslagen te kapen en haar eigen naam er onder te zetten
    gedeeltelijk de communicatie met Fok te regelen.

Wordt ze in een werkgroepje gezet om specifiek BQ, Disana en Marrije antwoord
    te geven op hun vragen. Want dat ligt mekaar lekker, geloof ik
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:

als je weet dat ze niet kan schrijven, waarom laat je haar dan niet wat anders doen?
    Iets waar ze wel goed in is? Ze loopt over van enthousiasme,
    laat haar lekker een runner zijn ofzo, komt ze beter uit de verf.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
    Wat is dat gezeik eigenlijk tegen Dottey. Ik las de streamverslagen graag.
    Net zoals de streamverslagen van Tuinfluiter, Disana e.a.
    Dat ze geen crew is ofzo ??? Ik snap er geen bal van.
    Een samenvatting is op zijn plaats. ( Mariije) ? Ik maak me meer zorgen om soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Maanvis het volgende:

Dottey heeft niets verkeerd gedaan, alleen niet iedereen vindt haar aardig (aldus pietjepuk007)
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

Je hoeft ook helemaal niet door een deur te kunnen met iedereen.. Dat zou wel heel ideaal zijn

Mensen zien graag Dot ingedamd.. enthousiaste randje eraf? Nou prima toch..
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Dottey het volgende:

Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn.
    Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een
    enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben.
    En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit.
    Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de
    stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker.
    Niets staat vast wat dat betreft.

[ Bericht 35% gewijzigd door tuinfluiter op 17-06-2009 11:28:24 (aangevuld.) ]
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:11:20 #5
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70085085
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat geeft hoop.
    En bedankt voor de TT change. Ik wist niet of het de bedoeling was dat er nog een topic over kwam.

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er nog gepraat over de prijs van de streams voor TBO2? Of dat hetzelfde blijft?
    pi_70085142
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Marrije het volgende:
    Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er nog gepraat over de prijs van de streams voor TBO2? Of dat hetzelfde blijft?
    Daar is niet over gepraat .
    pi_70085823
    quote:

[..]

dit dus
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 09:55:56 #8
    137949 Disana
    pi_70086361
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:

Dottey wie gaf jou en Mera de opdracht om te schrijven bij Fok-streamverslagen?
    Je schreef dat je was ingedeeld.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

"iemand" van de crew. Las dan terwijl ik nacht had gepakt, dat ik dan de ochtend weer moest werken
    Mera en Ik werden ineens op de laatste dag alleen op streamverslag ingeroosterd.
    Zodat iedereen wist wat hij of zij moest doen in welke cat. dan ook.
    Kijk dat is verhelderend. Er mogen best meer berichten van de werkvloer komen overigens.
    pi_70086551
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Disana het volgende:
    Kijk dat is verhelderend. Er mogen best meer berichten van de werkvloer komen overigens.
    Ik had geloof ik nog niet gereageerd op de streamverslagen-discussie. De streamverslagen worden gemaakt door FOK!'ers, ongeacht of ze daar zitten. Daar gaan we echt helemaal niks aan veranderen, het is juist de kracht van TBO. Dat er soms extra informatie vanuit daar gepost wordt is alleen maar leuk, maar doet niks af aan 't feit dat iedereen de mogelijkheid heeft om streamverslagen te maken.
      † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 10:11:54 #10
    137949 Disana
    pi_70086796
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik had geloof ik nog niet gereageerd op de streamverslagen-discussie. De streamverslagen worden gemaakt door FOK!'ers, ongeacht of ze daar zitten. Daar gaan we echt helemaal niks aan veranderen, het is juist de kracht van TBO. Dat er soms extra informatie vanuit daar gepost wordt is alleen maar leuk, maar doet niks af aan 't feit dat iedereen de mogelijkheid heeft om streamverslagen te maken.
    Dat is wat Danny ook zei.
    pi_70086850
    tvp
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70087027
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef swarmahoer het volgende:
    tvp
    pi_70087034
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef swarmahoer het volgende:
    tvp
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:22:05 #14
    162917 tuinfluiter
    pi_70087100
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef Gert het volgende:

Streamverslagen krijgt een apart topic .

In het update topic kunnen dan
    de korte tot middellange updates gepost worden,
    zodat mensen daar snel kunnen bijlezen wat er is gebeurd.

We gaan overigens niet een hele streamverslag-cyclus optuigen, met elke dag een nieuw topic.
    [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!

Toch vond ik het handig dat bij DGK een topic updates en streamverslagen was.
    pi_70088248
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 08:17 schreef Marrije het volgende:
    Er is geen topic meer en ik wil toch nog wel even reageren.
    [..]

Ik neem deel aan TBOII net als ieder ander die kijken wilt en streamverslagen invoert. Ideeen spui en aandachtspuntjes die storen mailt etc. Waarvandaan en hoeveel is alleen nog de hamvraag

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-06-2009 10:59:41 ]
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 11:05:49 #16
    162917 tuinfluiter
    pi_70088676
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Dottey het volgende:

Ik neem deel aan TBOII net als ieder ander die kijken wilt en streamverslagen invoert. Ideeen spui en aandachtspuntjes die storen mailt etc. Waarvandaan en hoeveel is alleen nog de hamvraag
    Hoi Dottey, heb een paar vragen, wil of kan je ze beantwoorden?

Wie was de eindredacteur, stond boven jullie zeg maar?

Waar schreef je? Bij de regie? Want bij de bar was geen geluid?

En sliep je op de bunker slaapkamer, de slaapkamer die Johan in het SBS-filmpje liet zien,
    want je woont elders?
    pi_70089503
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hoi Dottey, heb een paar vragen, wil of kan je ze beantwoorden?
    doe mijn best...
    quote:
    Wie was de eindredacteur, stond boven jullie zeg maar?
    Ik was niet van de redactie. Er zijn plannen om de afdelingen goed beet te pakken. Meer rollen patronen en duidelijke grenzen en regels weg te zetten.
    quote:
    Waar schreef je? Bij de regie? Want bij de bar was geen geluid?
    In de regie. Aan de bar (soms had ik wel verstaanbaar geluid). In de zithoek (er werd halverwege een bank geplaatst) met eigen stream op laptopje. In de redactiekamer met beeld en geluid of met eigen stream.
    quote:
    En sliep je op de bunker slaapkamer, de slaapkamer die Johan in het SBS-filmpje liet zien,
    want je woont elders?
    Ik sliep in de bunker in de slaapzaal. Euh ik moet bekennen heb dat filmpje (nog) niet bekeken. *edit*
    Ja, dat klopt daar sliep ik ook alleen nu was het hardstikke opgeruimd en het aantal bedden geslonken.*einde edit*
    Het was achterin het gebouw, zonder ramen en dus lekker donker, waar iedereen van de crew en vrijwilligers intern bleven slapen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 17-06-2009 11:54:54 ]
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70089858
    niet alle crewleden trouwens en ook niet alle vrijwilligers (maar voor wie het nodig en practisch was). De laatste dagen bleven er ook ex deelnemers slapen, dus was het druk op de slaapzaal.
      woensdag 17 juni 2009 @ 11:51:27 #19
    162917 tuinfluiter
    pi_70090423
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Dottey het volgende:
    niet alle crewleden trouwens en ook niet alle vrijwilligers (maar voor wie het nodig en practisch was).
    De laatste dagen bleven er ook ex deelnemers slapen, dus was het druk op de slaapzaal.
    Bedankt, leuk om te lezen, kijkje achter schermen boeit me nog meer dan de kandidaten ,
    spellen, streams, etc....van TBO1.

pi_70090648
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt, leuk om te lezen, kijkje achter schermen boeit me nog meer dan de kandidaten ,

had net een edit gedaan..

over het filmpje
      woensdag 17 juni 2009 @ 12:59:19 #21
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70092781
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt al beter dan:
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
    Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:17:50 #22
    162917 tuinfluiter
    pi_70093442
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Dottey het volgende:

had net een edit gedaan..

over het filmpje

Een edit. Hoe bedoel je dat.

Een stukje geschreven over de SBS uitzending op je site?
    pi_70093832
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

toevoeging / wijziging in de tekst .. bedoel ik

Ik sliep in de bunker in de slaapzaal. Euh ik moet bekennen heb dat filmpje (nog) niet bekeken. *edit*
    Ja, dat klopt daar sliep ik ook alleen nu was het hardstikke opgeruimd en het aantal bedden geslonken.*einde edit*

Het was achterin het gebouw, zonder ramen en dus lekker donker, waar iedereen van de crew en vrijwilligers intern bleven slapen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:40:28 #24
    162917 tuinfluiter
    pi_70094289
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef Dottey het volgende:

toevoeging / wijziging in de tekst .. bedoel ik

Ik sliep in de bunker in de slaapzaal.
    Euh ik moet bekennen heb dat filmpje (nog) niet bekeken. *edit*
    Ja, dat klopt daar sliep ik ook alleen nu was het hardstikke opgeruimd
    en het aantal bedden geslonken.*einde edit*

Het was achterin het gebouw, zonder ramen en dus lekker donker,
    waar iedereen van de crew en vrijwilligers intern bleven slapen.
    Ohh-edit - in je post , ja ik zie het.

En wanneer je moe was na 18 uur tikken en andere productieklusje, knoppen, werkzaamheden
    is zelfs vier, vijf uren nachtrust meegenomen , geen reistijd en lekker dat er dan geen ramen
    en zonlicht naar binnen kwam, want jij sliep vaak overdags.

woensdag 17 juni 2009 @ 13:41:35 #25
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70094328
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Waarom ben je dan niet gewoon eens langsgegaan?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:42:10 #26
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70094349
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

woensdag 17 juni 2009 @ 13:46:21 #27
    162917 tuinfluiter
    pi_70094495
    Edit, als je nou gaat zitten janken krijg je geen normale reactie Pc-eend,
    Waar was je de hele bunkertijd? Lurken ?
    En nu op zoek naar zwakte, zuigen en janken?
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:51:17 #28
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70094696
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
    Edit, als je nou gaat zitten janken krijg je geen normale reactie Pc-eend,
    Waar was je de hele bunkertijd? Lurken ?
    En nu op zoek naar zwakte, zuigen en janken?

Krijg nou tieten, kan jij ook normale reacties geven dan
    pi_70097588
    TVPoes. Even alles bijlezen.
    pi_70098754
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ohh-edit - in je post , ja ik zie het.

En wanneer je moe was na 18 uur tikken en andere productieklusje, knoppen, werkzaamheden
    is zelfs vier, vijf uren nachtrust meegenomen , geen reistijd en lekker dat er dan geen ramen
    en zonlicht naar binnen kwam, want jij sliep vaak overdags.

[ afbeelding ]
    Het was vaak wel wat eng om in de slaapzaal te lopen Dan lag iedereen al in bed en zag je niet goed waar de schoenen en kledingstukken rondslingerde of er ineens een matrasje lag. Dus het was voornamelijk veel de slaapkamer in schuifelen en op de tast de bedranden volgen
    Je kunt wel het licht aan doen, maar dan is iedereen wakker en als je dan eindelijk in je bed lag, dan bleef dat licht branden en kon je terug om die uit te doen

Ik heb voornamelijk nachtritme en de meeste dagritme, dus ik pakte graag de nacht mee. Dus ik sliep idd overdag. De ene keer 4 uur de andere keer maar 2 uurtjes (gesnurk of drukte hield je soms wakker) dan ineens weer 7 uur met wakker lig stukjes. Geen volle 8 uur gepakt in ieder geval. Maar ja... dat is normaal denk ik op een slaapzaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 17-06-2009 16:26:50 ]
      woensdag 17 juni 2009 @ 17:21:19 #31
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70102552
    welke bunkercrewmember snurkt het hardst?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      woensdag 17 juni 2009 @ 17:26:53 #32
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70102715
    quote:

[..]

Inmiddels is wel ebkend dat Bob de Streamer weggaat.
    Erg jammer, die kerel is een orakel .
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      woensdag 17 juni 2009 @ 17:27:23 #33
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70102734
    Vraag: Komt er DRM of een andere beveiliging op TBO2 streams?
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70102914
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Inmiddels is wel ebkend dat Bob de Streamer weggaat.
    Erg jammer, die kerel is een orakel .
    Waar staat dat? -edit- laat maar, zie t al
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
    DRM, wat is dat?

Spuit 11 met d'r nuttige input, I know
    pi_70102932
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
    Ja.
    pi_70102937
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarom ben je dan niet gewoon eens langsgegaan?
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar
      woensdag 17 juni 2009 @ 17:37:34 #37
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70103069
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja.
    tofheid, eindelijk
    Een gedicht over Maanvis
    pi_70103522
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar
    Alsof eenden in de zomer zover naar het zuiden vliegen
    pi_70104787
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Alsof eenden in de zomer zover naar het zuiden vliegen
    Het ging volgens mij over tuinfluiter, die het leuk vindt om achter de schermen te kijken.
      woensdag 17 juni 2009 @ 18:36:03 #40
    162917 tuinfluiter
    pi_70105322
    quote:
    Prachtig, heb het laatst nog live gezien

Maar wil je ook met ons delen waarom je niet bent komen kijken bij The Bunker?
    Of hou je dat liever voor jezelf
      woensdag 17 juni 2009 @ 18:55:41 #42
    162917 tuinfluiter
    pi_70105434
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

Prachtig, heb het laatst nog live gezien

Maar wil je ook met ons delen waarom je niet bent komen kijken bij The Bunker?
    Of hou je dat liever voor jezelf
    Had het allemaal beschreven in een post, na plaatsing zag ik een huilsmiley
    op een tweede post van mij, heb toen mijn hele post geedit.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef BobdeStreamer het volgende:

Ik zal niet terugkeren in TBO2. Ik ga andere dingen doen.
    De virtuele BobdeStreamer gaat op lange vakantie.

Hartelijke groeten en dank voor al uw inzet.

Bob
    NMNS Bob moet ook centen verdienen, moet wel een budget voor zijn.
    pi_70105494
    Goed, het lijkt mij duidelijk dat Bob de Streamers gesneuveld is voor wat betreft de Bunker II. Ik zou nu wel graag willen weten waarom! Kon hij zich niet vinden in het vernieuwde programma en waren de aanpassingen niet naar zijn zin? We weten dat hij tegen voorrondes was, zou dat het item zijn waarop hij afgehaakt is?
    pi_70105589
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Goed, het lijkt mij duidelijk dat Bob de Streamers gesneuveld is voor wat betreft de Bunker II. Ik zou nu wel graag willen weten waarom! Kon hij zich niet vinden in het vernieuwde programma en waren de aanpassingen niet naar zijn zin? We weten dat hij tegen voorrondes was, zou dat het item zijn waarop hij afgehaakt is?
    Ik denk dat hij gewoon aan vakantie toe was en daar nu lekker van gaat genieten, in plaats van weer een maand afzien.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Had het allemaal beschreven in een post, na plaatsing zag ik een huilsmiley
    op een tweede post van mij, heb toen mijn hele post geedit.
    Oh. Ligt het zo gevoelig? Geen idee waar het over gaat, maar jammer. Ga je het bij TBO2 nog eens proberen?
    pi_70105728
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon aan vakantie toe was en daar nu lekker van gaat genieten, in plaats van weer een maand afzien.
    [..]
    Nah, dan zou hij best in Bunker deel II terug kunnen komen. Daar zit nog ruimte en tijd zat tussen nu en september. Nee, ik ruik van grote afstand dat er iets anders aan de hand is
      woensdag 17 juni 2009 @ 19:04:01 #46
    162917 tuinfluiter
    pi_70105740
    quote:
    Bedoel je met voorrondes, de screening online?
    Die gaat niet meer door.
    pi_70105804
    quote:
    sensatiezoeker
    hij gaat met vakantie zoals je hebt kunnen lezen, en normaalgesproken boek je vakantie n redelijke tijd van te voren, dus was waarschijnlijk niet eens bekend dat tbo 2 dan plaats zou vinden

en hoe leuk het is, om je vakantie er voor op te zeggen gaat wel ver....
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70105809
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedoel je met voorrondes, de screening online?
    Die gaat niet meer door.
    Als voorbeeld, maar het kan van alles zijn. Voor mij is het wel duidelijk dat hij niet zomaar afhaakt om vakantie te vieren en om wat "anders" te gaan doen.
    pi_70105840
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

sensatiezoeker
    hij gaat met vakantie zoals je hebt kunnen lezen, en normaalgesproken boek je vakantie n redelijke tijd van te voren, dus was waarschijnlijk niet eens bekend dat tbo 2 dan plaats zou vinden

en hoe leuk het is, om je vakantie er voor op te zeggen gaat wel ver....
    Jij hebt totaal geen zintuigen hè
    Kom op, hij was in het begin van die evaluatie nog hartstikke enthousiast en nu opeens, out of the blue, haakt hij af.
    pi_70106099
    Om misverstanden te voorkomen, daar is niet over gesproken tijdens de evaluatie. Ik vind 't ook best verrassend.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')