en een toegiftquote:
alcoholist te paardquote:
1x is zat. Daarna pakt ze d'r speeltjes maar!quote:
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.quote:
Zou je niet beginnen met 1x?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
Ja volgens mij met iedereenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
'Ja, ik wil' post...quote:
waarmee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Held!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:29 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, kan wel drie keer denk ik.
Laat ik maar wat nuttigs gaan doen met die energie. Zoals bier kopen. In de kroeg.
stappen? met of zonder perd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.Hoe is 't?
[..]
Zou je niet beginnen met 1x?
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stappen? met of zonder perd?
net wakker en nog steeds bekaf![]()
met jou?
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.quote:
met alcohol? I'm inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.![]()
Avonddutje gedaan? Met mij prima.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.
ik merk er weinig vanquote:
Van wie?quote:
Hoi Cuequote:
oh..bij het uitgaanquote:
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, met al die andere sloeries! je reageert zo langzaam!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
jij hebt niet alleen gedoucht! ook nog andere dingen gedaan! vunzig mupke!
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jij
*ruikt*quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!
lekker he!quote:
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
frisquote:
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
Ik heb verstand van kleding zoals een een konijn verstand heeft van schrijven. Ik ga maar wat op mn gevoel af maar kennelijk zie ik er altijd uit als een gast van 40 met een volvo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..bij het uitgaan
dan draag ik sowieso geen "kantooroverhemd"
en fruitigquote:
Daar kan ik de boete in doen als ik over de agente haar schoenen pis inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaan
Kut, da's dus een van mn favo overhemden zonder borstzak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dus
ik hou niet van fruitquote:
DIe agente is natuurlijk ook gewoon ambtenaar... ik zeg versieren die handelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar kan ik de boete in doen als ik over de agente haar schoenen pis inderdaad.
Dat is jouw probleemquote:
quote:
Jij zegt hierbij nee tegen de mogelijkheid om je banaan in haar pruim te peren?quote:
Dacht dat je wel van pruimen hieldquote:
oh bummerquote:
Dat schijntquote:
ik heb wat beters dan banaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt hierbij nee tegen de mogelijkheid om je banaan in haar pruim te peren?
ach.. beter dat, dan een koelkast tochquote:
ach ik ben voor zoveel uitgemaakt.. koelkast, diepvries, steenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach.. beter dat, dan een koelkast toch
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach.. beter dat, dan een koelkast toch
Een aubergine?quote:
Komkommerquote:
Hoi meneer ArTICquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
ranzige taal hier...ik kom hier alleen maar om ontopic over het single leven te discussiëren![]()
hoogstens dat ik iemand tegenkom hier om handjes mee vast te houden
Hè bah! Eerst trouwen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
ranzige taal hier...ik kom hier alleen maar om ontopic over het single leven te discussiëren![]()
dag mevrouw die nog steeds geen PM gestuurd heeftquote:
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan de keer dat we de latijnslerares vroegen wat frigide betekende
ohja, bijna vergetenquote:
En huppelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
omdat we allebei kei tof zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
Zoveel lijken we toch niet op elkaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
ik haat frigidequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
vooral huppelen...vooral huppelenquote:
ik ben tofstquote:
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...
als je dichterbij had gewoondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Reageer je niet een beetje laatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil iemand alleen niet delen met 10 andere
Ik weet niet waar je huis is, sorryquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Ja toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
Ja ik was druk bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Reageer je niet een beetje laat![]()
Ik ga niet met tien andere, wat denk je wel niet
.. en die smoesjes van jou altijdquote:
Ik wil geen jongentjes, ik wil mannen!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |