abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70338379
Ik heb de geboortedag meegeteld.
Joh, gewoon lekker feestje vieren morgen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70338461
Lekker feestje vieren!
Het zegt niet zoveel, op dag 5 had ik tranen maar op dag 8 geloof ik weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70338500
Mijn vriendin had gister kraamtranen dus dat is dan op dag 4 en vanmorgen ook nog een beetje
pi_70338545
ik riep ook: wanneer komen ze nou die kraamtranen... nou ik heb het geweten hoor na 6 dagen was het brullen geblazen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70340024
Ik zit eens even te kijken maar er is helemaal geen papa topic. Zou het werken? Of zou zon topic na 10 posts gesloten worden door gepruts van ONZ gasten enzo...

Ik zal er eens over nadenken.
pi_70340093
TheFranky er is zelfs een hele serie van
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
pi_70340100
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zit eens even te kijken maar er is helemaal geen papa topic. Zou het werken? Of zou zon topic na 10 posts gesloten worden door gepruts van ONZ gasten enzo...

Ik zal er eens over nadenken.

oke ik denk dat het duidelijk is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70340173
Volgens mij is er wel een papa topic toch... ? Of ben ik nou van de wap... ik meen het wel eens in de lijst gezien te hebben namelijk. (maar ja hormonen dus die grijze massa bovenin werkt ook niet altijd helemaal naar behoren...)

edit: en ik ben dus ook al traag...
Fake it till you make it...
pi_70340223
oke niet echt opgelet zie ik.... wat raar

Edit: Laatste post wat 16 juni, dan is hij al dik afgezakt natuurlijk en kon ik hem niet zien! TNX

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 22:03:12 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:11:49 #186
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70340629
En nu Oeks? Laten de traantjes een beetje verstek gaan nu, of liggen ze nog steeds zo venijnig op de loer?
pi_70341470
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:40 schreef MeNicole het volgende:
Ik had het er van de week nog met R over. Als ik een keizersnee zou moeten en de kleine geboren is mag niemand anders hem vast houden dan hij zelf. Mijn nichtje had het 3 weken terug. Die kreeg uiteindelijk een spoedkeizersnee waarbij ze helemaal onder zeil moest. Toen ze bij kwam hadden alle opas's en oma's en ooms en tantes de kleine al vast gehad en zij had hem nog niet eens gezien. Daar had ze nu steeds zo'n verdriet om. Kleine man maakt kennis met de wereld behalve met zijn mama. Als ik dat dan hoor krijg ik helemaal zo'n rare kriebel. Dat wil ik kosten wat het kost voorkomen!!
Wat een afschuwelijk verhaal dit ! Was daar geen pappa bij dan, die iedereen buiten de deur kon houden??
pi_70341617
Ik moest net wel huilen toen ik mijn bevallingsverhaal aan het schrijven was, telt dat ook?
Ik verwacht dat het nog wel komt idd, ik ben echt wel een huilie. Lijkt me wel vervelend, maar ja, als het komt, dan komt het.
Hadden jullie trouwens wel leuke kraamhulpen? Ik weet echt niet zo goed wat ik nu met die van ons moet hoor... Lief vind haar ook echt heel irritant, die heeft het liefst dat ze gewoon helemaal niet meer komt. Maar ja, het is toch wel nuttig die dingen die ze allemaal uitlegt (en schoonmaakt en de fruitcoktails.... )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70341688
bij mij zitten de traantjes er nog wel ohor, zo af en toe komen ze ineens naar boven...

Tessie, ik heb een dag of 2 stuwing gehad en toen was het eigenlijk zo weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 24 juni 2009 @ 22:48:09 #190
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70342158
Wat jammer dat de nieuwe kraam niet leuk is Tes! Die vorige was echt zo tof!

Hoeveel dagen komt ze nog? Kun je haar niet minder uren laten komen o.i.d.? Dat ze alleen schoonmaakt, cocktail maakt, dingen uitlegt en weer opdondert?
pi_70342289
Tess, degene die ik 5 dagen heb gehad was een leuke griet, lekker gezellig, kon ik lekker mee kletsen, maakte een feest van een bord met brood en was heel relaxed.
Degene die ik de laatste 3 dagen had was een stuk ouder en niet zo gezellig, wel aardig hoor, maar toch anders.
Als de kraam je echt niet bevalt kan je altijd een ander vragen he.. Of idd wat Chell zegt, laat haar eerder naar huis gaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70342373
Ze komt nog tot en met zaterdag, en hoeveel uur dat wist ze zelf ook niet precies... Vandaag hadden we om half 5 zoiets van eh, Gerda ging altijd om half 5 weg, en dat vonden wij wel prima... (hint hint), maar toen bleef ze ook weer plakken, elke keer vragen of ze soms nog wat kon doen voor ons... Ze bedoelt het echt allemaal heel lief, dat merk ik echt wel, maar ze heeft gewoon zo van die maniertjes enzo en zo´n belerend toontje.. past echt niet bij ons. En dan zit mn Lief zich zo te ergeren, en dan denk ik weer dat dat opvalt en dat zij dat dan merkt en dat vind ik dan ook weer zo sneu.... Lastig... Ze doet me denken aan Doloris Umbridge uit Harry Potter
pi_70342412
oei.. als ze op Umbridge lijkt is ze erg
Hoeveel uur heb je kraamzorg dan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70342567
Ja zo dat ze er schattig uit ziet zeg maar, maar eigenlijk heel eng is haha!
Ik weet niet hoeveel uur, er ging wat af omdat ik geen bv geef en omdat we 1 dag in het ziekenhuis waren. Ze zou het morgen ff nakijken (zorgcontract moet hier wel ergens liggen waar het opstaat) en dan kunnen we het ff uitrekenen. Maar ze vind het zelf ook niet erg om wat langer te blijven dan moet helaas.... En ze heeft ook zelf spulletjes meegenomen... ze had bloemetjes servetjes mee, waar ze een waaier van heeft gevouwen voor mij die fruitcoktail en een blauw vlaggetje waar ze Graeme opgeschreven had... Ja... klinkt echt heel lief en attent zo allemaal he... maar ze is gewoon echt zoooo niet ons type. Ze doet een beetje alsof we kleuters zijn ofzo. Ze noemde mij ook ´een ijverig vrouwtje´ omdat ik zelf een boterham had gesmeerd....
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 24 juni 2009 @ 23:02:21 #195
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70342727
Ik zou haar gewoon wegsturen, blijkbaar is het iemand waar je duidelijk tegen moet zijn. En ik weet niet in hoeverre je echt nog behoefte hebt, maar anders zou je bv. kunnen zeggen dat vrijdag de laatste keer is ofzo. Scheelt weer een dagje
pi_70347747
Ha Tessie, ijverig vrouwtje

wordt het niet tijd om een andere kraamhulp te vragen?

Kraamtranen vond ik raar, zit je heel hard, heel gelukkig te huilen. Bij mij was het echt zo lichamelijk! Ik was helemaal niet verdrietig, ik zat zomaar te huilen
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:16:28 #197
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70347773
En dan huilrnd mn moeder bellen.. "L, wat is er aan de hand?" "O mam, ik ben zo gelu-huh-kig....". <3

ijverig vrouwtje, wat gek!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70347999
Lijkt me vreselijk, een kraamverzorgster die je niet ligt. Ik zou gewoon zeggen dat je moeder graag nog een paar daagjes wilt komen kramen en dr bedanken en wegsturen

Kraamtranen...ja die heb ik geloof ik wel gehad. op de tweede avond, de nieuwe dame naast bij was erg beroerd na de keizersnee, maar had ook de halve kamer om 9 uur nog vol met bezoek zitten. Mijn vriend ging naar huis toe...en ik wou absoluut niet meer blijven, ik wou naar huis waar ik me terug kon trekken en voelde me zooo eenzaam en zielig. Maar dat was de volgende dag al een stuk minder toen ze me kwamen vertellen dat ik naar huis mocht
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:12:55 #199
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70348915
Hallo allemaal, wat leuk om hier weer wat bij te lezen en te lezen hoe het met de nieuwe moeders gaat.
Pandora, je zit in een lastige situatie, erg veel sterkte ermee en ik hoop dat jullie er snel uit komen.

Tessie, ik zou haar ook op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je genoeg hulp hebt gehad. Je hoeft niet te zeggen dat je haar manier van doen niet fijn vond, als je dat niet prettig vindt, maar je kunt het ook best duidelijk maken zonder dat te zeggen denk ik. Wel lastig zeg ...

Hier even een update-je hoe het gaat. Met mij gaat het best goed, ik ben wat meer op mezelf gefocust geweest en ben 8 kilo afgevallen, wat wel heel fijn was. Nog steeds niet tevreden, maar het kost me wat teveel moeite om verder af te vallen, redelijk op gewicht blijven lukt wel.

We zijn trouwens aan het brainstormen / nadenken of over een tijd het misschien iets is voor ons om pleeggezin te worden. Ik weet nog niet zeker of ik daar geschikt voor ben, maar we zijn erover aan het nadenken. We hebben natuurlijk al drie meiden en dan moeten ze wat groter zijn als we dat gaan doen, ze moeten het er ook mee eens zijn vinden wij, en er een 'stem' in hebben.
In ieder geval heb ik een info-pakket aangevraagd, ben benieuwd...
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:02:08 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70350208
tessie, leuk zo die kraamverhalen!
het is JOUW week, als jij de kraam niet prettig vindt, zeg je dat je een ander wilt. simple as that
en als je geen kraamtranen hebt, heb je geen kraamtranen. is niet verplicht hoor!
net als de rest van de dingen die zgn zouden moeten horen. lekker je eigen plan en je eigen gevoel volgen. komt helemaal goed!

vicky, fijn dat je niet meer vloeit!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')