abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie maandag 29 juni 2009 @ 11:05:20 #271
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70471773
tessie

'k Zag die botsing al een beetje aankomen bij jullie. Fijn dat het zo goed gaat vandaag! Stoere mamma!
pi_70472548
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
We hebben toen ook afgesproken dat als de 1 zei dat ie het ECHT even niet trok, dat de ander het dan meteen overnam zonder vragen of wat dan ook. Dat was wel heel fijn.
Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
Fake it till you make it...
pi_70473079
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
Gewoon even een soort codewoord afspreken werkte dus hier heel goed. Anders is het ook wat jij beschrijft
  maandag 29 juni 2009 @ 11:51:06 #274
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70473214
Nijna nadat het dus een paar keer zo gegaan was als jij beschrijft hebben we dat zo afgesproken en het geeft echt veel rust hoor als je weet dat je niets hoeft uit te leggen ofzo

Tessie klinkt als een hele goede eerste dag alleen! En zo snel al! Volgens mij was ik pas na een week of 3 voor het eerst een hele dag alleen met Linde Eerder durfde ik het echt niet aan...
  maandag 29 juni 2009 @ 11:51:43 #275
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70473240
Vervelend Vicky... Sterkte met je kleintje. Het klinkt wel bekend in mijn oren, mijn kinderen hadden ook vaak van die periodes. Wat er nou precies was... heb ik eigenlijk nooit geweten. Ik dacht altijd van alles maar meestal ging het na een tijdje 'vanzelf' over en wist ik nog niet wat het nou precies was geweest. Erg frustrerend.
voor jou en je meiden!

Tessie, veel plezier vandaag, lekker wandelen is misschien een goed idee? Lekker trots zijn ... (of kan dat niet omdat je niet lekker bent? geen idee hoor!)
pi_70473422
Mijn mams komt zo eventjes langs, en dan gaan we idd een stukje wandelen. Alleen naar buiten durf ik nog niet zo goed, omdat ik wel snel duizelig ben enzo.

Stiemie, ik durfde ook eigenlijk niet hoor haha! Maar het moest wel. Mijn man werkt op een school, en is dus echt gebonden aan de schoolvakanties, hij kan niet extra vrij nemen. Gelukkig hoeft hij nog maar 2 weken en dan heeft hij ook zomervakantie, dus hebben we lekker de hele zomer met zijn drietjes
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70473561
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef tessie het volgende:
dus hebben we lekker de hele zomer met zijn drietjes
oe dat klinkt heerlijk
  maandag 29 juni 2009 @ 12:06:29 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70473769
Oh wat fijn zeg straks de hele zomer samen Mijn vriend moest na 2 weken ook weer aan de slag, maar toen is mijn moeder overdag half bij me ingetrokken geloof ik Ben benieuwd of het nu makkelijker gaat bij de 2e.
pi_70475200
Ik denk dat we dat codewoord maar eens in gaan voeren dan... bedankt voor de tip! Zal het erover hebben met lief.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:25:44 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70476241
Mijn code is gewoon mijn man een schop geven, dan weet hij dat het zijn beurt is.

Nee, wij hebben geen code nodig. Het gaat echt heel goed zo met zn 2en. Als ik het even zat ben merkt M. dat vrijwel meteen en neemt het dan gewoon over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:22 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70478138
Tranen en codewoorden.... die tranen waren er gisteren weer. Ik ben echt zo'n emo-kip. Was altijd al een emo-muts, maar sinds de geboortes is het alleen maar erger geworden. Heb gister tijdens het zomerfestival zitten janken omdat mijn meiden zoveel plezier hadden.

En dat code-woord is ook super gevonden. Hier eigenlijk nooit uit hoeven spreken, maar het is er wel. En dat is inderdaad wel erg prettig. Als ik er over nadenk.... als ik het echt niet trek zeg meestal zoiets van: en nu is het even alleen jouw dochter!

In elk geval sterkte met alle nieuwe dingen... prille mama's!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:53:22 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70479382
Stiemie, ik bemerk met een tweede dat je niet meer zo stresst over het omgaan met de baby, maar meer in de organisatie van het geheel. Wie als eerste in bad en in de kleren en hoe te doen met eten en flesjes enzo.
maar ik moet zeggen dat dat ook al weer heel snel went. Het lukt me nu om binnen een redelijke tijd twee kinderen aangekleed te hebben en eten te hebben gegeven en dan voor 9 uur op de creche te zijn. En dan heb ik ook gewoon kleren aan en gekamde haren!!

Oja, ken je die van Memmel die voor een spiraaltje ging? Die kreeg ze niet. Dokter was iets te enthousiast en het kan pas 6 weken na de bevalling. dus over 2,5 week terugkomen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70479496
Das ook balen Moet je nog een keer heen... Kan je er beter maar vanaf zijn zeg maar.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:57:51 #284
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70479533
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, ik bemerk met een tweede dat je niet meer zo stresst over het omgaan met de baby, maar meer in de organisatie van het geheel. Wie als eerste in bad en in de kleren en hoe te doen met eten en flesjes enzo.
maar ik moet zeggen dat dat ook al weer heel snel went. Het lukt me nu om binnen een redelijke tijd twee kinderen aangekleed te hebben en eten te hebben gegeven en dan voor 9 uur op de creche te zijn. En dan heb ik ook gewoon kleren aan en gekamde haren!!

Oja, ken je die van Memmel die voor een spiraaltje ging? Die kreeg ze niet. Dokter was iets te enthousiast en het kan pas 6 weken na de bevalling. dus over 2,5 week terugkomen.
En dat lukt je dan ook zonder om 5 uur op te staan? Ik ben nooit zo goed in haasten dus ik zie de bui strak al hangen

Balen van je spiraaltje trouwens. Kwam de dokter er wel achter voordat je er helemaal klaar voor was?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:24:26 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70480518
Ja gelukkig wel! Ik was nu bij zijn vrouwelijke collega en die was even gaan rekenen. En van haar heb ik nu voor de volgende keer ook al een pijnstiller gekregen. Dat is wel fijn.
Anders hadden we over een maand of 9 - 10 gewoon weer beschuit met muisjes kunnen eten, omdat mijn spiraaltje nog nergens grip op heeft...

Ik sta dan om 7 uur op. Dan eerst zelf douchen, aankleden. Dan Morris uit zijn pyjama, aangeven aan J. die dan onder de douche staat. Morris aankleden en even zijn bed weer in. Anna wakker maken met een fles melk. Wassen en aankleden en dan weer omkleden als de kledingkeus mevrouw niet bevalt. Hele boeltje mee naar beneden, brood voor Anna maken, fles voor Morris. Anna eet haar brood, Morris drinkt. Hele boeltje in de jas en maxicosi en off we go! *insert zweeticoontje
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:33:12 #286
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70480881
Ah gelukkig dus nog wel op tijd!

Om 7 uur op, dat valt nog best mee * Stiemie slaat ochtendschema alvast op
  maandag 29 juni 2009 @ 16:07:50 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70482154
Memmel!!!! Wat een prachtig schema!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70490852
Zo hee Memmel dat heb je goed voor elkaar!! (en toch te vroeg voor het spiraal, vond het idd al erg vroeg)
Ow en Tessie heerlijk de hele zomervakantie met zijn drietjes. Dat is toch super
pi_70491033
Memmel, dat doe je netjes hoor!
Ik ben blij dat ik dat soort fratsen voorlopig nog niet hoef .
  maandag 29 juni 2009 @ 20:55:54 #290
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70491846
Wat is het toch balen om last van je enkel te hebben als moeder...
En een man die de komende drie weken elke dag van vroeg tot laat moet werken... (elke dag overwerken dus...) omdat zijn directe collega op vakantie is! Dat dat nog kan tegenwoordig...
pi_70499146
Wat een goed schema Memmel, en dat je dat allemaal zo snel kan!
Suzanna, das wel slechte timing zeg, balen!

Hier de eerste dag alleen met Graeme heel goed doorgekomen. Het viel me echt heel erg mee. Heb zelfs nog lekker mn favo tv serie op de flaptop kunnen kijken, en heel veel geknuffeld. Was eigenlijk best gezellig zo met zn tweetjes.
Morgenochtend komt de mevrouw van het CB weer langs voor de 2e x gehoortest. Al om half 11, dus dan moet ik ook nog zorgen dat we dan al aangekleed beneden zitten. En oh ja, ben ook nog jarig morgen haha, vergeet dat steeds bijna Savonds krijgen we wel gezellie familiebezoek, gecombineerd kraam/verjaardagsbezoek, dus das vast wel gezellie
  maandag 29 juni 2009 @ 23:51:42 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70499779
'al om half 11'
succes morgen, tessie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70500009
Haha ja ik Vind dat best vroeg, erg eigenlijk he?moet nog ff in het ritme komen geloof ik.
pi_70504615
Gefeliciteerd dan maar tessie!

Vanaf dat L. Klein was, was ik er juist steeds heel vroeg uit Meestal voor 7
pi_70504812
gefeliciteerd Tessie! Ik weet ook nog dat ik het een enorme prestatie vond toen ik om half 1 mijn kleren aan had, Seb in bad had gedaan en eten had gegeven. Komt vanzelf weer. Vanmorgen om kwart voor zeven fles gegeven, om kwart over zeven opgestaan en om kwart over acht op mijn werk
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70504853
Gefeliciteerd Tessie!!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:05:08 #297
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70504869
Mijn man is wel heel lief hoor . Alleen de leuke dingen tja daar heb ik geen problemen mee, dus vertel ik ze ook niet. Wel tegen hem
Maar ik ben er ook wel achter Rocka dat het roze momenten zijn en geen hele wolk. Ik vind Joep het mooiste wat me is overkomen, maar ik ben echt nog wel zoekende in mijn rol als moeder, opvoeder en ook nog vrouw en dan nog tijd voor mijzelf.
Niet mieten! Door gieten!
pi_70505219
die mannenverhalen komen me ook wel bekend voor hoor. Vanmorgen nog. Ik leg kleren klaar terwijl manlief staat te kijken notabene. Hij zat even op de babykamer naar Seb te kijken, staat op en wil naar zijn werk gaan. Ja ho eens, kun jij Seb even aankleden? 'Wat moet hij aan dan?' aaargh. Maar ik weet wel dat ik gewoon geen stille hints moet geven. Gewoon zeggen: dit of dat moet je doen. Maar soms hoop je dan toch dat hij het uit zichzelf doet.
Vervolgens zei ik, neem jij Seb vast mee naar beneden? Ja schiet jij op dan zegt meneer Ik was mijn haar aan het doen, zucht. Kom ik beneden is het nog geen half acht. Meneer moet 20 minuten naar zijn werk en voor negen uur beginnen. Die weet niet hoe snel hij weg moet komen lijkt soms wel. Nou moet ik zeggen dat ik vanmorgen ook blij was dat het KDV het even een dagje overneemt
pi_70505354
TARA zou ook niet blij zijn als hij éérst aankondigt dat hij weg gaat en ik daarna nog wat vraag om te doen.
Voor die tijd is prima
pi_70505436
HEEJ, hij had al tien minuten naar Seb zitten kijken vanaf een stoel en ik ben in de veronderstelling dat hij wel snapt dat Seb ook kleren aan moet. Maar ja die veronderstellingen he, dat moet ik niet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')