Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar B&J is een uitzondering
Slaap lekker.quote:
Dat vind ik dan weer nepchocolaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
Kinder!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige uitzonderingen bij mij.
zelf verneuken door aan instellingen kloten = geen storing.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Slaap lekker.quote:
Ja.quote:
Hier heeft het gewoon nooit gewerkt, maar had ik nooit zin om het te regelen. Je mag toch verwachten dat bij een voorgeinstalleerde laptop alle interne hardware ook werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef met je mee, ben al 3/4tier bezig in te klooien, omdat een halve zool instellingen heeft veranderd
k*t storingsdienst
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.quote:
Zo niet schop ik je graag nog een keer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Let maar niet op mij, morgenochtend ben ik weer hardstikke vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik echt 10kg van eten ofzo.
en 10kg zwaarderquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nu scharrel smsen dat ik hem mis, en als hij morgen niets liefs terugsmst dan rot hij maar op/haat ik hem.
En dan daarna maar douchen denk ik.
Je neemt echt niet alles op hoor, het merendeel van die voedingsstoffen poep je dan gewoon weer uit. Als je het echt binnen een uur opeet dan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |