Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.quote:
met alcohol? I'm inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide. Maar vooral met alcohol natuurlijk.![]()
Avonddutje gedaan? Met mij prima.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten adviseren dat overhemden met borstzakken "not done" zijn omdat je er dan als een ambtenaar bij loopt.
ik merk er weinig vanquote:
Van wie?quote:
Hoi Cuequote:
oh..bij het uitgaanquote:
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, met al die andere sloeries! je reageert zo langzaam!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
jij hebt niet alleen gedoucht! ook nog andere dingen gedaan! vunzig mupke!
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha nee de enige sloerie waarmee ik pm ben jij
*ruikt*quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jah, maar dat zegt nog niets! je kan het ook druk hebben met leuke en aardige mensen naast deze sloerie!
lekker he!quote:
Borstzakjes schijnen het goed te doen als je een leuke ambtenaar aan de haak wilt slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
frisquote:
gewoon casual...niet je wandeloutfit uit je fobo dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef halfbearad het volgende:
Iemand nog kleding- en uitgaan- tips? Drink hier ff een bier en dan ga ik de grachten onveilig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |