abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:09:29 #251
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70434157
Hihi.
pi_70460069
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:11 schreef Suzanna het volgende:

Vicky wat is er aan de hand met Tess? Wat vervelend zeg, als je er niks aan kunt doen... frustrerend he...
veel huilen, veel kramp, overstreken, onrustig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70463154
Ik ben morgen voor het eerst alleen met Graeme. Mijn Lief moet weer gaan werken. Vind het best wel eng eigenlijk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70463454
Dat is heel goed te begrijpen hoor! Ik denk dat zoiets de meeste wel een onzeker/eng gevoel geeft.
Maar ik weet zeker dat het goed gaat komen!
pi_70463559
Dat gaat gewoon goed komen Tessie!
Maar ik snap het wel. P. is nu nog maar 1 keer een hele dag weggeweest en dat vond ik ook spannend! Maar alles ging goed hoor! Alleen niet vergeten zelf ook wat te eten!

En toen de buren hem vandaag meevroegen naar Parkpop was ik toch heel blij dat hij, na enig twijfelen, besloot bij ons te blijven.

Vanavond gingen we een eindje wandelen en toen besloten we ineens bij de Afrikaan op het terras te gaan eten! Met Kobus in de draagdoek. Het was heerlijk, we houden er erg van spontaan uit eten te gaan en nu ging het gewoon weer! En met kind! Echt heel fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70465011
Geniet er maar van, oeke. Over een jaar en een half is dat niet zo simpel meer....
  maandag 29 juni 2009 @ 08:52:22 #257
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70468898
Wat lekker Oeke! Ik wilde dat gisteren eigenlijk ook... maar Joep was in de kinderwagen, want ik dacht dat de draagdoek te warm zou zijn en ging huilen en was niet te troosten. Dus zijn we terug naar huis gegaan en daar gegeten. Was ook lekker

Gisteren wel met manlief gepraat. Er zaten me namlijk best wel wat dingen dwars. Gisteren hadden we bezoek en ik weet dat manlief wat ongeduldiger is met Joep dan ik. Verteld hij ineens tegen het bezoek dat als Joep s'nachts huilt en hij heeft hem 2 of 3 getroost en hij begint weer dat hij dan de neiging krijgt om met Joep te gooien.... kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik dat hoorde? Waarom weet ik dat niet? Waarom vertel je dat niet? Waarom vertel je zoiets in bijzijn van onze vrienden wel? Ik was best boos. Ik hoor dat te weten dat je zulke gevoelens hebt, dan snap ik ook waarom je gewoon terug in bed legt met de woorden: ik ben er klaar mee. Liever dat inderdaad... dan iets anders.
Maar goed, flink gepraat en we zitten weer mooi op 1 lijn. Misschien vind ik dat tot nu toe nog wel het moeilijkst van moeder zijn... de vader begrijpen en leren kennen
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 29 juni 2009 @ 08:57:16 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_70468944
ik vind het altijd zo vreselijk ongezellig klinken die vriend van jou seilram...
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 08:58:32 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70468962
Jeetje seilraM, daar zou ik ook niet zo happy mee zijn, als hij dat er in het bijzin van vrienden uit gooide.
Hoewel ik me wel een klein beetje voor kan stellen dat hij het zo deed, want zo maak je het mss minder beladen dan dat hij het 1 op 1 tegen jou zou zeggen. Zo heb je mss een makkelijkere opening zeg maar.
Wel fijn dat jullie er nu over hebben kunnen praten.
pi_70469063
Dat is waar he Cattie, ik zal er zeker van genieten nu ik weet dat het kan, en dan voor zolang het kan!

Seilram,dat is lastig als je er niet samen over kan praten. Ik zie hier P. ook wel eens worstelen met zijn geduld of zijn motoriek maar gelukkig kunnen we daar fijn over praten en dat helpt inderdaad een hoop! Fijn dat je toch weer op een lijn gekomen bent.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70469273
Wij hadden hier om de beurt van die 'nu even NIET' momentjes toen L. nog heel klein was (en heel vee huilde en niet in zijn bed wilde slapen overdag (alleen in de draagdoek) en 's nachts alleen bij ons....
Niet dat we met hem wilden gooien, maar dat we écht even geen zin hadden.

We hadden dan de afspraak dat we zeiden: 'ik nu even niet, ok? En dat de ander het dan ONMIDDELIJK overnam
Werkte prima, hebben we een keer of 5 toegepast
pi_70469296
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Wij hadden hier om de beurt van die 'nu even NIET' momentjes toen L. nog heel klein was (en heel vee huilde en niet in zijn bed wilde slapen overdag (alleen in de draagdoek) en 's nachts alleen bij ons....
We hadden dan de afspraak dat we zeiden: 'ik nu even niet, ok? En dat de ander het dan ONMIDDELIJK overnam
Wauw, goede afspraak!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 29 juni 2009 @ 09:31:52 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70469420
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef seilram het volgende:
Wat lekker Oeke! Ik wilde dat gisteren eigenlijk ook... maar Joep was in de kinderwagen, want ik dacht dat de draagdoek te warm zou zijn en ging huilen en was niet te troosten. Dus zijn we terug naar huis gegaan en daar gegeten. Was ook lekker

Gisteren wel met manlief gepraat. Er zaten me namlijk best wel wat dingen dwars. Gisteren hadden we bezoek en ik weet dat manlief wat ongeduldiger is met Joep dan ik. Verteld hij ineens tegen het bezoek dat als Joep s'nachts huilt en hij heeft hem 2 of 3 getroost en hij begint weer dat hij dan de neiging krijgt om met Joep te gooien.... kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik dat hoorde? Waarom weet ik dat niet? Waarom vertel je dat niet? Waarom vertel je zoiets in bijzijn van onze vrienden wel? Ik was best boos. Ik hoor dat te weten dat je zulke gevoelens hebt, dan snap ik ook waarom je gewoon terug in bed legt met de woorden: ik ben er klaar mee. Liever dat inderdaad... dan iets anders.
Maar goed, flink gepraat en we zitten weer mooi op 1 lijn. Misschien vind ik dat tot nu toe nog wel het moeilijkst van moeder zijn... de vader begrijpen en leren kennen
Mwah, zodra je dat begint te begrijpen is er toch wel iets mis denk ik hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70469473
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Belana het volgende:
ik vind het altijd zo vreselijk ongezellig klinken die vriend van jou seilram...
ik vind het ook niet zo fijn overkomen idd Kan me voorstellen dat het wennen is, een baby. Maar dit klinkt best heftig.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 29 juni 2009 @ 09:39:03 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_70469520
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef freecell het volgende:

dat is idd een hele goeie, zo hebben we dat hier ook gedaan en nog steeds wel. natuurlijk heb je allemaal wel eens geen zin/puf/geduld of wat dan ook meer.
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 10:07:22 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70470107
Heftig Seilram, zulke fratsen van je partner is vast het laatste waar je op zit te wachten. Hopelijk draait ie gauw een beetje bij. De eerste tijd met een pasgeborene is gewoon best zwaar voor een koppel, echt heus niet alleen maar rozegeur en maneschijn. Daarin sta je niet alleen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 29 juni 2009 @ 10:22:35 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70470507
Seilram da's wel heftig om dan te horen inderdaad. Ik merkte dat mijn vriend het ook moeilijker vond toen Linde baby was. Gewoon omdat hij het zo moeilijk vond om in te schatten wat er was. We hebben toen ook afgesproken dat als de 1 zei dat ie het ECHT even niet trok, dat de ander het dan meteen overnam zonder vragen of wat dan ook. Dat was wel heel fijn.

Enne Oeke wij gaan nog steeds regelmatig gewoon spontaan uit eten hoor en dan is ons meisje bijna 2. Er is altijd wel iets dat ze lekker vindt en thuis moet ze ook gewoon aan tafel blijven zitten dus waarom in een restaurant niet? Wel hebben we standaard een bekertje, een klein kleurboek en potloodjes in de luiertas zitten voor het geval we ergen 'stranden'. Vrijdagavond zijn we met vrienden in het park gaan picknicken. Was echt heel leuk en tsja dan maar een keertje wat later naar bed. Zaterdag konden we zo allemaal lekker uitslapen
pi_70470671
Fijn dat jullie zo lekker spontaan uit eten geweest zijn Oeke! Lekker dat dat (nu nog) gewoon kan he?

Seilram, wat vervelend dat je vriend het zo moeilijk vind. Kan me voorstellen dat je het heel naar vond dat hij dat ineens met vrienden erbij zo op tafel gooit.

Wij hebben hier ook al onenigheid gehad. Alleen misschien een beetje het andere uiterste. Mijn Lief deed steeds alsof hij het allemaal veel beter wist, ging ie op mijn vingers staan kijken en commentaar geven als ik wat deed. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van, goh, doe jij het dan maar lekker allemaal zelf, ga maar regelen dat je niet naar je werk hoeft zodat je lekker zelf voor jouw zoon kan zorgen als ik het allemaal toch zo verkeerd doe Gelukkig hielp die uitbarsting wel, en zag hij ook wel in dat hij gewoon irritant deed en dat ik het ook heus wel kan, en dat hij het ook ff los moet laten. De eerste twee dagen dat Graeme er was, kon ik eigenlijk niets doen, en toen heeft hij dus alles moeten doen, en dat zat er nog een beetje in. Nu gaat het gelukkig veel beter, en heb ik er ook vertrouwen in dat ik het ook kan.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:29:50 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70470730
tessie, da's wel het andere uiterste ja... Dat zou ik ook echt heel slecht trekken.
Vandaag alleen met je kleine toch? Hoe gaat het nu?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70470929
Ja mijn Lief is soms nogal overbezorgd enzo, maar hij bedoelt het heel lief gelukkig
Vandaag idd voor het eerst alleen met Graeme, vind het echt wel spannend. Gaat tot nu toe allemaal goed. Lief had hem om half 6 nog een flesje gegeven, dus ik kon lekker uitslapen tot 9 uur. En na een flesje ging ie gewoon weer slapen zodat ik kon douchen. Nu zijn we zowaar beneden in de huiskamer beland haha Ik dacht dat dat niet zou lukken
  Hoofdredactie Fotografie maandag 29 juni 2009 @ 11:05:20 #271
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70471773
tessie

'k Zag die botsing al een beetje aankomen bij jullie. Fijn dat het zo goed gaat vandaag! Stoere mamma!
pi_70472548
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
We hebben toen ook afgesproken dat als de 1 zei dat ie het ECHT even niet trok, dat de ander het dan meteen overnam zonder vragen of wat dan ook. Dat was wel heel fijn.
Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
Fake it till you make it...
pi_70473079
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
Gewoon even een soort codewoord afspreken werkte dus hier heel goed. Anders is het ook wat jij beschrijft
  maandag 29 juni 2009 @ 11:51:06 #274
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70473214
Nijna nadat het dus een paar keer zo gegaan was als jij beschrijft hebben we dat zo afgesproken en het geeft echt veel rust hoor als je weet dat je niets hoeft uit te leggen ofzo

Tessie klinkt als een hele goede eerste dag alleen! En zo snel al! Volgens mij was ik pas na een week of 3 voor het eerst een hele dag alleen met Linde Eerder durfde ik het echt niet aan...
  maandag 29 juni 2009 @ 11:51:43 #275
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70473240
Vervelend Vicky... Sterkte met je kleintje. Het klinkt wel bekend in mijn oren, mijn kinderen hadden ook vaak van die periodes. Wat er nou precies was... heb ik eigenlijk nooit geweten. Ik dacht altijd van alles maar meestal ging het na een tijdje 'vanzelf' over en wist ik nog niet wat het nou precies was geweest. Erg frustrerend.
voor jou en je meiden!

Tessie, veel plezier vandaag, lekker wandelen is misschien een goed idee? Lekker trots zijn ... (of kan dat niet omdat je niet lekker bent? geen idee hoor!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')