Jij kwam hier toch ooit wel of niet danquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef CylonNL het volgende:
Aww die hamster is lievv!![]()
Hoi, verder kom ik hier nooit en ga ik nu slapen.
quote:
Door jullie krijgt Schnoep het idee niet welkom te zijnquote:
True, heb hier een weekje rond gehangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch ooit wel of niet dan?
Hou je bek slet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er bijna kisten voor kopen om hem kennis te laten maken met die zolen. Let wel, bijna zou ik die kopen.
Nee ik sta ingeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef CylonNL het volgende:
[..]
True, heb hier een weekje rond gehangen.
Maar nu moet ik slapen, anders zit ik volgend jaar bij jou in de klas met bep. vakken.![]()
Mits je je studiekeuze niet veranderd hebt natuurlijk, iets wat ik me nog van toen meen te herinneren.
Ga je mee slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek slet.
[..]
Nee ik sta ingeschrevenen johhh dat is toch juist gezellig
![]()
?
Hé, remlof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Waarom vraagt iedereen datquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Jaquote:
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen datdat is een hamstersnoepje
!
[..]
Ja![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.![]()
Ik zit binnen te werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |