Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
We hebben toen ook afgesproken dat als de 1 zei dat ie het ECHT even niet trok, dat de ander het dan meteen overnam zonder vragen of wat dan ook. Dat was wel heel fijn.
Gewoon even een soort codewoord afspreken werkte dus hier heel goed. Anders is het ook wat jij beschrijftquote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel prettig inderdaad! Ik heb hier altijd het gevoel dat ik het eerst 10 keer moet vragen, dan nog een keer moet smeken en pas als ik dan boos wordt of jank dan dringt het blijkbaar pas door ofzo...
oe dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef tessie het volgende:
dus hebben we lekker de hele zomer met zijn drietjes
En dat lukt je dan ook zonder om 5 uur op te staan? Ik ben nooit zo goed in haasten dus ik zie de bui strak al hangenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, ik bemerk met een tweede dat je niet meer zo stresst over het omgaan met de baby, maar meer in de organisatie van het geheel. Wie als eerste in bad en in de kleren en hoe te doen met eten en flesjes enzo.
maar ik moet zeggen dat dat ook al weer heel snel went. Het lukt me nu om binnen een redelijke tijd twee kinderen aangekleed te hebben en eten te hebben gegeven en dan voor 9 uur op de creche te zijn. En dan heb ik ook gewoon kleren aan en gekamde haren!!
Oja, ken je die van Memmel die voor een spiraaltje ging? Die kreeg ze niet. Dokter was iets te enthousiast en het kan pas 6 weken na de bevalling. dus over 2,5 week terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |