Jij kwam hier toch ooit wel of niet danquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef CylonNL het volgende:
Aww die hamster is lievv!![]()
Hoi, verder kom ik hier nooit en ga ik nu slapen.
quote:
Door jullie krijgt Schnoep het idee niet welkom te zijnquote:
True, heb hier een weekje rond gehangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch ooit wel of niet dan?
Hou je bek slet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er bijna kisten voor kopen om hem kennis te laten maken met die zolen. Let wel, bijna zou ik die kopen.
Nee ik sta ingeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef CylonNL het volgende:
[..]
True, heb hier een weekje rond gehangen.
Maar nu moet ik slapen, anders zit ik volgend jaar bij jou in de klas met bep. vakken.![]()
Mits je je studiekeuze niet veranderd hebt natuurlijk, iets wat ik me nog van toen meen te herinneren.
Ga je mee slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek slet.
[..]
Nee ik sta ingeschrevenen johhh dat is toch juist gezellig
![]()
?
Hé, remlof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Waarom vraagt iedereen datquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Jaquote:
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen datdat is een hamstersnoepje
!
[..]
Ja![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.![]()
Ik zit binnen te werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer
heb nog maar 5 minuten gespeeld, moest gaan werkenquote:
School doet bananen in de banquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
Ads door Google
Center Parcs Aanbiedingen
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
JIJ ALLERGIE veroorzakend MONSTER
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
kut voor jequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
quote:
Je kan niet gamen met anderen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Buiten spelen moet je, met andere mensen. En niet afstompen in een kamertje achter je pc.
ach wat lief hij is opstandig aan het wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik kan me er niet druk om maken.
Maar niet zo een grote falert als jij met je ge-quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
In Urk wonen jullie daar toch in?
Hihi, een Urk garpje!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar niet zo een grote falert als jij met je ge-over gamen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
In Urk wonen jullie daar toch in?
Hihi, een Urk garpje!
quote:Geboren op Urk
Pieter Hoekman (14 januari 1917), Engelandvaarder
Albert Cornelis Baantjer (16 september 1923), oud-politieman en schrijver
nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer komt er een update van de kaste?
Heeft iemand nog wat van Emiel gehoord?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer komt er een update van de kaste?
Die schijnt een toernooi te hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat van Emiel gehoord?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:55 schreef jagga het volgende:
[..]
JOOOOOOAAAAAAAAAAAH URKGRAPPEN! AAAAAAH !
blijven leuk
omdat kut klb mod verplaatsen naar Onzquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef dagdag het volgende:
Nieuwe regels klb sc
-elk user wat de klb betreed dient te zijn gescreend door het gekozen erelid kurk droog ja vast
-nieuw in de klb sc betekent dat je nog geen postvrijheid hebt, dit kan behaald worden met dagdagpunten nog niet misschien jij epileptisch painttekenaartje van nietsik heb er geen, wil er geen
- Users uit het forum Onz zijn niet welkom eens
- Praten over homoseksualiteit is verboden daaaaag jitz!![]()
- Klb bagger sc dient uiterlijk op 21-6-2009 terug te komen boeit niet
- Moderators die tegen de sc zijn worden geweerd oneens
- Users van de sc kunnen geen ban krijgen uitzonderingen daargelaten
- De kaste verwijderen staat op ban flikkert op met die kast, das voor huillies
- Mocht een moderator het er niet mee eens zijn gaat hij plaats maken voor een ander >>
MENSEN DE KLB BAGGER SC IS TERUG
er wordt een plaatje van een kerel gepost voor de vrouwkes hier, en jij begint dan meteen te mekkeren over Gay-SC.quote:
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jagga het volgende:
[..]
er wordt een plaatje van een kerel gepost voor de vrouwkes hier, en jij begint dan meteen te mekkeren over Gay-SC.
Doe je bestquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:06 schreef dagdag het volgende:
Pm naar remlof verstuurd jagga gaat ban krijgen.
Als je tegen het nieuwe bewind ben, oprotten
ik duld geen tegenspraak
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef dagdag het volgende:
Nieuwe regels klb sc
-elk user wat de klb betreed dient te zijn gescreend door het gekozen erelid kurk droog
-nieuw in de klb sc betekent dat je nog geen postvrijheid hebt, dit kan behaald worden met dagdagpunten
- Users uit het forum Onz zijn niet welkom
- Praten over homoseksualiteit is verboden
- Klb bagger sc dient uiterlijk op 21-6-2009 terug te komen
- Moderators die tegen de sc zijn worden geweerd
- Users van de sc kunnen geen ban krijgen
- De kaste verwijderen staat op ban
- Mocht een moderator het er niet mee eens zijn gaat hij plaats maken voor een ander
MENSEN DE KLB BAGGER SC IS TERUG
mjah zo werkt datquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaan
IQM wel, Zotheid heeft nog een week extra geloof ik.quote:
Owja, die was aant klonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM wel, Zotheid heeft nog een week extra geloof ik.
Jij hebt het altijd gedaan, zelfs als je het niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, maar omdat ik vaak de eerste ben heb ik het natuurlijk weer gedaan
Oh ja, zo werkte hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd gedaan, zelfs als je het niet gedaan hebt.
haphapquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op, wij maken de regels, jullie niet. En als bovenstaande wordt zoals jullie je gaan gedragen in de KLB SC kan ie meteen dicht.
Ben iig blij dat de wil van dagdag bij jouw geen houvast vindquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij moet nog veel lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ben iig blij dat de wil van dagdag bij jouw geen houvast vind_!
Goed topic!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef dagdag het volgende:
dit rechtse meisje heeft een aangebrande pannekoek als gezicht
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.quote:
En van Tailor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik raak alleen opgewonden van Wolvendagen.Sackboy/Emimich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |