en een toegiftquote:
alcoholist te paardquote:
1x is zat. Daarna pakt ze d'r speeltjes maar!quote:
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.quote:
Zou je niet beginnen met 1x?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
Ja volgens mij met iedereenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
'Ja, ik wil' post...quote:
waarmee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Held!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:29 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, kan wel drie keer denk ik.
Laat ik maar wat nuttigs gaan doen met die energie. Zoals bier kopen. In de kroeg.
stappen? met of zonder perd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.Hoe is 't?
[..]
Zou je niet beginnen met 1x?
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stappen? met of zonder perd?
net wakker en nog steeds bekaf![]()
met jou?
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.quote:
met alcohol? I'm inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.![]()
Avonddutje gedaan? Met mij prima.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.
ik merk er weinig vanquote:
Van wie?quote:
Hoi Cuequote:
oh..bij het uitgaanquote:
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, met al die andere sloeries! je reageert zo langzaam!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
jij hebt niet alleen gedoucht! ook nog andere dingen gedaan! vunzig mupke!
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jij
*ruikt*quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!
lekker he!quote:
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
frisquote:
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
Ik heb verstand van kleding zoals een een konijn verstand heeft van schrijven. Ik ga maar wat op mn gevoel af maar kennelijk zie ik er altijd uit als een gast van 40 met een volvo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..bij het uitgaan
dan draag ik sowieso geen "kantooroverhemd"
en fruitigquote:
Daar kan ik de boete in doen als ik over de agente haar schoenen pis inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaan
Kut, da's dus een van mn favo overhemden zonder borstzak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dus
ik hou niet van fruitquote:
DIe agente is natuurlijk ook gewoon ambtenaar... ik zeg versieren die handelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar kan ik de boete in doen als ik over de agente haar schoenen pis inderdaad.
Dat is jouw probleemquote:
quote:
Jij zegt hierbij nee tegen de mogelijkheid om je banaan in haar pruim te peren?quote:
Dacht dat je wel van pruimen hieldquote:
oh bummerquote:
Dat schijntquote:
ik heb wat beters dan banaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt hierbij nee tegen de mogelijkheid om je banaan in haar pruim te peren?
ach.. beter dat, dan een koelkast tochquote:
ach ik ben voor zoveel uitgemaakt.. koelkast, diepvries, steenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach.. beter dat, dan een koelkast toch
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach.. beter dat, dan een koelkast toch
Een aubergine?quote:
Komkommerquote:
Hoi meneer ArTICquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
ranzige taal hier...ik kom hier alleen maar om ontopic over het single leven te discussiëren![]()
hoogstens dat ik iemand tegenkom hier om handjes mee vast te houden
Hè bah! Eerst trouwen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
ranzige taal hier...ik kom hier alleen maar om ontopic over het single leven te discussiëren![]()
dag mevrouw die nog steeds geen PM gestuurd heeftquote:
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan de keer dat we de latijnslerares vroegen wat frigide betekende
ohja, bijna vergetenquote:
En huppelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
omdat we allebei kei tof zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
Zoveel lijken we toch niet op elkaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
ik haat frigidequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
vooral huppelen...vooral huppelenquote:
ik ben tofstquote:
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...
als je dichterbij had gewoondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Reageer je niet een beetje laatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil iemand alleen niet delen met 10 andere
Ik weet niet waar je huis is, sorryquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Ja toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik was druk bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Reageer je niet een beetje laat![]()
Ik ga niet met tien andere, wat denk je wel niet
.. en die smoesjes van jou altijdquote:
Ik wil geen jongentjes, ik wil mannen!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezen
lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirtsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb verstand van kleding zoals een een konijn verstand heeft van schrijven. Ik ga maar wat op mn gevoel af maar kennelijk zie ik er altijd uit als een gast van 40 met een volvo.
laten we het omdraaien...waarom zou mijn tofheid in jouw bed moeten belanden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
oohhh je groete wel terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dag mevrouw die nog steeds geen PM gestuurd heeft
Ohjah, dat is logisch.. dat ik geen zin heb om nu nog 3 uur te gaan rijden als ik morgen weer om 6 op moetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.
ja, dat is erquote:
Professoren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
.. en die smoesjes van jou altijd
[..]
Ik wil geen jongentjes, ik wil mannen!!
Waarom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirts
Te vinden in het diepvriesvakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
even? Of met opdruk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirts
Omdat het kan.quote:
waarom niet?quote:
Omdat op het moment jij de mijn bed weer uitstapt jouw tofheid met zoveel is gestegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
laten we het omdraaien...waarom zou mijn tofheid in jouw bed moeten belanden?
quote:
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.quote:
dat is geen reden om überhaupt in je bed te stappenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat op het moment jij de mijn bed weer uitstapt jouw tofheid met zoveel is gestegen
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, dat is logisch.. dat ik geen zin heb om nu nog 3 uur te gaan rijden als ik morgen weer om 6 op moet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.
ik had geen serieus antwoord verwacht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik was druk bezig
Jaja, dat zeg je nu![]()
twat?quote:
Je mag wel meedoenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kut, hij is me weer voor hoor.. Get Lost getl0st!
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?quote:
effen natuurlijkquote:
Je hebt een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Hahahahaha lolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kut, hij is me weer voor hoor.. Get Lost getl0st!
nee hoor. van anderenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jullie wachten allemaal op een PM van lub_ya?
What tha fuckquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hey, het was een complimentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen immer geile donder!
kwartetje doen?quote:
Je kan je ook laten adviseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?
[..]
effen natuurlijk
Spiegelsexquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat van mij ook!jij mag er best wezen
Jij aan de ene kant van een glazen plaat fappen, ik aan de andere kant..quote:
Niet teveel kritiek hebben alleen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan je ook laten adviseren.Probeer het eens zou ik zeggen. Gewoon aan een verkoopster vragen of ze je wil helpen met het veranderen van je kledingstijl.
Makeovermeetingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo langquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lol, disturbing...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij aan de ene kant van een glazen plaat fappen, ik aan de andere kant..
hmmm, nu is het plots minder geil...
Nog eentje die wil neuken. Gaat weer rap.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
blegh ik zit ff in zo'n "ik wil klef doen en knuffelen" buiGroot minpunt van het singles zijn toch wel
Waarom alleen effen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?
[..]
effen natuurlijk
Trutquote:
Lol..............hallo zo blijf ik bezig...........ben nu echt moequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo lang
dan moet ik je teleurstellen.. dat doet ze alleen nog maar met mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo lang
je hebt mij er ook al 2 beloofd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Lol..............hallo zo blijf ik bezig...........ben nu echt moe
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet teveel kritiek hebben alleen dan. Ik heb pas op die manier ruzie met de verkoopster gekregen
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Makeovermeeting
Nah, serieus, ik ben helemaal geen shopper, als d'r een broek stuk is koop ik een nieuwe, evenals t-shirts/polo's enz.
Ik ben zo mode/kleding bewust als een versnipperde piano
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Makeovermeeting
Nah, serieus, ik ben helemaal geen shopper, als d'r een broek stuk is koop ik een nieuwe, evenals t-shirts/polo's enz.
Ik ben zo mode/kleding bewust als een versnipperde piano
Ik kleed altijd vriendinnen van mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.En haar je kleding laten uitzoeken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.En haar je kleding laten uitzoeken.
1 probleem, heb geen vrouw eejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vrouwen...
[..]
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.
Je moet ze UITkleden sukkelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kleed altijd vriendinnen van mehehe
dan zijn we met 5!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
En als we toch zo bezig zijn, kwartetje etc
mag mrbox meedoen, krijgtie extra knuffel van moi
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een twat is allerminst een trut..
Hoi Pienquote:
Ja soms zijn vrouwen nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vrouwen...
[..]
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.
I know, typ jij eens voor mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt mij er ook al 2 beloofd!![]()
we maken er meteen een orgie vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
jah heey... ik ga niet de vriendinnen van mn vrienden uitkleden..quote:
Coolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kleed altijd vriendinnen van mehehe
Hier zitten vast wel vrijwilligsters.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu niet meer
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Hoi Pien
klein (geil) vrouwtje
of ben je niet geil?
Knuffels van Lub_yaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
Ja, niet voor hun ogen, dat hebben ze allemaal toch al gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah heey... ik ga niet de vriendinnen van mn vrienden uitkleden..dan.. zou ik weinig vrienden overhouden!
Ik zou d'r nog gek genoeg voor zijn ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
[..]
Hier zitten vast wel vrijwilligsters.
Jij zou alleen mij nemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
Als ik niet mee mag doen. Ga ik wel fappenquote:
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten weten
Begin eens met een verkoopster dan.quote:
aaaaahhh wat liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffels van Lub_yawie wil dat nu niet
Jah, maar als ze niet thuis komen 's nachts en mijn vrienden de volgende dag mijn "ik heb geil geneukt" gezicht zien, weten ze wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, niet voor hun ogen, dat hebben ze allemaal toch al gezien
bahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten weten
Ja, zwart lijkt me wel wat, erg makkelijk ook als al je kleding zwart(ig) is, kan allemaal bij elkaar in de wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Begin eens met een verkoopster dan.Heb je ook geen idee van wat voor stijl je wel leuk lijkt?
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mijquote:
Tuurlijk gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik zou d'r nog gek genoeg voor zijn ook
rond de 24stequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijn
Ja, die blik valt idd niet te voorkomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, maar als ze niet thuis komen 's nachts en mijn vrienden de volgende dag mijn "ik heb geil geneukt" gezicht zien, weten ze wel hoe laat het is
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ja, zwart lijkt me wel wat, erg makkelijk ook als al je kleding zwart(ig) is, kan allemaal bij elkaar in de was
Tsja, geld is niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk gewoon doen.![]()
Als ik weer geld heb ga ik dat vast nog wel een keer doen.
Whehe echt he!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, die blik valt idd niet te voorkomen![]()
Die vorige buurman van mij wist het ook altijd meteen. "Ah, jij hebt geneukt, was ze lekker?"
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!
idd ik kies voor jouquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mij
want ik heb geld
Af! Mine!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijn
Dat kunnen jullie wel willen maar ik had al het alleenrechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mij
want ik heb geld
en Snuitje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
idd ik kies voor jou![]()
maar dat kan ik toch niet maken
en mrbox dan?
WIl je der echt?quote:
hoi schatquote:
Daar mag je mee scharrelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
en mrbox dan?
jaa maar......jaaa maarr.......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet ik JOUW pm naar MIJ zelf typen? nee.. graag of heel niet hoor muppie!
Ik dacht dat ze van de andere kant wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WIl je der echt?dan gun ik jou een date met haar
misschien wordt ze verliefd op je.. en dan ga ik als brave tekkel wel wachten...
Geen vriendinnen? Vrouwelijk collega's?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, geld is niet zo'n probleemkoop weinig, ja wat benzine voor de motor en wat eten (en m'n hypotheekje)
ben ik mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!
Niets wat een Q. niet kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de andere kant was
Zonder dat 'hesje' eronderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben ik mooi klaar mee dan![]()
[ afbeelding ]
het leven van een kloon is nou eenmaal zwaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja jij ook..........
hallo mannen Lub_ya kan het niet meer aan
Een knappe man kan haar prima naar deze kant trekken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, of je doet het zelf.. of niet.. maar ik ga dat echt niet zelf doen hoor.. pfffffff.. je moet wel een KLEIN beetje moeite in me stekenquote:
Ik bedoel Echt Echt! je weet wel.. echt!quote:
Niet allemaal hoor. Ik ga wel voor iemand anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef getl0st het volgende:stelletje geile donders.. allemaal voor lub_ya!
ik weet niet wat ik heb gemist hier..
ik ben weer weg
Dat dacht je dan mooi verkeerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet zo verlegen zijn.. beetje meer pitquote:
oh...binnenkort maar eens foto's van mezelf in werkoutfit posten danquote:
en als je mij mooi vind, vind je Kingmob ook mooi!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dacht je dan mooi verkeerdNee schat, ik val over het algemeen vaker op vrouwen dan op mannen, maar dat is vaak puur uiterlijk waar ik dan naar kijk, vrouwen zijn gewoon mooier dan mannen. Neemt niet weg dat ik een man ook heul erg leuk kan vinden enzo
De wereld is wat mooier gewordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dacht je dan mooi verkeerdNee schat, ik val over het algemeen vaker op vrouwen dan op mannen, maar dat is vaak puur uiterlijk waar ik dan naar kijk, vrouwen zijn gewoon mooier dan mannen. Neemt niet weg dat ik een man ook heul erg leuk kan vinden enzo
Hoi Vencoquote:
Of gewoon aantrekken voor mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...binnenkort maar eens foto's van mezelf in werkoutfit posten dan
Ik kon er idd niet opkomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een giletje Cue(en die zijn idd afgrijselijk)
Vencoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Pak?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...binnenkort maar eens foto's van mezelf in werkoutfit posten dan
je weet dat ik niet verlegen benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen zijn.. beetje meer pit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
VencoNu ben je blijkbaar wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:'douchen' is ook erg vermoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Weten is een groot woordquote:
Wel wat meerquote:
Het gaat niet om mooi... Ik weet niet waarom, maar ik vind maar heel weinig (lees: geen) mannen echt mooi, op de manier waarop ik een vrouw mooi kan vindenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en als je mij mooi vind, vind je Kingmob ook mooi!
Geheel zwart pak moet wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben ik mooi klaar mee dan![]()
[ afbeelding ]
Douchen deed ik ernaquote:
Hmmm, maar wel woest aantrekkelijkgeilsexyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi... Ik weet niet waarom, maar ik vind maar heel weinig (lees: geen) mannen echt mooi, op de manier waarop ik een vrouw mooi kan vinden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Douchen deed ik erna
Dat wat ervoor was maakte mij moe
En waar blijft dan het langverwachte antwoord op mijn zeer brandende vraag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weten is een groot woord
[..]
Wel wat meer
Je bent een erg sexy man, dat kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, maar wel woest aantrekkelijkgeilsexy
Ik word niet vergetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
en mrbox dan?
Tuurlijk, er is zomaar een nieuwe mooie vrouw de vijver ingesprongenquote:
moet je klant wordenquote:
meestal wel...maar geen stropdasquote:
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een knappe man kan haar prima naar deze kant trekken hoor
[..]
Nee, of je doet het zelf.. of niet.. maar ik ga dat echt niet zelf doen hoor.. pfffffff.. je moet wel een KLEIN beetje moeite in me steken
[..]
Ik bedoel Echt Echt! je weet wel.. echt!
hell noquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeite
antwoord: nee toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar blijft dan het langverwachte antwoord op mijn zeer brandende vraag?
Trek je hem zaterdags ook wel eens aan?quote:
Vrouwen nooit zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeite
ben geen kloonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het leven van een kloon is nou eenmaal zwaar
Vijverquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is zomaar een nieuwe mooie vrouw de vijver ingesprongen
Jouw ego was anders al groot zatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
prrrrrrrrrmijn ego is ook weer gestreeld!
je bent een lieve
![]()
![]()
Q! Wees verdomde zuinig op der!
Waarom? Niks mis mee toch?quote:
Open het volgende topic en verzin een betere.quote:
was het leuk meissie?quote:
Wat een geheimtaal weerquote:
waarom vinden vrouwen het zo mooi altijd...echt altijdquote:
Nou, die gozert in kwestie kwam me bekend voor. Hij heeft onlangs een clip uitgebracht en ik vond zijn stem al zo ruk, net als die zanger van die clip.quote:
Nopequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trek je hem zaterdags ook wel eens aan?
Zulke dingen kunnen ook via PM of MSN.quote:
Een bekende nederlander op tv?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, die gozert in kwestie kwam me bekend voor. Hij heeft onlangs een clip uitgebracht en ik vond zijn stem al zo ruk, net als die zanger van die clip.Hij was het ook!
Ook niet eenmalig?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen ook via PM of MSN.
Keuze genoeg hier.quote:
Dat kan indd. ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen ook via PM of MSN.
Ik ben een wandelend cliché.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom vinden vrouwen het zo mooi altijd...echt altijd
over 2 weken misschienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een bekende nederlander op tv?
[..]
Ook niet eenmalig?
Nee, een zanger met een clip die bekend wilt worden en zichzelf daarom promoot via dat programma. Het was heel subtiel toen ze hem gingen filmen wanneer hij een clip ging maken.quote:
Will be.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
prrrrrrrrrmijn ego is ook weer gestreeld!
je bent een lieve
![]()
![]()
Q! Wees verdomde zuinig op der!
Tis er echt zo'n avond voor hequote:
ligt aan de vrouw of het staat...net als niet alle mannenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben een wandelend cliché.
Vrouwen in mantelpak vind jij dus niets?
Aan wat voor eisen moet hij/zij voldoen dan?quote:
quote:
ik heb geen standaardeisen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan wat voor eisen moet hij/zij voldoen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |