hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doetquote:
Ik doe al veels te veel andere dingen via pm/sms/msnquote:
quote:
Hmm, dan ist gedwongen, lijkt het opeens minder liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doet
Lief.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doet
Waarom moet jij hulp hebben met kleding?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef erikje14 het volgende:
ik ken 1 persoon die me misschien met wat kleding kan helpen, ik ga daar misschien maar eens mee praten..
Als je het gevonden hebt dan weet je het.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen standaardeisen of iets dergelijksmaar diegene moet "het" (wat dat ook moge zijn, wel hebben.
Ik doe het geheel spontaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, dan ist gedwongen, lijkt het opeens minder lief
Doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef erikje14 het volgende:
ik ken 1 persoon die me misschien met wat kleding kan helpen, ik ga daar misschien maar eens mee praten..
Kleding uittrekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet jij hulp hebben met kleding?
Trustenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga mijn mand op zoeken en laat jullie alleen met jullie zoenlusten.. succes ermee!
Of dan hebbe ge poep in uwe ogen.quote:
Dan is het goedquote:
Daar wil ik jou wel bij helpenquote:
Niet de andere vrouwen hier te jaloers maken he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Daar wil ik jou wel bij helpen
Juist welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet de andere vrouwen hier te jaloers maken he?
omdat ik net zoveel verstand heb van kleding als een versnipperde pianoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet jij hulp hebben met kleding?
Vergeet de zomerjurkjes niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Zin in zoenen, zin in zomer, zin in zuidelijke zwoele zwetende zomeravondjes, zoenend zonsondergangen zien.
Zo.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef erikje14 het volgende:
[..]
omdat ik net zoveel verstand heb van kleding als een versnipperde piano
Snurk ze!quote:
Ztom!quote:
Ah okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef erikje14 het volgende:
[..]
omdat ik net zoveel verstand heb van kleding als een versnipperde piano
Moet ookquote:
Ja.quote:
en dan samen naar de zonsondergang kijken ? i do not get itquote:
niks, ik hou ervanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen de friendzone?
Nogal!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ookIk heb ook alle reden om anderen jaloers te maken
Slaap lekker.quote:
Ik ga over 4 weken...quote:
nee, gewoon hard neuken natuurlijk...maar wel terwijl je handjes vasthoudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
en dan samen naar de zonsondergang kijken ? i do not get it
De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen de friendzone?
Toch door vrouwen die mannen gewoon niet leuk genoeg vonden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.
ah oke that makes sensequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, gewoon hard neuken natuurlijk...maar wel terwijl je handjes vasthoud
had je me eruit gehaald dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik je snel weer terug stoppen.
Dat dus. En mannen die stom genoeg zijn om de hele avond drankjes voor zo'n meid te betalen en blij zijn met een keer een -in hun ogen- spannende blik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toch door vrouwen die mannen gewoon niet leuk genoeg vonden?
Echt wel.. die bestaat wel.. maar dan is het de kunst om als man er een friend with benefits van te maken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.
Ik had je hokje wat verruimd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je me eruit gehaald dan?
*rent terug*
En, lukt dat een beetje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus. En mannen die stom genoeg zijn om de hele avond drankjes voor zo'n meid te betalen en blij zijn met een keer een -in hun ogen- spannende blik.![]()
Friends prima, maar wel na(ast) het neuken.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef kingmob het volgende:
Je kunt niet per ongeluk in een friendszone terecht komen lijkt me
Mits ze dat wel waard is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt wel.. die bestaat wel.. maar dan is het de kunst om als man er een friend with benefits van te maken!
Die friends is het probleem.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had je hokje wat verruimd.![]()
[..]
En, lukt dat een beetje?
zwart op zwart mag blijkbaar niet, net als zwarte spijkerbroeken en t-shirts. Maar goed, ik schrijf meequote:
en het was al zo ruim met die bank erin enzoquote:
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
hoe ging het tentame ?quote:
Omdat het verschil erg duidelijk is. Je hebt een aantal ontmoetingen om af te tasten maar daarna meot je wel door hebben het ziot lijkt me. Of je moet ineens verliefd worden natuurlijk...quote:
Meneer ging toch slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg jij zin om te zoenen na een sms van mij?
Met een date bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Omdat het verschil erg duidelijk is. Je hebt een aantal ontmoetingen om af te tasten maar daarna meot je wel door hebben het ziot lijkt me. Of je moet ineens verliefd worden natuurlijk...
Hahaha, ik had je sms nog helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Krijg jij zin om te zoenen na een sms van mij?
Mensen die kleding gaan zien als "mag niet", hebben volgens mij toch wel een probleem. Alleen als het ECHT ernstig wordt, ok, dan misschien, maar verder moet kleding gewoon lekker zitten en een beetje mooi staan kan geen kwaad. Maar dat metromannengedoe van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zwart op zwart mag blijkbaar niet, net als zwarte spijkerbroeken en t-shirts. Maar goed, ik schrijf mee
(morgen weer iig, ga nu echt slapen)
Ik lig ondertussen met een vers gepoetst bekkie, geleegde blaas nakend in bed, dus ik ben klaar om te tukkenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!Hehehe Sinceria tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.quote:
Goed!quote:
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei![]()
![]()
Maar ik vind het wel belangrijk dat een man toch een beetje zorg besteedt aan zijn voorkomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die kleding gaan zien als "mag niet", hebben volgens mij toch wel een probleem. Alleen als het ECHT ernstig wordt, ok, dan misschien, maar verder moet kleding gewoon lekker zitten en een beetje mooi staan kan geen kwaad. Maar dat metromannengedoe van tegenwoordig.
ik las rukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik lig ondertussen met een vers gepoetst bekkie, geleegde blaas nakend in bed, dus ik ben klaar om te tukken
Tofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Cijfer van luisteren(afgelopen donderdag) terug; 8,6. Docente vroeg nog wanneer ik wel het Cambridge exam ging doen omdat ik zeker zou slagen volgens haar.
Thanksquote:
dat had er bij mij ook prima kunnen staan... mezelf kennende...quote:
Maar bij gebrek aan een sexy dame moet je toch wat hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat had er bij mij ook prima kunnen staan... mezelf kennende...
maar liever lig ik nu te vozen met een sexy dame
Ik merk dat ik bij vrouwen die ik tegenwoordig echt leuk vind, ik juist niet te snel seks wil. Dan is de spanning er zo af. Een soort nieuwe tic ofzo, kweetniet. Wel lachen. Lijkt wel 15.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.
quote:
I blame it on Canada.quote:
wetende dat jij nog geen 10 min. bij me vandaan woont is het toch best moeilijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een sexy dame moet je toch wat he
nu maak je een denkfout:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wetende dat jij nog geen 10 min. bij me vandaan woont is het toch best moeilijk
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.
Een beetje zorg, als in gewassen haren, geschoren en kleding zonder gaten ofzo? Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar mannen die mode volgen omdat iets mode is,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel belangrijk dat een man toch een beetje zorg besteedt aan zijn voorkomen.
"Intelligent" bedoel je?quote:
was een test natuurlijk om het onderscheid te kunnen makenquote:
Waarom?quote:
Daar ga je de mist in! jij bent wel een dame, en jij kan woest sexy zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu maak je een denkfout:
1. ik ben geen dame
2 ik ben allesbehalve sexy
In dat hokje blijven zweven tegen je zin, uiteindelijk het opbrengen om te zeggen en dan horen dat je gewoon vrienden bent is geen ongelukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?
Ja, maar ook goed passende kleding.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje zorg, als in gewassen haren, geschoren en kleding zonder gaten ofzo? Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar mannen die mode volgen omdat iets mode is,Vrouwen ook trouwens. De leukste vrouwen hebben gewoon een eigen stijl die niet fout ofzo is, maar ook niet lamlendig modevolgend.
Vrouwen van 18 lezen in een blaadje hoe ze zich "moeten" kleden. Vrouwen van 25+ moeten daar voor mij boven staan en mannen al helemaal.
pfiew, het ligt dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?
haatquote:
Je redt jezelf er goed uit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef mrbox het volgende:
was een test natuurlijk om het onderscheid te kunnen maken![]()
In de zin van geen slobberkleding of juist te strakke broeken en shirtjes?quote:
Ja, soms zijn mensen ontzettend irritant inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Gezeik en drama om niets![]()
![]()
.
En nee, niet eens met scharrel.
Datefail?quote:
Nerdjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
De computers doen tenminste nooit iets wat niet binnen de verwachting ligt.
Beide. En ook te korte broeken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de zin van geen slobberkleding of juist te strakke broeken en shirtjes?
Uiteraard. Maar ik zie niet heel vaak mensen in niet passende kleding. En als ze dat al dragen dan vind ik ze om andere reden vaak al niet interessant genoeg.
Hoe wilde je het dan noemen? Een inschattingsfout?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
In dat hokje blijven zweven tegen je zin, uiteindelijk het opbrengen om te zeggen en dan horen dat je gewoon vrienden bent is geen ongeluk
Maar je wil toch niet zeggen dat jij vaak stunning men tegenkomt die dan in rare niet passende kleding lopen?quote:
Slaap lekker.quote:
ontkenningsfase? Liefde maakt blind, zoietsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe wilde je het dan noemen? Een inschattingsfout?
Geef ze wat GHB en je hebt geen kind meer aan ze.quote:
zover kwam ik niet eensquote:
Van ons?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef kingmob het volgende:
Man man, ik begin een knallende koppijn te krijgen
Nee, dat niet. Maar kleding kan wel veel verschil maken. Zie make-over programma's zonder cosmetische chirurgie. Gewoon een beetje aandacht aan jezelf geven voordat je de deur uit gaat, alleen al omdat je je dan beter voelt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je wil toch niet zeggen dat jij vaak stunning men tegenkomt die dan in rare niet passende kleding lopen?
De meeste knappe vrouwen die ik ken, maken zich niet lelijker door hun kleding. Integendeel.
Ja, soms zit tegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
En ik moet ook nog douchen vandaag, want ik voel me vies, en ik moet ook nog mijn blouse strijken voor morgen. En het is al 23:30.
.
Meisje rustig maar het komt wel goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
En ik moet ook nog douchen vandaag, want ik voel me vies, en ik moet ook nog mijn blouse strijken voor morgen. En het is al 23:30.
.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
Ok, mijn zus zou morgen iets voor mij doen, maar daarvoor moest ik ff wat afgeven op de plek waar ze vandaag was. Hoor ik 's avonds na het werk van mijn moeder dat ze de hele avond weg is met vriendinnen drie uur treinen hier vandaan, dus ik ging niet langs. Komt ze helemaal pissed 23:00 hierheen, dat ik niet langskwam, maar ze was er niet?! Blijkt dat ze met de andere mensen daar had afgesproken dat hun het zouden aannemen, maar dat wist ik toch niet? En dat alles terwijl ik zei dat ze het echt niet hoefde te doen als het niet uitkwam, maar nu heb ik dus weer alles gedaan, en gaat ze die gunst niet voor mij doen morgen.
Daarnaast mis ik scharrel, en heeft hij geen tijd voor me morgenavond na het werk, en heb ik verder geen tijd voor hem de rest van de week.
En ook nog krijg ik morgen een pakketje (hoera voor track & trace), maar ben ik dus niet thuis, dus gaat dat nog langer duren (overigens niet hetgeen mijn zus voor me zou doen).
En dan ook nog wil ik Lily Allen-nummers op mijn phone zetten, maar ben ik te lui om het kabeltje te zoeken, dus wilde ik het met Bluetooth doen, maar dat loopt ookal te kutten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je kan dan toch beter een homoseksuele Mousavi stemmende christen in Teheran zijn. Dat is een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
Ok, mijn zus zou morgen iets voor mij doen, maar daarvoor moest ik ff wat afgeven op de plek waar ze vandaag was. Hoor ik 's avonds na het werk van mijn moeder dat ze de hele avond weg is met vriendinnen drie uur treinen hier vandaan, dus ik ging niet langs. Komt ze helemaal pissed 23:00 hierheen, dat ik niet langskwam, maar ze was er niet?! Blijkt dat ze met de andere mensen daar had afgesproken dat hun het zouden aannemen, maar dat wist ik toch niet? En dat alles terwijl ik zei dat ze het echt niet hoefde te doen als het niet uitkwam, maar nu heb ik dus weer alles gedaan, en gaat ze die gunst niet voor mij doen morgen.
Daarnaast mis ik scharrel, en heeft hij geen tijd voor me morgenavond na het werk, en heb ik verder geen tijd voor hem de rest van de week.
En ook nog krijg ik morgen een pakketje (hoera voor track & trace), maar ben ik dus niet thuis, dus gaat dat nog langer duren (overigens niet hetgeen mijn zus voor me zou doen).
En dan ook nog wil ik Lily Allen-nummers op mijn phone zetten, maar ben ik te lui om het kabeltje te zoeken, dus wilde ik het met Bluetooth doen, maar dat loopt ookal te kutten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik houd niet van zoet. Ookal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef kingmob het volgende:
Klinkt als een typisch moment om de Ben&Jerry's tevoorschijn te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bij vrouwen die ik tegenwoordig echt leuk vind, ik juist niet te snel seks wil. Dan is de spanning er zo af. Een soort nieuwe tic ofzo, kweetniet. Wel lachen. Lijkt wel 15.
nieuw vleesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezen
Jij hebt het echt zwaar te pakken, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om me morgen ziek te melden.
En om scharrel 2938123 smsjes te sturen.
*schopt*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om me morgen ziek te melden.
En om scharrel 2938123 smsjes te sturen.
Aw, gelukkig.quote:
MNR undercover ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Pff.. zeker heb ik zin om te zoenen. hahaha
Ik ook.quote:
Nee, kaas.quote:
gebruik je fantasiequote:
Nee dat niet. Want de vrouwen waar ik op val en die in mijn leeftijdscategorie vallen doen niet moeilijk over een avondje seks meer of minder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezen
nog beterquote:
Geeft zo'n troep.quote:
Het is of de een of de ander extreme bij mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt het echt zwaar te pakken, volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van zoet. Ookal.Ik ook niet, maar B&J is een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Bah.quote:
Sterkte meid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is of de een of de ander extreme bij mij.
En dat klote Bluetooth zou het nu moeten doen, alleen herkent hij mijn phone niet, maar mijn phone hem wel, en het moet juist vanaf de computer het doen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is of de een of de ander extreme bij mij.
En dat klote Bluetooth zou het nu moeten doen, alleen herkent hij mijn phone niet, maar mijn phone hem wel, en het moet juist vanaf de computer het doen.
Pizza vind ik ook echt goor. Alleen in Italie is het lekker. Erbuiten is het ranzige bende. Ik snap niet dat 90% van studerend Nederland zich daarmee kan voeden.quote:
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar B&J is een uitzondering
Slaap lekker.quote:
Dat vind ik dan weer nepchocolaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
Kinder!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
zelf verneuken door aan instellingen kloten = geen storing.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Slaap lekker.quote:
Ja.quote:
Hier heeft het gewoon nooit gewerkt, maar had ik nooit zin om het te regelen. Je mag toch verwachten dat bij een voorgeinstalleerde laptop alle interne hardware ook werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.quote:
Zo niet schop ik je graag nog een keer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik echt 10kg van eten ofzo.
en 10kg zwaarderquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
En dan daarna maar douchen denk ik.
Je neemt echt niet alles op hoor, het merendeel van die voedingsstoffen poep je dan gewoon weer uit. Als je het echt binnen een uur opeet dan hequote:
as usual...veel gelul, weinig actiequote:
Bij mij is het donker.quote:
Dat zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
Ja, en echt heel naar gedroomd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uiteindelijk nog in slaap gevallen gister?
Eh nee want kon ook een ander zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat altijd, want dat is toch al duidelijk adhv mijn post...
Nee hoor, scharrel is gewoon zijn naam geworden op Fok (in het midden gelaten of het nu echt een scharrel is of niet), dus als ik een nieuwe scharrel krijg zou diegene een nieuwe naam krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee want kon ook een ander zijn?
Schop onder je reet heb je nodigLaat die gast nou eens...
droom je over me?quote:
Naar dromen...quote:
Oeh, wat heb je gedaan in Haarlem (quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Civilian het volgende:
Bwugh, vandaag weer 'n hele dag in Haarlem geweest.. Nu ben ik écht brak, gelukkig heb ik morgen 'n dagje vrij
Scharrel #2?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, scharrel is gewoon zijn naam geworden op Fok (in het midden gelaten of het nu echt een scharrel is of niet), dus als ik een nieuwe scharrel krijg zou diegene een nieuwe naam krijgen.
quote:
Scharrel IIquote:
Training gehad en gelunchedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gedaan in Haarlem ()?
dat moet haast welquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Naar dromen...
Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar volgens mij best veel en cool gedroomd (gezien het gevoel waarmee ik wakker werd en de flitsen die ik me nog kan herinneren).
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen.![]()
Maar slaap lekker.
Hij smst vast wel wat liefs terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
quote:
Scharrel 2.0. Of, 1.1 beta, ligt aan zijn leukheid. Misschien zelfs 0.9 als het een downgrade is.quote:
Wat ik zei, Voet > Kontquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.
Sorryquote:
Moest om twee uur op school zijn voor een half uurtje vergaderen (á 40,- declarabel aan school)quote:
of een combinatie zoals: Ilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Il of II of ll?
Denk daar maar eens over na!
Dat hoop ik ook voor Tegan.quote:
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Scharrel 2.0. Of, 1.1 beta, ligt aan zijn leukheid. Misschien zelfs 0.9 als het een downgrade is.
Haarlem is tof ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Training gehad en gelunchedEn 't een en ander overlegd qua werk.. Jij bent gek op Haarlem?
Vandaar ook de sterkte.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.
Oh prima!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moest om twee uur op school zijn voor een half uurtje vergaderen (á 40,- declarabel aan school)
Verder gezellig op school blijven hangen en van het weer genoten.
als je een leuke relatie krijgt kan dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie opties hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.
Als hij weet wat hij verliest dan doet hij dat zeker welquote:
ik dacht dat je die al had..maar die is iets langer idd ||quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ik had zijn al alle mogelijke combinaties!![]()
Of wacht, || is er ook nog.
I'm not so sure right now. Maar of dat ligt aan dat ik hem goed ken of aan hoe ik me nu voel ben ik nog niet over uit.quote:
Echt handig is het alleen niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je een leuke relatie krijgt kan dat.
vriendin van me had ook zo'n scharrel. Krijgt vervolgens een relatie en heeft dan 4 jaar geen contact meer met die scharrel...haar relatie is nu net een paar weken uit en who's back? juist
grapjequote:
Als er iets tofs op mijn pad komt dan rot hij idd maar op, hij heeft alle kansen gehad. Dusja. Maar over de toekomst kan ik helaas niets voorspellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je een leuke relatie krijgt kan dat.
vriendin van me had ook zo'n scharrel. Krijgt vervolgens een relatie en heeft dan 4 jaar geen contact meer met die scharrel...haar relatie is nu net een paar weken uit en who's back? juist
Gevoelens zijn ook niet altijd handig. Vaak niet zelfs.quote:
Waarom blijf je nu wel dan achter hem aanlopen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er iets tofs op mijn pad komt dan rot hij idd maar op, hij heeft alle kansen gehad. Dusja. Maar over de toekomst kan ik helaas niets voorspellen.
Wel een leuke stad ja, was er nooit eerder geweestquote:
Q. 2.0 =! Scharrel 2.0. Of misschien welquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.
Als een pluizig lief konijntje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grapje
ik kom alleen voor in leuke dromen
Is dat een nieuwe benaming voor ...ja dat jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Om trouwens even ontopic te zijn... Kwam vandaag weer twee vrouwen tegen... omg... Dan realiseer ik me weer waarom ik zo van lente in Utrecht houd![]()
Ik was echt zo van slag toen ik thuis kwam dat ik meteen een half uur ben gaan hardlopen.
Ware het niet dat Q tegenwoordig 3.0 is, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q. 2.0 =! Scharrel 2.0. Of misschien wel? Alleen Q. is echt te oud voor me, ja, ja, zelfs ik (oudere mannen
) heb een bovengrens.
Zo kwam ik er 1 in de sportschool tegen. Toen ze wat tegen me zei was de betovering wel over alleenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Om trouwens even ontopic te zijn... Kwam vandaag weer twee vrouwen tegen... omg... Dan realiseer ik me weer waarom ik zo van lente in Utrecht houd![]()
Ik was echt zo van slag toen ik thuis kwam dat ik meteen een half uur ben gaan hardlopen.
want?quote:
Toen ik terugkwam van hardlopen had ik geeneens meer puf om ja dat ja te doen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe benaming voor ...ja dat ja
Nee indd. Als je die toch eens ff uit kon zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gevoelens zijn ook niet altijd handig. Vaak niet zelfs.
het is jouw droomquote:
Ik fucking houd van hem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom blijf je nu wel dan achter hem aanlopen?
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdient gewoon veel beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want?
ze weet wat ze aan hem heeft en hij kent zijn plaats...dit is beter voor haar dan 24/7 janken hoor
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat Q tegenwoordig 3.0 is, toch?![]()
Wat is jouw bovengrens dan?
Verdient zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdiend gewoon veel beter.
hoi , ik ben (nog) 28quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.
het is een scharrel..geen liefdesrelatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Een "schijnrelatie" met iemand die niks om je geeft? Ze verdiend gewoon veel beter.
En jij komt genoeg oudere mannen tegen die het geen probleem vinden dat jij 19 bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
+10 jaar, ofwel, 19+10=29. Maar dat is eigenlijk al te oud. Dan moet je wel erg leuk zijn.
Ben jij alweer zo oud?quote:
Voor haar niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een scharrel..geen liefdesrelatie
Dat is het niet als er gevoelens bij komen kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een scharrel..geen liefdesrelatie
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En jij komt genoeg oudere mannen tegen die het geen probleem vinden dat jij 19 bent?
en de mijnequote:
Voor mij wel. Ik weet dat het geen relatie is, los van het feit dat ik dat wel zou willen. Ik weet waar ik sta binnen deze 'verhouding'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben jij alweer zo oud?![]()
![]()
[..]
Voor haar niet.
bijna 29quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben jij alweer zo oud?![]()
![]()
[..]
Voor haar niet.
Vroeg het me gewoon af, omdat ik in mijn omgeving veel zie dat mannen zich toch met name interesseren voor vrouwen vanaf een jaar of 21.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het niet als er gevoelens bij komen kijken
Dat bedoelde ik. Je weet wel wat het is. Maar je zou het anders willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik weet dat het geen relatie is, los van het feit dat ik dat wel zou willen. Ik weet waar ik sta binnen deze 'verhouding'.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeuren
Klopt, sorry. Ik had ArTiC ge-pm't zodat we met zijn tweeën jouw post konden editen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij die niet gewoon hebt ge-edit!
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor haar relatie 'scharrelde' ze ook al jaren met hem..dat gaat echt niet gebeuren
Er is ook nog de R&P Slowchat, maar daar chatten ze zo langzaam. Wij zijn de officieuze R&P FastChat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Gaat deze chat heel hard of bestaan er meerdere series?
Zieje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, sorry. Ik had ArTiC ge-pm't zodat we met zijn tweeën jouw post konden editen!
Tijd om vaarwel te zeggen dus...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Je weet wel wat het is. Maar je zou het anders willen.
Ik krijg juist teveel aandacht van mannen die veel te oud zijn (30+ vanaf mijn 15/16e) en te weinig van de groep die nog wel kan (25-30), alles daaronder is meestal te kinderachtig voor mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, omdat ik in mijn omgeving veel zie dat mannen zich toch met name interesseren voor vrouwen vanaf een jaar of 21.
ik had het niet over jou maar over een andere situatiequote:
Die heeft ze niet...echt niet...ze is kei hardquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?
Mijn ondergrens is dat ze zindelijk is, witte druiven eet en een heerlijke cappucino maakt als ik wakker word.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is de bovengrens he, ondergrens is 19. Tot nu toe is het me bijna altijd gelukt binnen die grenzen te blijven ja.
Tuurlijk is er die hoop, maar dat neemt niet weg dat hij wel hardstikke duidelijk daarin is, en dat ik dat wetende er toch mee doorga, ik doe het mezelf aan, wat ik niet erg vind. Ik ben me ervan bewust.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat maakt het anders? Zou het neit meer die hoop zijn dan dat hij toch voor haar zou kiezen of verandert?
It's a conspiracy!quote:
Wat verwacht jij dan van een man, als hij niet te kinderachtig mag zijn? We blijven namelijk toch mannen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg juist teveel aandacht van mannen die veel te oud zijn (30+ vanaf mijn 15/16e) en te weinig van de groep die nog wel kan (25-30), alles daaronder is meestal te kinderachtig voor mij.
Owja, verwarrendquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het niet over jou maar over een andere situatie
Laters, Kwaak!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb helemaal geen zin om te zoenen eigenlijk... dus misschien dat ik morgen dan maar terug kom
Dat was niet mijn enige ondergrens, maar ik moet met je eens zijn dat dat een goed begin isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ondergrens is dat ze zindelijk is, witte druiven eet en een heerlijke cappucino maakt als ik wakker word.
Omdat je, in mijn ogen, beter verdient. Hij komt bij je voor de seks. Door afstand te nemen geef je allereerst hem de kans om erachter te komen of hij toch gevoelens voor je heeft en geef je jezelf de kans om verder te gaan.quote:
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
It's a conspiracy!![]()
[..]
Wat verwacht jij dan van een man, als hij niet te kinderachtig mag zijn? We blijven namelijk toch mannen.
One of you didn't move on after this relationship. I wonder who that might bequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Het is veel gecompliceerder dan nu wordt gezegd, het is niet zomaar een scharrel. Hij was mijn eerste en enige, en ik ben zijn eerste en enige. Dat nuanceert toch al een heel stuk?
Lily Allen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Humor is ok. Alleen die jongetjes van mijn leeftijd krijgen iedere ochtend nog boterhammen van hun moeder, weten niet hoe de wasmachine werkt, en praten alleen over onzinnige YouTube-filmpjes etc. Ik wil wat meer inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |