Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bij vrouwen die ik tegenwoordig echt leuk vind, ik juist niet te snel seks wil. Dan is de spanning er zo af. Een soort nieuwe tic ofzo, kweetniet. Wel lachen. Lijkt wel 15.
nieuw vleesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezen
Jij hebt het echt zwaar te pakken, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om me morgen ziek te melden.
En om scharrel 2938123 smsjes te sturen.
*schopt*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zin om me morgen ziek te melden.
En om scharrel 2938123 smsjes te sturen.
Aw, gelukkig.quote:
MNR undercover ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Pff.. zeker heb ik zin om te zoenen. hahaha
Ik ook.quote:
Nee, kaas.quote:
gebruik je fantasiequote:
Nee dat niet. Want de vrouwen waar ik op val en die in mijn leeftijdscategorie vallen doen niet moeilijk over een avondje seks meer of minder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Of niet om de spanning maar omdat je voorzichtig bent met diegene bang bent om diegene te verliezen
nog beterquote:
Geeft zo'n troep.quote:
Het is of de een of de ander extreme bij mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt het echt zwaar te pakken, volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van zoet. Ookal.Ik ook niet, maar B&J is een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Bah.quote:
Sterkte meid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is of de een of de ander extreme bij mij.
En dat klote Bluetooth zou het nu moeten doen, alleen herkent hij mijn phone niet, maar mijn phone hem wel, en het moet juist vanaf de computer het doen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is of de een of de ander extreme bij mij.
En dat klote Bluetooth zou het nu moeten doen, alleen herkent hij mijn phone niet, maar mijn phone hem wel, en het moet juist vanaf de computer het doen.
Pizza vind ik ook echt goor. Alleen in Italie is het lekker. Erbuiten is het ranzige bende. Ik snap niet dat 90% van studerend Nederland zich daarmee kan voeden.quote:
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar B&J is een uitzondering
Slaap lekker.quote:
Dat vind ik dan weer nepchocolaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
Kinder!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
zelf verneuken door aan instellingen kloten = geen storing.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Slaap lekker.quote:
Ja.quote:
Hier heeft het gewoon nooit gewerkt, maar had ik nooit zin om het te regelen. Je mag toch verwachten dat bij een voorgeinstalleerde laptop alle interne hardware ook werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.quote:
Zo niet schop ik je graag nog een keer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik echt 10kg van eten ofzo.
en 10kg zwaarderquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
En dan daarna maar douchen denk ik.
Je neemt echt niet alles op hoor, het merendeel van die voedingsstoffen poep je dan gewoon weer uit. Als je het echt binnen een uur opeet dan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |