Het Suez kanaal is een van de best beveiligde stukjes water ter wereld, zelfs die schijterige Yanks durven er door.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt er van af: Als Urkse raketwerpers levensgevaarlijk zijn voor alles wat in een straal van 100KM om het voormalige eiland komt zou ik het best een goeie reden vinden
Anders moet je uitkijken voor de extremistische denkwijzen en uit de buurt blijven van Staphorst natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt er van af: Als Urkse raketwerpers levensgevaarlijk zijn voor alles wat in een straal van 100KM om het voormalige eiland komt zou ik het best een goeie reden vinden
Maar die schieten nog met pijl en boog.quote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Anders moet je uitkijken voor de extremistische denkwijzen en uit de buurt blijven van Staphorst natuurlijk
Ja, maar dat is voor het tribunaal, he?quote:
Nja, excommunicatie als je er op zondag auto rijd?quote:Op maandag 5 april 2010 23:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voor het tribunaal, he?
Hinderwet misschien? Kan de Belgische politie trouwens zo maar een boete uitschrijven en innen? Dat moet toch via een OvJ? Of werkt het belgische systeem anders?quote:Op maandag 12 april 2010 11:48 schreef Northside het volgende:
Wat is dat voor boete dan? Ordeverstoring ofzo?
Nederlandse gewonden in Afghanistanquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef standaard_broodrooster het volgende:
net gehoord van mijn broer op msn dat er weer gewonden zijn gevallen in Afghanistan![]()
weet iemand al wat meer?
quote:Vrijgelaten piraten verzuipen
De Somalische piraten die donderdag door Russisch mariniers gevangen werden genomen, zijn verzopen. Dat meldt een bron binnen het Russische leger vandaag.
De criminelen hadden olietanker Moscow University gekaapt voor de kust van Jemen. Omdat er geen gronden waren om ze te berechten, werden ze vrijgelaten. De Russen gaven de Somaliërs een bootje en zetten ze 550 kilometer uit de kust overboord. Bewapening of een navigatiesysteem wilden ze de piraten niet cadeau doen. Geen van de mannen haalde de kust.
En allerlei lui steeds maar weer beweren dat dit eigenlijk zielige vissers zijn die al hun hele leven op zee zitten, in dat geval zouden ze het westen toch wel moeten kunnen vinden lijkt me.quote:
quote:Woedende vetarenen in Kamer
Twee veteranen zijn weggelopen uit een bijeenkomst over de veteranenwet. Ze konden de houding en de glimlach van de topambtenaar van Defensie niet verdragen.
Volgens de in de zaal achterblijvende veteranen valt een dergelijke woedeuitbarsting onder het posttraumatische stresssyndroom (ptss). Een vrouw van een veteraan gaf de gebeurtenis als voorbeeld voor dat waar vrouwen van sommige militairen dagelijks mee te maken krijgen.
De bijeenkomst was georganiseerd door PvdA, SP, GroenLinks en D66. Aan het besloten gesprek deden ongeveer zeventig mensen mee, onder wie mensen van Defensie, vakbonden en organisaties die zorg verlenen aan veteranen.
Het was een besloten bijeenkomst, maar naar ik begrepen heb was het niet heel schokkend. Het was een algemene discussie over de wettelijke status van veteranen, enkele veteranen betrokken de discussie op hun eigen persoonlijke situatie en toen men de discussie weer naar het algemene wilde trekken ontploften ze ("Jullie luisteren niet naar ons!"). Geen sprake van kwade opzet of foute uitspraken in ieder geval.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
![]()
Zou iemand kunnen verklaren wat die topambtenaar dan wel niet met een grijns op zijn gezicht aan het verkopen was?
quote:Franse militairen hadden de hulp van de Nederlanders ingeroepen bij het onschadelijk maken van een bermbom. Nadat dat was gelukt, reed het hele konvooi op een andere bom.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef EllaN het volgende:
Rotnieuws weer..
Wel heftig zeg.. Ze zullen wel in een MB ofzo hebben gezeten dat er in totaal 3 man gesneuveld zijn en nog 4 Nederlanders gewond?
Pfff.. Dat de gewonden maar voorspoedig mogen herstellen en de familie, kameraden en geliefdes allemaal de kracht en steun kunnen vinden om deze tijden door te komen.
-Edit
meer informatie op http://www.defensie.nl/mi(...)_bij_aanslag_Uruzgan
Er zal wel enige dwang achter zitten.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef sp3c het volgende:
vaag
ik vind die uitspraken nou niet echt erg ofzo
ja het verhaal wat hij verteld is best erg maar hij hoeft toch geen ontslag te nemen omdat hij het vertelde?
6x (+/-)310 m/s, dus ja zo ongeveerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Rave_NL het volgende:
Dus dat ding gaat op zn top 2 kilometer per seconde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |