Jij kwam hier toch ooit wel of niet danquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef CylonNL het volgende:
Aww die hamster is lievv!![]()
Hoi, verder kom ik hier nooit en ga ik nu slapen.
quote:
Door jullie krijgt Schnoep het idee niet welkom te zijnquote:
True, heb hier een weekje rond gehangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch ooit wel of niet dan?
Hou je bek slet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er bijna kisten voor kopen om hem kennis te laten maken met die zolen. Let wel, bijna zou ik die kopen.
Nee ik sta ingeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef CylonNL het volgende:
[..]
True, heb hier een weekje rond gehangen.
Maar nu moet ik slapen, anders zit ik volgend jaar bij jou in de klas met bep. vakken.![]()
Mits je je studiekeuze niet veranderd hebt natuurlijk, iets wat ik me nog van toen meen te herinneren.
Ga je mee slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek slet.
[..]
Nee ik sta ingeschrevenen johhh dat is toch juist gezellig
![]()
?
Hé, remlof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Waarom vraagt iedereen datquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Jaquote:
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen datdat is een hamstersnoepje
!
[..]
Ja![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.![]()
Ik zit binnen te werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer
heb nog maar 5 minuten gespeeld, moest gaan werkenquote:
School doet bananen in de banquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
Ads door Google
Center Parcs Aanbiedingen
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
JIJ ALLERGIE veroorzakend MONSTER
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
kut voor jequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
quote:
Je kan niet gamen met anderen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Buiten spelen moet je, met andere mensen. En niet afstompen in een kamertje achter je pc.
ach wat lief hij is opstandig aan het wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik kan me er niet druk om maken.
Maar niet zo een grote falert als jij met je ge-quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
In Urk wonen jullie daar toch in?
Hihi, een Urk garpje!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar niet zo een grote falert als jij met je ge-over gamen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
In Urk wonen jullie daar toch in?
Hihi, een Urk garpje!
quote:Geboren op Urk
Pieter Hoekman (14 januari 1917), Engelandvaarder
Albert Cornelis Baantjer (16 september 1923), oud-politieman en schrijver
nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer komt er een update van de kaste?
Heeft iemand nog wat van Emiel gehoord?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer komt er een update van de kaste?
Die schijnt een toernooi te hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat van Emiel gehoord?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:55 schreef jagga het volgende:
[..]
JOOOOOOAAAAAAAAAAAH URKGRAPPEN! AAAAAAH !
blijven leuk
omdat kut klb mod verplaatsen naar Onzquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef dagdag het volgende:
Nieuwe regels klb sc
-elk user wat de klb betreed dient te zijn gescreend door het gekozen erelid kurk droog ja vast
-nieuw in de klb sc betekent dat je nog geen postvrijheid hebt, dit kan behaald worden met dagdagpunten nog niet misschien jij epileptisch painttekenaartje van nietsik heb er geen, wil er geen
- Users uit het forum Onz zijn niet welkom eens
- Praten over homoseksualiteit is verboden daaaaag jitz!![]()
- Klb bagger sc dient uiterlijk op 21-6-2009 terug te komen boeit niet
- Moderators die tegen de sc zijn worden geweerd oneens
- Users van de sc kunnen geen ban krijgen uitzonderingen daargelaten
- De kaste verwijderen staat op ban flikkert op met die kast, das voor huillies
- Mocht een moderator het er niet mee eens zijn gaat hij plaats maken voor een ander >>
MENSEN DE KLB BAGGER SC IS TERUG
er wordt een plaatje van een kerel gepost voor de vrouwkes hier, en jij begint dan meteen te mekkeren over Gay-SC.quote:
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jagga het volgende:
[..]
er wordt een plaatje van een kerel gepost voor de vrouwkes hier, en jij begint dan meteen te mekkeren over Gay-SC.
Doe je bestquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:06 schreef dagdag het volgende:
Pm naar remlof verstuurd jagga gaat ban krijgen.
Als je tegen het nieuwe bewind ben, oprotten
ik duld geen tegenspraak
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef dagdag het volgende:
Nieuwe regels klb sc
-elk user wat de klb betreed dient te zijn gescreend door het gekozen erelid kurk droog
-nieuw in de klb sc betekent dat je nog geen postvrijheid hebt, dit kan behaald worden met dagdagpunten
- Users uit het forum Onz zijn niet welkom
- Praten over homoseksualiteit is verboden
- Klb bagger sc dient uiterlijk op 21-6-2009 terug te komen
- Moderators die tegen de sc zijn worden geweerd
- Users van de sc kunnen geen ban krijgen
- De kaste verwijderen staat op ban
- Mocht een moderator het er niet mee eens zijn gaat hij plaats maken voor een ander
mjah zo werkt datquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaan
IQM wel, Zotheid heeft nog een week extra geloof ik.quote:
Owja, die was aant klonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM wel, Zotheid heeft nog een week extra geloof ik.
Jij hebt het altijd gedaan, zelfs als je het niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaan
Oh ja, zo werkte hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd gedaan, zelfs als je het niet gedaan hebt.
haphapquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.
Ben iig blij dat de wil van dagdag bij jouw geen houvast vindquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij moet nog veel lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ben iig blij dat de wil van dagdag bij jouw geen houvast vind_!
Goed topic!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef dagdag het volgende:
dit rechtse meisje heeft een aangebrande pannekoek als gezicht
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.quote:
En van Tailor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.Sackboy/Emimich
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dit is nou een reden waarom dit Gay-SC is
Ja ook.quote:
nee dat was die kloon van devvie hard_gayquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik verbeter het alleen maar. BobbyB is de aanstichter van de gay-sc
Je gelooft toch niet serieus dat ze SB/Emi is hequote:
Oh ja diequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was die kloon van devvie hard_gay![]()
![]()
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet serieus dat ze SB/Emi is he
kan ook door al jouw PM's....quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef dagdag het volgende:
wilde remlof nou gewoon even boos doen ?
normaal doet hij zo aardig, zal wel aan ochtendhumeur liggen![]()
Boeiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
Kut, heb ik 10.000 post gemist![]()
aantal posts: 10022 (gemiddeld 16 per dag)
Hap hap hap hap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij was gister ook boos en pissig en kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef dagdag het volgende:
wilde remlof nou gewoon even boos doen ?
normaal doet hij zo aardig, zal wel aan ochtendhumeur liggen![]()
Tja, nu moet ik zeggen dat ik het niet altijd met remlof eens ben, maar soms vragen users er ook wel zelf om.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij was gister ook boos en pissig en kut
en zoals wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, nu moet ik zeggen dat ik het niet altijd met remlof eens ben, maar soms vragen users er ook wel zelf om.
Sommige. Iik denk dat ze dat zelf dondersgoed zelf weten.quote:
Ik had een mod verzoek ingediend voor kurk dadag silent en mij. Omdat de klb veranderd moet worden maar wij kwamen niet voor in de plannen van remlof ofzo..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, nu moet ik zeggen dat ik het niet altijd met remlof eens ben, maar soms vragen users er ook wel zelf om.
Ja, Jitzzze alleen probeert ie het snel te ontkennen:quote:
quote:
Tja, da's misschien niet zo heel gek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had een mod verzoek ingediend voor kurk dadag silent en ik. Omdat de klb veranderd moet worden maar wij kwamen niet voor in de plannen van remlof ofzo..
erger me ook aan al die kutusers, je kan geeneens normale discussies voeren over bv oorlogquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige. Iik denk dat ze dat zelf dondersgoed zelf weten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Jitzzze alleen probeert ie het snel te ontkennen:
[..]
de oude garde wil geen vernieuwingquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had een mod verzoek ingediend voor kurk dadag silent en mij. Omdat de klb veranderd moet worden maar wij kwamen niet voor in de plannen van remlof ofzo..
Heb ik vaker gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had een mod verzoek ingediend voor kurk dadag silent en mij. Omdat de klb veranderd moet worden maar wij kwamen niet voor in de plannen van remlof ofzo..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij vond dat we allemaal naar ONZ moesten ofzo
Ik denk het wel dan weet je wat je fout hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik vaker gelezenOok bij R&P kwam ik niet in de plannen voor
Misschien moet ik 100 notes hebben om mod te kunnen worden?
dus stel wij zggen we gaan naar onz, dan worden we mod gemaakt ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij vond dat we allemaal naar ONZ moesten ofzo
die van mij ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef bloodysunday het volgende:
Maar dan zou ik geen mod kunnen worden want heb 0 notes. Die 36 die ik heb zijn onterecht
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus stel wij zggen we gaan naar onz, dan worden we mod gemaakt ?
Ja daarom namen ze mij ook niet denkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef dagdag het volgende:
forums waar ik gevraagd heb om mod te worden
Onz
Klb
Pub
dat relatie forum niet, want ik zou zo man die in de problemen zit alleen maar zorgen dat hij van een brug springt
ik heb 96 positieve notesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef bloodysunday het volgende:
Maar dan zou ik geen mod kunnen worden want heb 0 notes. Die 36 die ik heb zijn onterecht
Er is geen meisje verkracht.quote:
ik zou het best willen worden... heel die bende een banquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef bloodysunday het volgende:
Als er ooit een KLBer mod word van ONZ is dat echt schennispleging
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef dagdag het volgende:
lijstje van vermiste
sackboy, geen unban aangevraagd vermoeden gaat dat wolvendagen kloon is
mirre, ging fietsen en belande onder de tram die nb bestuurde en heeft coma. (account op comahyves)
kaste man, gestikt in de koningin
jordeeeh, perm
Nb zit in tehuis, kon het niet aan dat hij mirre had overreden
banaan zit in zijn oor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
er staan een man met een banaan voor de deur, in zijn string
wat zouden jullie doen?
hij heeft meerderequote:
Ik heb nu godverdomme steek bij mn hart, doet kkzeerquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik bij mijn hart gisteren.. moest zelfs stoppen met ademen om het over te laten gaan
Ga je nu dood?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb nu godverdomme steek bij mn hart, doet kkzeer
dagquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga maar weer werkentot later vandaag
En de groeten aan remlof!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga maar weer werkentot later vandaag
En de groeten aan remlof!
livecam?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga maar is douche en koffie zetten
Starfacequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[PAINT] Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
![]()
Zo iemand wil toch sowieso niet inhuren om 3 sterretjes te tatoeëren op je gezicht?quote:
Dat is een feitquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat ik niks met mijn leven doe
Handig is als je vaak verkouden bent, ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die ventilatiegaten zijn echt geniaal lelijk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat ik niks met mijn leven doe
Als je niestquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Handig is als je vaak verkouden bent, ofzo
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Cybey het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter "ruim je het zelf ook even op?"
Laatste tijd post ik bijna geen fuck meer johquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef jagga het volgende:
[..]
dat klopt toch ook wel een beetje? je bent een redelijk bekende hier op FOK!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je niestLijk je verdomme net een stier die boos snuift
![]()
Komt een man bij de dokter, en die man zo tegen die dokter: "dokter, wat heeft u een kleine praktijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Cybey het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter "ruim je het zelf ook even op?"
Hoezo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef jagga het volgende:
Kut
Ik moet een verklaring komen afgeven op het politie bureau vanmiddag
Blijf dan met je kleef vingers van die kleine kindertjes afquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef jagga het volgende:
Kut
Ik moet een verklaring komen afgeven op het politie bureau vanmiddag
Hij is die zwemleraarquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Blijf dan met je kleef vingers van die kleine kindertjes af
Afgelopen weekend, heeft een of ander kutjong mijn antenne afgebroken van mijn auto.quote:
Eigen schuld moet je maar geen kinderen slaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Afgelopen weekend, heeft een of ander kutjong mijn antenne afgebroken van mijn auto.
De vuile galbak
Ben ik eventjes naar buiten gelopen en wat wat woorden,kwamen wat klappen.
Hij verloor zijn portemonee, heb ik hem gezegd dat hij hem kon ophalen wanneer er een regeling getroffen ging worden voor mijn antenne.
Nu zijn zijn ouders aan de deur geweest gisteravond, of ze de portemonee terug mochten.
Ik weigerde, want hun geloven niet dat hun lieve jongen mijn antenne gesloopt heeft.
En ik denk dat ze nu aangifte gedaan hebben.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eigen schuld moet je maar geen kinderen slaan
meelopert!quote:
Dude, niet zo zeuren met je 10 jaar oude Suzuki Alto...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef jagga het volgende:
[..]
meelopert!
Trouwens wat zou jij doen als jij merkt dat zon snotjong jouw auto aan het slopen is?
en nu niet zeggen: een snoepje geven
Nee, niet meelopert. Het is je eigen schuld. Je had hem nooit moeten slaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef jagga het volgende:
[..]
meelopert!
Trouwens wat zou jij doen als jij merkt dat zon snotjong jouw auto aan het slopen is?
ik schat hem 16 ongeveer, niet echt een kind ofwel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eigen schuld moet je maar geen kinderen slaan
Een snoepje gevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef jagga het volgende:
[..]
meelopert!
Ik zou m een zakdoek gevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef jagga het volgende:
[..]
meelopert!
Je bent 10 jaar ouderquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef jagga het volgende:
[..]
ik schat hem 16 ongeveer, niet echt een kind ofwel?
REMLOF! Ze maken hun eigen regelsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID DAGDAG HEEFT NIEUWE SC REGELS GEMAAKT, HIER NOGMAALS DE REGELS:
Nieuwe regels klb sc
-elk user wat de klb betreed dient te zijn gescreend door het gekozen erelid kurk droog
-nieuw in de klb sc betekent dat je nog geen postvrijheid hebt, dit kan behaald worden met dagdagpunten
- Mocht een moderator het er niet mee eens zijn gaat hij plaats maken voor een ander
Het is mijn autoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dude, niet zo zeuren met je 10 jaar oude Suzuki Alto...
Je had hem ook kunnen grijpen en even kunnen regelen dat zijn ouders werden gebeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en hem dan slaan omdat hij je antenne afbreekt
Wat kost een antenne? 10 euro?
7quote:
Ja maar! Een altoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is mijn auto![]()
Of het nu een BMW, audi of een suzuki alto is...dat maakt geen reet uit.
Het is mijn eigendom, moet dat jong vanaf blijven
Hoe wilde je ook alweer mensen weren? Of is het een inside-job?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID DAGDAG HEEFT NIEUWE SC REGELS GEMAAKT, HIER NOGMAALS DE REGELS:
Nieuwe regels klb sc
ik sloeg niet als eerstequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en hem dan slaan omdat hij je antenne afbreekt
Wat kost een antenne? 10 euro?
Inside, we weren van binnen af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoe wilde je ook alweer mensen weren? Of is het een inside-job?
Dan is het toch helemaal geen punt, dan kom je er met de politie wel uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef jagga het volgende:
[..]
ik sloeg niet als eerste
Ik pakte hem (na wat woorden) vast bij zijn jas/jack whatever en toen haalde hij uit.
En ja toen heb ik hem wel geslagen ja.
Wel vreemd trouwens, daar begonnen de ouders helemaal niet over
Niesje varkensgriep in iemand zijn gezicht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Inside, we weren van binnen af.
Zoietsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niesje varkensgriep in iemand zijn gezicht?![]()
Logisch, dief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Afgelopen weekend, heeft een of ander kutjong mijn antenne afgebroken van mijn auto.
De vuile galbak
Ben ik eventjes naar buiten gelopen en wat wat woorden,kwamen wat klappen.
Hij verloor zijn portemonee, heb ik hem gezegd dat hij hem kon ophalen wanneer er een regeling getroffen ging worden voor mijn antenne.
Nu zijn zijn ouders aan de deur geweest gisteravond, of ze de portemonee terug mochten.
Ik weigerde, want hun geloven niet dat hun lieve jongen mijn antenne gesloopt heeft.
En ik denk dat ze nu aangifte gedaan hebben.
Tyf toch op met je slappe gelul, kneus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
Nieuwe regels klb sc
Die drie vingers heeft hij zekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Cybey het volgende:
Ben vooral benieuwd wat voor bla-verhaaltje die gozer tegen z'n ouders en de politie verteld heeft.
"Die meneer heeft me geslagen en mijn portomonnee gestolen. Ik deed helemaal niets en hij begon te schreeuwen dat ik zijn antenne gebroken had en dat had ik heul niet gedaan. Verder heeft hij drie vingers in mijn anus gestoken![]()
"
Dat vertelde je er niet bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef jagga het volgende:
[..]
ik sloeg niet als eerste
Ik pakte hem (na wat woorden) vast bij zijn jas/jack whatever en toen haalde hij uit.
En ja toen heb ik hem wel geslagen ja.
Bloodysunday is een echte meeloperquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tyf toch op met je slappe gelul, kneus.
Omdat ik het met hem eens ben..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook, waarom re-post je anders die onzin van doegdoeg?
dagdagquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook, waarom re-post je anders die onzin van doegdoeg?
Dan kan je dat toch zeggen? In plaats van als een meelopertje zijn post klakkeloos te herhalen en net doen alsof het van jezelf is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat ik het met hem eens ben..
Prettig gestoordquote:Ben een prettig gestoorde knuffelbeer met een sprookjes huwelijk ( ben getrouwd met een heks ).
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat ik het met hem eens ben..
Dat is wel heel kansloos. Wie is het? Namen en rugnummers willen wequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef BigKahuna het volgende:
whehehehe zo'n gast ergens hier heeft in z'n fotoboek staan;
[..]
Prettig gestoord
Knuffelbeer
Die grap
Nee, niet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef dagdag het volgende:
is het niet duidelijk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij is net als remlof, zijn naam klinkt en hij is aanwazig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je dat toch zeggen? In plaats van als een meelopertje zijn post klakkeloos te herhalen en net doen alsof het van jezelf is?
Dus je doet nu niet alsof het van jezelf isquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
onzin?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je doet nu niet alsof het van jezelf isPrima, zeg gewoon dat je het met joehoejoehoe eens bent in plaats van zijn onzin te herhalen.
Iemand in dit topic: Waarom zoveel ouderen op fok?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel heel kansloos. Wie is het? Namen en rugnummers willen we
Jij hebt denk oogaids want net stond dat er daar ook. Ik heb nooit gedaan dat het van mezelf isquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je doet nu niet alsof het van jezelf isPrima, zeg gewoon dat je het met joehoejoehoe eens bent in plaats van zijn onzin te herhalen.
vanaf deel 30 meegepostquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef BigKahuna het volgende:
En jongens, flikker nou toch eens op met je 'nieuwe regels'.
Jullie waren er allemaal nog niet eens toen het hier goed was.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij hebt denk oogaids want net stond dat er daar ook. Ik heb nooit gedaan dat het van mezelf is?
Neem een voorbeeld aan wat BK zegt in plaats van met ziektes te gaan schelden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef BigKahuna het volgende:
En jongens, flikker nou toch eens op met je 'nieuwe regels'.
Jullie waren er allemaal nog niet eens toen het hier goed was.
iets met gebandquote:
Wat moet ik dan zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Neem een voorbeeld aan wat BK zegt in plaats van met ziektes te gaan schelden.
Schelden met ziektes is een teken van onmacht hé? Geeft alleen maar aan dat ik gelijk heb
pm zequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef dagdag het volgende:
is het niet duidelijk
Bijvoorbeeld, dat zou geloofwaardiger zijn dan dat ik oogkanker zou hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggenje hebt een bril nodig?
Tot deel 700 was toch bagger?quote:
er staat ook bijvoorbeeld oogaidsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dat zou geloofwaardiger zijn dan dat ik oogkanker zou hebben.
Zoiets inderdaad. Deel 1 begon echt als een koningstopic, en dat veranderde daarna vrij snel in baggerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot deel 700 was toch bagger?Daarna greep remlof en dat wijf in? Weet niet meer precies want had toen een ban
wijfquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot deel 700 was toch bagger?Daarna greep remlof en dat wijf in? Weet niet meer precies want had toen een ban
Nou en, voer een normale discussie met je eigen ideeën of hou je mond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
er staat ook bijvoorbeeld oogaids
ja gast toen was ik geband, toen kregen sommige users nog paar pm'squote:
Ohquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef dagdag het volgende:
Beste jitzzze ik heb het vermoeden dat uw ogen dermate beschadigt zijn, dat het invloed kan hebben op uw postgedrag op fok.
Oh ja, al die onzin pm'squote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja gast toen was ik geband, toen kregen sommige users nog paar pm's
met spannende verhalen
banaan zal wel op je netvlies drukken of zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
OhIk zal vanmiddag een afspraak maken met de oogarts. Bedankt voor de mededeling, beste Doegdoeg.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
banaan zal wel op je netvlies drukken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |