In TBO1 zaten menen die totaal ongeschikt zijn voor de bunker, omdat ze toevallig tussen 20 en 30 zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat dan, mensen die totaal ongeschikt zijn toch in de Bunker zetten omdat ze toevallig 45 zijn?
20 dagen vakantie mag je opnemen dat wel....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag als ww-er toch wel op vakantie
was eerderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
gezeik allemaal!
Wat wil jij, grondlegger, brein en motor achter de bunker nou? Dat het een suc6 gaat worden of dat het een jankerige pisnichten initiatief gaat worden voor verwende kutkoters met een gel-fetisj??
ohwkut ja..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kalm aan, hè? Dottey is wel de enige die het tweede deel van TBO tot een succes kan maken.
Da's toch genoeg, als je genoeg weekeinden in de bunker meeneemt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
20 dagen vakantie mag je opnemen dat wel....
Zou opzich moeten kunnen ja... met de weekenden ertussen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's toch genoeg, als je genoeg weekeinden in de bunker meeneemt?
grondlegster en toveren zit er ook al niet inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwkut ja..
Sorry Dottey, het spijt me, ohw grote grondlegster, jij bunkertovenares!
Lamaar, is zo OffTopic hè?quote:
Nu BunkerBob weg is als ethische verantwoordelijke man kunnen we natuurlijk alle Dottey tietenshots opeisen!quote:
Maanvis, gedraag je!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu BunkerBob weg is als ethische verantwoordelijke man kunnen we natuurlijk alle Dottey tietenshots opeisen!
alsof die zo spannend zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu BunkerBob weg is als ethische verantwoordelijke man kunnen we natuurlijk alle Dottey tietenshots opeisen!
Mera ga je het nog proberen?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als de looptijd van TBO2 precies bekend is ga ik in elk geval kijken of ik 4 weken vrij kan krijgen...
Ik weet niet eens of ik in aanmerking zou komen, aangezien ik een paar keer achter de schermen heb rondgekeken, maar ik wil het wel proberen eigenlijk
En Maanvis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet het nog niet zeker, maar zit wel zonder werk vanaf begin augustus.. dus wie weet
Ik heb nagevraagd op m'n werk, ik mag onder geen beding 4 weken vrij nemen.quote:
Neukenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nagevraagd op m'n werk, ik mag onder geen beding 4 weken vrij nemen.![]()
"Waarom eigenlijk niet?" was mijn vraag meteen. "Uhh, tja, je bent nu eenmaal niet zwanger
Gaat nooit meer lukken om dan met TBO2 met verlof te gaan hequote:
Jemig prutsterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaat nooit meer lukken om dan met TBO2 met verlof te gaan he![]()
Daar gaat Pietje nooit mee akkoordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn die beter danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat Pietje nooit mee akkoord
Pietjes Tietjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snap het niet, die 020 humor zo af en toe![]()
Dus![]()
![]()
![]()
Kijk daar zijn de ballenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe ff in de slowchat. Kunnen we hier weer nuttige dingen evalueren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |