Sorry... Er zijn ook zo veel topics hier...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pandorah, dit kan je beter in het borstvoedingstopic posten. Daar zitten de experts en het houdt dit topic een klein beetje on-topic. Whatever that is.
Borstvoeding deel 54
Oh joh, daar hoef je geen sorry voor te zeggen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Sorry... Er zijn ook zo veel topics hier...
Krampjes? Zo ja, dan heb je daar middeltjes voor die kunnen helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef TheFrankey het volgende:
Hier is het even dik wennen. Jesse is nu 5 dagen oud en kan soms tot het hysterische huilen. Dat is wel heel moeilijk hoor. Afgelopen nacht ging dan wel goed maar smiddags had hij nergens zin in. pfff ik hoop dat het snel beter word
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zit eens even te kijken maar er is helemaal geen papa topic. Zou het werken? Of zou zon topic na 10 posts gesloten worden door gepruts van ONZ gasten enzo...
Ik zal er eens over nadenken.
Wat een afschuwelijk verhaal ditquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:40 schreef MeNicole het volgende:
Ik had het er van de week nog met R over. Als ik een keizersnee zou moeten en de kleine geboren is mag niemand anders hem vast houden dan hij zelf. Mijn nichtje had het 3 weken terug. Die kreeg uiteindelijk een spoedkeizersnee waarbij ze helemaal onder zeil moest. Toen ze bij kwam hadden alle opas's en oma's en ooms en tantes de kleine al vast gehad en zij had hem nog niet eens gezien. Daar had ze nu steeds zo'n verdriet om. Kleine man maakt kennis met de wereld behalve met zijn mama. Als ik dat dan hoor krijg ik helemaal zo'n rare kriebel. Dat wil ik kosten wat het kost voorkomen!!
beter borstcompressen doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef tessie het volgende:
Ok, gelukkig. Ben wel echt super verbaast dat er uberhaupt iets uit kan komen. Misschien toch maar even een wattenschijfje ofzo in mn bh doen om nog meer ranzige vlekken te voorkomen...
Het is geen stront hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef tessie het volgende:
Ok, gelukkig. Ben wel echt super verbaast dat er uberhaupt iets uit kan komen. Misschien toch maar even een wattenschijfje ofzo in mn bh doen om nog meer ranzige vlekken te voorkomen...
Wat stomquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Vicky het volgende:
![]()
had ik al 2 dagen niet meer gevloeid, liep ik vanmiddag weer leeg
![]()
ja idd...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat stomen je was net zo blij dat je er af was!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben veranderd in een hormonster
Met het oog op Koen zijn 1e verjaardag en daarbij de juiste periode van de maand, en de supermarkt die al anderhalve week elke dag zegt dat er MORGEN pap op voorraad is, resulteert in regelmatige huilbuien.
7 maanden niet? Echt niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar had ik absoluut geen last van (en 7 maanden na de bevalling ook niet)
Hoe gaat het nu met jullie Pandora?
Daar stond wat andersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
[..]
7 maanden niet? Echt niet?
Ik zei binnen een week al dat ik wel zou willen, maar dat het nog niet kon
En tijdens de zwangerschap waren de eerste drie maanden iets minder (want 's avonds misselijk en moe) en daarna was het weer normaal.
Ben ik dan zo raar?
He, dat is soms maar een zwaar vooruitzicht, he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
blech, ik vind vandaag al weer geen leuke dag. Hoop dat M. niet te laat thuis is vandaag. Amber is aan het zeuren, Tess alleen maar aan het huilen. Sliep ze eindelijk, gaat de telefoon, hop wakker.
En vanaf volgnde week gaat M. weer hele dagen werken
Hij was niet veranderd volgens mij, maar ik kan het me niet meer herinneren want heb deze een maad of zeven niet kunnen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat heb ik ook gehad, omdat er een moedervlek raar was geworden door de zwangerschapshormonen. Was idd niks, en ik heb er nooit meer wat over gehoord.
Ik ben ook gewoon weer onder de douche gegaan ermee, aangezien de hechtingen toch niet zelfoplosbaar waren.
veel huilen, veel kramp, overstreken, onrustig..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:11 schreef Suzanna het volgende:
Vickywat is er aan de hand met Tess? Wat vervelend zeg, als je er niks aan kunt doen... frustrerend he...
![]()
Wauw, goede afspraak!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Wij hadden hier om de beurt van die 'nu even NIET' momentjes toen L. nog heel klein was (en heel vee huilde en niet in zijn bed wilde slapen overdag (alleen in de draagdoek) en 's nachts alleen bij ons....
Niet dat we met hem wilden gooien, maar dat we écht even geen zin hadden.
We hadden dan de afspraak dat we zeiden: 'ik nu even niet, ok? En dat de ander het dan ONMIDDELIJK overnam
Werkte prima, hebben we een keer of 5 toegepast
Mwah, zodra je dat begint te begrijpen is er toch wel iets mis denk ik hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef seilram het volgende:
Wat lekker Oeke! Ik wilde dat gisteren eigenlijk ook... maar Joep was in de kinderwagen, want ik dacht dat de draagdoek te warm zou zijn en ging huilen en was niet te troosten. Dus zijn we terug naar huis gegaan en daar gegeten. Was ook lekker![]()
Gisteren wel met manlief gepraat. Er zaten me namlijk best wel wat dingen dwars. Gisteren hadden we bezoek en ik weet dat manlief wat ongeduldiger is met Joep dan ik. Verteld hij ineens tegen het bezoek dat als Joep s'nachts huilt en hij heeft hem 2 of 3 getroost en hij begint weer dat hij dan de neiging krijgt om met Joep te gooien.... kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik dat hoorde? Waarom weet ik dat niet? Waarom vertel je dat niet? Waarom vertel je zoiets in bijzijn van onze vrienden wel? Ik was best boos. Ik hoor dat te weten dat je zulke gevoelens hebt, dan snap ik ook waarom je gewoon terug in bed legt met de woorden: ik ben er klaar mee. Liever dat inderdaad... dan iets anders.
Maar goed, flink gepraat en we zitten weer mooi op 1 lijn. Misschien vind ik dat tot nu toe nog wel het moeilijkst van moeder zijn... de vader begrijpen en leren kennen![]()
ik vind het ook niet zo fijn overkomen iddquote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Belana het volgende:
ik vind het altijd zo vreselijk ongezellig klinken die vriend van jou seilram...
dat is idd een hele goeie, zo hebben we dat hier ook gedaan en nog steeds wel. natuurlijk heb je allemaal wel eens geen zin/puf/geduld of wat dan ook meer.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Wij hadden hier om de beurt van die 'nu even NIET' momentjes toen L. nog heel klein was (en heel vee huilde en niet in zijn bed wilde slapen overdag (alleen in de draagdoek) en 's nachts alleen bij ons....
Niet dat we met hem wilden gooien, maar dat we écht even geen zin hadden.
We hadden dan de afspraak dat we zeiden: 'ik nu even niet, ok? En dat de ander het dan ONMIDDELIJK overnam
Werkte prima, hebben we een keer of 5 toegepast
Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
We hebben toen ook afgesproken dat als de 1 zei dat ie het ECHT even niet trok, dat de ander het dan meteen overnam zonder vragen of wat dan ook. Dat was wel heel fijn.
Gewoon even een soort codewoord afspreken werkte dus hier heel goed. Anders is het ook wat jij beschrijftquote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
oe dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef tessie het volgende:
dus hebben we lekker de hele zomer met zijn drietjes
En dat lukt je dan ook zonder om 5 uur op te staan? Ik ben nooit zo goed in haasten dus ik zie de bui strak al hangenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, ik bemerk met een tweede dat je niet meer zo stresst over het omgaan met de baby, maar meer in de organisatie van het geheel. Wie als eerste in bad en in de kleren en hoe te doen met eten en flesjes enzo.
maar ik moet zeggen dat dat ook al weer heel snel went. Het lukt me nu om binnen een redelijke tijd twee kinderen aangekleed te hebben en eten te hebben gegeven en dan voor 9 uur op de creche te zijn. En dan heb ik ook gewoon kleren aan en gekamde haren!!
Oja, ken je die van Memmel die voor een spiraaltje ging? Die kreeg ze niet. Dokter was iets te enthousiast en het kan pas 6 weken na de bevalling. dus over 2,5 week terugkomen.
Pff werk. Men, ik ben kapot. Hoe kan ik ooit nog werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:01 schreef Estrys het volgende:
gefeliciteerd Tessie! Ik weet ook nog dat ik het een enorme prestatie vond toen ik om half 1 mijn kleren aan had, Seb in bad had gedaan en eten had gegeven.Komt vanzelf weer. Vanmorgen om kwart voor zeven fles gegeven, om kwart over zeven opgestaan en om kwart over acht op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |