en een toegiftquote:
alcoholist te paardquote:
1x is zat. Daarna pakt ze d'r speeltjes maar!quote:
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.quote:
Zou je niet beginnen met 1x?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
Ja volgens mij met iedereenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ofresca zou ik minimaal 20x willen doen op een avond.. niet dat ik het haal.. maar dromen mag altijd
'Ja, ik wil' post...quote:
waarmee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik kan t allemaal niet meer aan............heb t te druk.......
Held!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:29 schreef halfbearad het volgende:
Hmm, kan wel drie keer denk ik.
Laat ik maar wat nuttigs gaan doen met die energie. Zoals bier kopen. In de kroeg.
stappen? met of zonder perd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb zin in stappen. Maar geen goed idee.Hoe is 't?
[..]
Zou je niet beginnen met 1x?
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stappen? met of zonder perd?
net wakker en nog steeds bekaf![]()
met jou?
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.quote:
met alcohol? I'm inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.![]()
Avonddutje gedaan? Met mij prima.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.
ik merk er weinig vanquote:
Van wie?quote:
Hoi Cuequote:
oh..bij het uitgaanquote:
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, met al die andere sloeries! je reageert zo langzaam!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
jij hebt niet alleen gedoucht! ook nog andere dingen gedaan! vunzig mupke!
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jij
*ruikt*quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!
lekker he!quote:
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
frisquote:
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
Ik heb verstand van kleding zoals een een konijn verstand heeft van schrijven. Ik ga maar wat op mn gevoel af maar kennelijk zie ik er altijd uit als een gast van 40 met een volvo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..bij het uitgaan
dan draag ik sowieso geen "kantooroverhemd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |