ja idd...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat stomen je was net zo blij dat je er af was!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben veranderd in een hormonster
Met het oog op Koen zijn 1e verjaardag en daarbij de juiste periode van de maand, en de supermarkt die al anderhalve week elke dag zegt dat er MORGEN pap op voorraad is, resulteert in regelmatige huilbuien.
7 maanden niet? Echt niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar had ik absoluut geen last van (en 7 maanden na de bevalling ook niet)
Hoe gaat het nu met jullie Pandora?
Daar stond wat andersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
[..]
7 maanden niet? Echt niet?
Ik zei binnen een week al dat ik wel zou willen, maar dat het nog niet kon
En tijdens de zwangerschap waren de eerste drie maanden iets minder (want 's avonds misselijk en moe) en daarna was het weer normaal.
Ben ik dan zo raar?
He, dat is soms maar een zwaar vooruitzicht, he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
blech, ik vind vandaag al weer geen leuke dag. Hoop dat M. niet te laat thuis is vandaag. Amber is aan het zeuren, Tess alleen maar aan het huilen. Sliep ze eindelijk, gaat de telefoon, hop wakker.
En vanaf volgnde week gaat M. weer hele dagen werken
Hij was niet veranderd volgens mij, maar ik kan het me niet meer herinneren want heb deze een maad of zeven niet kunnen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat heb ik ook gehad, omdat er een moedervlek raar was geworden door de zwangerschapshormonen. Was idd niks, en ik heb er nooit meer wat over gehoord.
Ik ben ook gewoon weer onder de douche gegaan ermee, aangezien de hechtingen toch niet zelfoplosbaar waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |