quote:
I blame it on Canada.quote:
wetende dat jij nog geen 10 min. bij me vandaan woont is het toch best moeilijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een sexy dame moet je toch wat he
nu maak je een denkfout:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wetende dat jij nog geen 10 min. bij me vandaan woont is het toch best moeilijk
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.
Een beetje zorg, als in gewassen haren, geschoren en kleding zonder gaten ofzo? Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar mannen die mode volgen omdat iets mode is,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel belangrijk dat een man toch een beetje zorg besteedt aan zijn voorkomen.
"Intelligent" bedoel je?quote:
was een test natuurlijk om het onderscheid te kunnen makenquote:
Waarom?quote:
Daar ga je de mist in! jij bent wel een dame, en jij kan woest sexy zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu maak je een denkfout:
1. ik ben geen dame
2 ik ben allesbehalve sexy
In dat hokje blijven zweven tegen je zin, uiteindelijk het opbrengen om te zeggen en dan horen dat je gewoon vrienden bent is geen ongelukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?
Ja, maar ook goed passende kleding.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje zorg, als in gewassen haren, geschoren en kleding zonder gaten ofzo? Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar mannen die mode volgen omdat iets mode is,Vrouwen ook trouwens. De leukste vrouwen hebben gewoon een eigen stijl die niet fout ofzo is, maar ook niet lamlendig modevolgend.
Vrouwen van 18 lezen in een blaadje hoe ze zich "moeten" kleden. Vrouwen van 25+ moeten daar voor mij boven staan en mannen al helemaal.
pfiew, het ligt dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik plaats mensen behoorlijk snel uit het hokje date-mogelijkheid. Dat is een bewuste keuze van mij, maar voor hun is dat toch soort van per ongeluk?
haatquote:
Je redt jezelf er goed uit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef mrbox het volgende:
was een test natuurlijk om het onderscheid te kunnen maken![]()
In de zin van geen slobberkleding of juist te strakke broeken en shirtjes?quote:
Ja, soms zijn mensen ontzettend irritant inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Gezeik en drama om niets![]()
![]()
.
En nee, niet eens met scharrel.
Datefail?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |