as usual...veel gelul, weinig actiequote:
Bij mij is het donker.quote:
Dat zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
En dan daarna maar douchen denk ik.
Ja, en echt heel naar gedroomd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uiteindelijk nog in slaap gevallen gister?
Eh nee want kon ook een ander zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat altijd, want dat is toch al duidelijk adhv mijn post...
Nee hoor, scharrel is gewoon zijn naam geworden op Fok (in het midden gelaten of het nu echt een scharrel is of niet), dus als ik een nieuwe scharrel krijg zou diegene een nieuwe naam krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee want kon ook een ander zijn?
Schop onder je reet heb je nodigLaat die gast nou eens...
droom je over me?quote:
Naar dromen...quote:
Oeh, wat heb je gedaan in Haarlem (quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Civilian het volgende:
Bwugh, vandaag weer 'n hele dag in Haarlem geweest.. Nu ben ik écht brak, gelukkig heb ik morgen 'n dagje vrij
Scharrel #2?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, scharrel is gewoon zijn naam geworden op Fok (in het midden gelaten of het nu echt een scharrel is of niet), dus als ik een nieuwe scharrel krijg zou diegene een nieuwe naam krijgen.
quote:
Scharrel IIquote:
Training gehad en gelunchedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gedaan in Haarlem ()?
dat moet haast welquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Naar dromen...
Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar volgens mij best veel en cool gedroomd (gezien het gevoel waarmee ik wakker werd en de flitsen die ik me nog kan herinneren).
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen.![]()
Maar slaap lekker.
Hij smst vast wel wat liefs terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
En dan daarna maar douchen denk ik.
quote:
Scharrel 2.0. Of, 1.1 beta, ligt aan zijn leukheid. Misschien zelfs 0.9 als het een downgrade is.quote:
Wat ik zei, Voet > Kontquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.
Sorryquote:
Moest om twee uur op school zijn voor een half uurtje vergaderen (á 40,- declarabel aan school)quote:
of een combinatie zoals: Ilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Il of II of ll?
Denk daar maar eens over na!
Dat hoop ik ook voor Tegan.quote:
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Scharrel 2.0. Of, 1.1 beta, ligt aan zijn leukheid. Misschien zelfs 0.9 als het een downgrade is.
Haarlem is tof ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Training gehad en gelunchedEn 't een en ander overlegd qua werk.. Jij bent gek op Haarlem?
Vandaar ook de sterkte.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof ik ooit contact kan verbreken met hem. Ik ken mezelf, ongeacht wat en of hij terugsmst, ik blijf hem toch wel geweldig vinden. Morgen is alles weer anders.
Oh prima!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moest om twee uur op school zijn voor een half uurtje vergaderen (á 40,- declarabel aan school)
Verder gezellig op school blijven hangen en van het weer genoten.
als je een leuke relatie krijgt kan dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie opties hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.
Als hij weet wat hij verliest dan doet hij dat zeker welquote:
ik dacht dat je die al had..maar die is iets langer idd ||quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ik had zijn al alle mogelijke combinaties!![]()
Of wacht, || is er ook nog.
I'm not so sure right now. Maar of dat ligt aan dat ik hem goed ken of aan hoe ik me nu voel ben ik nog niet over uit.quote:
Echt handig is het alleen niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je een leuke relatie krijgt kan dat.
vriendin van me had ook zo'n scharrel. Krijgt vervolgens een relatie en heeft dan 4 jaar geen contact meer met die scharrel...haar relatie is nu net een paar weken uit en who's back? juist
grapjequote:
Als er iets tofs op mijn pad komt dan rot hij idd maar op, hij heeft alle kansen gehad. Dusja. Maar over de toekomst kan ik helaas niets voorspellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je een leuke relatie krijgt kan dat.
vriendin van me had ook zo'n scharrel. Krijgt vervolgens een relatie en heeft dan 4 jaar geen contact meer met die scharrel...haar relatie is nu net een paar weken uit en who's back? juist
Gevoelens zijn ook niet altijd handig. Vaak niet zelfs.quote:
Waarom blijf je nu wel dan achter hem aanlopen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er iets tofs op mijn pad komt dan rot hij idd maar op, hij heeft alle kansen gehad. Dusja. Maar over de toekomst kan ik helaas niets voorspellen.
Wel een leuke stad ja, was er nooit eerder geweestquote:
Q. 2.0 =! Scharrel 2.0. Of misschien welquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt bijna of als je het over Q hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |