Hallo allemaal, wat leuk om hier weer wat bij te lezen en te lezen hoe het met de nieuwe moeders gaat.
Pandora, je zit in een lastige situatie, erg veel sterkte ermee en ik hoop dat jullie er snel uit komen.
Tessie, ik zou haar ook op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je genoeg hulp hebt gehad. Je hoeft niet te zeggen dat je haar manier van doen niet fijn vond, als je dat niet prettig vindt, maar je kunt het ook best duidelijk maken zonder dat te zeggen denk ik. Wel lastig zeg

...
Hier even een update-je hoe het gaat. Met mij gaat het best goed, ik ben wat meer op mezelf gefocust geweest en ben 8 kilo afgevallen, wat wel heel fijn was. Nog steeds niet tevreden, maar het kost me wat teveel moeite om verder af te vallen, redelijk op gewicht blijven lukt wel.
We zijn trouwens aan het brainstormen / nadenken of over een tijd het misschien iets is voor ons om pleeggezin te worden. Ik weet nog niet zeker of ik daar geschikt voor ben, maar we zijn erover aan het nadenken. We hebben natuurlijk al drie meiden en dan moeten ze wat groter zijn als we dat gaan doen, ze moeten het er ook mee eens zijn vinden wij, en er een 'stem' in hebben.
In ieder geval heb ik een info-pakket aangevraagd, ben benieuwd...