Jij kwam hier toch ooit wel of niet danquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef CylonNL het volgende:
Aww die hamster is lievv!![]()
Hoi, verder kom ik hier nooit en ga ik nu slapen.
quote:
Door jullie krijgt Schnoep het idee niet welkom te zijnquote:
True, heb hier een weekje rond gehangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch ooit wel of niet dan?
Hou je bek slet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er bijna kisten voor kopen om hem kennis te laten maken met die zolen. Let wel, bijna zou ik die kopen.
Nee ik sta ingeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:12 schreef CylonNL het volgende:
[..]
True, heb hier een weekje rond gehangen.
Maar nu moet ik slapen, anders zit ik volgend jaar bij jou in de klas met bep. vakken.![]()
Mits je je studiekeuze niet veranderd hebt natuurlijk, iets wat ik me nog van toen meen te herinneren.
Ga je mee slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek slet.
[..]
Nee ik sta ingeschrevenen johhh dat is toch juist gezellig
![]()
?
Hé, remlof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Waarom vraagt iedereen datquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eet je hamster nou een knaagdierenbrein op die eerste foto?
Jaquote:
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen datdat is een hamstersnoepje
!
[..]
Ja![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing een stuk makkelijker. Welterusten.![]()
Ik zit binnen te werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer![]()
Het weer
heb nog maar 5 minuten gespeeld, moest gaan werkenquote:
School doet bananen in de banquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
Ads door Google
Center Parcs Aanbiedingen
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
JIJ ALLERGIE veroorzakend MONSTER
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef dagdag het volgende:
School doet bananen in de ban
AMSTERDAM - Bananen, lekker en vol vezels, vitaminen en mineralen. Maar kinderen die naar de Stoke Damerel Basisschool in het Britse Plymouth gaan, mogen ze niet in hun lunchbox meebrengen.
De basisschool heeft bananen namelijk in de ban gedaan omdat een lerares allergisch is voor het gele fruit, meldt Daily Mail. Als ze in contact komt met een banaan, krijgt ze een ernstige allergische reactie die zorgt dat ze onwel wordt. Dit kan de dood tot gevolg kan hebben.
Maar ouders zijn verdeeld over het bananenverbod. „Bananen in de ban doen omdat één lerares -niet eens een leerling- er allergisch voor is, is belachelijk”, zegt de 54-jarige Mary Williams wiens kleinkind op Stoke Damerel zit. „Het lijkt misschien stom maar als mijn kind allergisch zou zijn, zou ik opgelucht zijn dat ze hier dan niet in gevaar is”, zegt een andere ouder.
„De omstandigheden zijn ongebruikelijk”, zegt een woordvoerster van de basisschool. „Maar deze scholengemeenschap is begripvol.”
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
kut voor jequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen grappen hierover! Mijn opa is overleden aan bananen
quote:
Je kan niet gamen met anderen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Buiten spelen moet je, met andere mensen. En niet afstompen in een kamertje achter je pc.
ach wat lief hij is opstandig aan het wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik kan me er niet druk om maken.
Maar niet zo een grote falert als jij met je ge-quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
In Urk wonen jullie daar toch in?
Hihi, een Urk garpje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |