rond de 24stequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijn
Ja, die blik valt idd niet te voorkomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, maar als ze niet thuis komen 's nachts en mijn vrienden de volgende dag mijn "ik heb geil geneukt" gezicht zien, weten ze wel hoe laat het is
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ja, zwart lijkt me wel wat, erg makkelijk ook als al je kleding zwart(ig) is, kan allemaal bij elkaar in de was
Tsja, geld is niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk gewoon doen.![]()
Als ik weer geld heb ga ik dat vast nog wel een keer doen.
Whehe echt he!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, die blik valt idd niet te voorkomen![]()
Die vorige buurman van mij wist het ook altijd meteen. "Ah, jij hebt geneukt, was ze lekker?"
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!
idd ik kies voor jouquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mij
want ik heb geld
Af! Mine!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijn
Dat kunnen jullie wel willen maar ik had al het alleenrechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mij
want ik heb geld
en Snuitje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
idd ik kies voor jou![]()
maar dat kan ik toch niet maken
en mrbox dan?
WIl je der echt?quote:
hoi schatquote:
Daar mag je mee scharrelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
idd ik kies voor jou![]()
maar dat kan ik toch niet maken
en mrbox dan?
jaa maar......jaaa maarr.......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet ik JOUW pm naar MIJ zelf typen? nee.. graag of heel niet hoor muppie!
Ik dacht dat ze van de andere kant wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WIl je der echt?dan gun ik jou een date met haar
misschien wordt ze verliefd op je.. en dan ga ik als brave tekkel wel wachten...
Geen vriendinnen? Vrouwelijk collega's?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, geld is niet zo'n probleemkoop weinig, ja wat benzine voor de motor en wat eten (en m'n hypotheekje)
ben ik mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!
Niets wat een Q. niet kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de andere kant was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |